2020-05-03, 10:48
Bannlyst
Jag hatade Frida från första dagen med sin jobbiga positivitet och dom påtvingade kramarna, jag har röstat mot henne varje gång.

Julia har varit underhållande både som sig själv och Olga, vad vore Big Brother utan bråk och konflikter?

Men nu när det är så lite folk kvar och det närmar sig slutet, så ser jag hellre ett gäng glada människor om har kul tillsammans.
Visst är Frida fortfarande jättejobbig, men hon förstör inte den goda stämningen som Julia gör.
Ser hellre att alla sover i samma sovrum och har trevligt tillsammans den tid som är kvar.

BB2011 Var det Gurkan som blev surgubbe på slutet och förstörde den goda stämningen, därför åkte han ut och Simon, Martin och Peter blev 1,2 och trea.

Jag vill se Sami vinna och Lennie som tvåa, sen skiter jag i om Mergim lr Jasmine kommer trea.
Men Julia och Frida kan åka ut härnäst.
2020-05-03, 11:00
Medlem
Äckel Frida som sa igår till Lennie att de inte skulle sova bort förmiddagen för de skulle städa direkt. Em skulle de slappa på utegården enligt henne. Nudisten ligger och sover gott och tänker på sin pappa med morgonrock.
2020-05-03, 11:02
Medlem
Nu ser vi till att rösta kvar Julia
2020-05-03, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Jag förstår Julia helt ut. Gällande alkoholen, vad är det för tv att se ifall de skulle sitta i den där lila jävla soffan och hålla käften ? Julia är sig själv och stor respekt för det.
Du menar att nyktra personer är ointressanta? Ett dårhus hade inte kunnat gjort den här såpan bättre i så fall. Gap, skrik, hoppande, bögeri och nudism. Det är vad man får se och därför klarar jag inte av att se skiten en timme på TV ens längre. Försökte igår men stod inte ut. Sami ska vinna vilket är det enda som är av intresse. Helt sjukt program.
2020-05-03, 11:18
Medlem
Citat:
Jag förstår Julia helt ut. Gällande alkoholen, vad är det för tv att se ifall de skulle sitta i den där lila jävla soffan och hålla käften ? Julia är sig själv och stor respekt för det.
Japp, Julia ÄR Big Brother 2020!
Utan henne och Sami hade det här gigantiska magplasket till parodi på en BB-säsong självdött efter nån vecka.
Förstår mig inte på ni (osäkra unga pojkar ?) som känner er SÅ hotade av underbara Julia?
Klarar ni inte av starka, självständiga och framförallt hysteriskt roliga kvinnor?
2020-05-03, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vi? Kalla gärna dig själv för jag. Än så länge är det upp till var och en att avgöra vem dom vill rösta ut hoppas jag. Ett djävla tjatande på dig om din fylletant.
Får man fråga vem du håller på?
2020-05-03, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Utan henne och Sami hade det här gigantiska magplasket till parodi på en BB-säsong självdött efter nån vecka.
Förstår mig inte på ni (osäkra män?) som känner er SÅ hotade av underbara Julia?
Klarar ni inte av starka, självständiga och framförallt hysteriskt roliga kvinnor?
Dom blir rädda för Julia. Hon säger precis vad hon tycker även när hon inte är full
2020-05-03, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Förstår mig inte på ni (osäkra unga män?) som känner er SÅ hotade av underbara Julia?
Jag skulle känna mig hotad om hon kom i min närhet. Utan hörselskydd skulle mötet kunna leda till tinnitus. Fyllkärringar göre sig icke besvär. Man måste själv vara ganska nergången om man inte förstår att människan är psykiskt störd. Tyvärr är det ett nederlag att Sami umgås med henne. Kan bli hans fall.
2020-05-03, 11:25
Medlem
Citat:
Äckel Frida som sa igår till Lennie att de inte skulle sova bort förmiddagen för de skulle städa direkt. Em skulle de slappa på utegården enligt henne. Nudisten ligger och sover gott och tänker på sin pappa med morgonrock.
Ja Frida måste vara det största misstaget nån produktionscasting någonsin gjort!
Ser hellre på helgmålsbön än torterar mig med hennes sjuka värdsuppfattning och horribla skratt!
2020-05-03, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Dom blir rädda för Julia. Hon säger precis vad hon tycker även när hon inte är full
Är det hög status hos en kärring att folk går omkring och är rädda? Fyllon säger precis vad deras omtöcknade hjärna "tänker" och då blir det hån, gap, skrik och aggressioner. Typiskt alkolist och inte fin alls. Imorgon ryker hon hoppas jag så det blir en gaphals mindre.
2020-05-03, 11:29
Medlem
Citat:
Du behöver inte titta. Kolla på Nalle Puh eller något liknande.
Hellre det än att lyssna på ett fyllo. Har inga problem med det om man måste välja. Man kan i alla fall ha ljudet på TV,n vilket inte går då man ska titta på pajasarna i BB. Fyllkajan skulle sluta supa men klarade inte ens en minut då hon fick syn på flaskan igår.
2020-05-03, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hellre det än att lyssna på ett fyllo. Har inga problem med det om man måste välja. Man kan i alla fall ha ljudet på TV,n vilket inte går då man ska titta på pajasarna i BB. Fyllkajan skulle sluta supa men klarade inte ens en minut då hon fick syn på flaskan igår.
Tycker INTE det är konstigt Julia vill lungna sitt psyke med lite alkohol, med tanke på nivån på dom andra deltagarna!
Har ALDRIG sett en sån samling dysfunktionella skrikande idioter någon gång, och har sett mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in