2020-05-03, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Han spelar ju inte agda 85 år precis utan han förstärker sin personlighet gånger 100 % jag har börjat märka han avundsjuka på sami och vill bland annat göra honom osäker i köket osv. S
Sami har dessutom genomskådat Lennie redan och märkte igår att han gav Lennie en pik efter han blev ”skrämd ” nej nej nej

Håller med där, börjar visa sig mer och mer. Lennie lurade mig helt enkelt. Han sätter sig ofta och iakttar Sami nuförtiden. Det skedde inte lika mkt förr! ”Jätte ångest” över myrorna. Jävla pajas Lennie. Närmare 40 år och beter sig såhär, usch.
2020-05-03, 09:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Vem ska vi rösta ut om Julia ska vara kvar?
Det är dags för Frida.
2020-05-03, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är dags för Frida.
Absolut! Nakenfisen ska hem!
2020-05-03, 09:48
Medlem
Alltså gud vad kul om Julia snuvar Sami på vinsten i finalen.

Zara Larsson har 6 miljoner följare. Hon har lagt ut att Julia ska vinna. Räcker att några röstar.

Sorry Sami fans det ser mörkt ut om Julia är kvar 🤣
2020-05-03, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Alltså gud vad kul om Julia snuvar Sami på vinsten i finalen.

Zara Larsson har 6 miljoner följare. Hon har lagt ut att Julia ska vinna. Räcker att några röstar.

Sorry Sami fans det ser mörkt ut om Julia är kvar 🤣
6 miljoner följare. Det är nästan hela befolkningen då alla gamlingar dött av corona. Ja du, samtliga 6 miljoner följare sitter nog klistrade framför skärmen och följer skrik och kullerbyttor.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-03 kl. 10:33.
2020-05-03, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
.

Du verkar inte fatta nånting. Du håller nog inte på Sami, du verkar vara ett troll. Sami har ju sagt att han vill att Julia ska stanna för hans skull. Om du nu håller på Sami så förstår jag inte varför du motarbetar hans vilja.

**

*Citera+*

För Sami ser inte det vi ser och vet inte att så många inte förstår/gillar Julia.
2020-05-03, 10:32
Medlem
AH9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Killens dröm är att jobba med krishantering men det låter som något mantra då han flyr varje bråk eller tuffare tugg. Senaste drömmen var att söka jobbet som vaktmästare på ett nybyggt hotell i Sundvall. Han har ett fast schema där det alltid skall manglas på lördagskvällen. Tja, jag har en delad uppfattning om vem han är då både fettot och albanen har tagit upp hans tid i huset och han gillar fisting det har han deklarerat många gånger. Jag vet inte om han fistade fettot eller om han spelade piano i hennes vagina när de i början hade lekt under täcket. Fettot blev ju kär i honom efter det men han ville inte ha hennes närhet utan albanen blev prio.

Vem menar ni?
2020-05-03, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
För Sami ser inte det vi ser och vet inte att så många inte förstår/gillar Julia.

Jag förstår Julia helt ut. Gällande alkoholen, vad är det för tv att se ifall de skulle sitta i den där lila jävla soffan och hålla käften ? Julia är sig själv och stor respekt för det.
2020-05-03, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Imorgon kväll vet han.
2020-05-03, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
6 miljoner följare. Det är nästan hela befolkningen då alla gamlingar dött av corona. Ja du, samtliga 6 miljoner följare sitter nog klistrade framför skärmen och följer skrik och kullerbyttor.
Det är ju inte Sverige alla följare är ifrån
2020-05-03, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Jag förstår Julia helt ut. Gällande alkoholen, vad är det för tv att se ifall de skulle sitta i den där lila jävla soffan och hålla käften ? Julia är sig själv och stor respekt för det.
Hon är underbar sen skiter jag i vad alla andra tycker
2020-05-03, 10:47
Medlem
Conny63s avatar
Jag gillar Julia,hoppas hon kommer till finalen med Sami👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här