Citat:
Ursprungligen postat av
Sajon23
Jag ska kanske ta och fortsätta hos mitt charmtroll lite mera? Flasha mer pengar om det är det som krävs att de lättar på tyget.
Jag känner inte alls igen de där problemen. Kanske det är en geografisk fråga? På mitt första besök letade jag upp ett lagom halvskumt ställe på behagligt avstånd hemifrån. Jag hade läst exakt noll inlägg härifrån och knallade in, bokade en timme och behöll kalsongerna på. När massösen kom tillbaka undrade hon om jag var blyg och pekade på kalsongerna. Men inte är jag blyg inte, så de åkte av. Massagen var bra och innehöll en hel del teasing och frågan om extra kom så småningom. Hon vill gärna sälja FS men jag nöjde mig med HJ då jag tyckte hon var lite för gammal. En hyfsat ok upplevelse, men jag gjorde aldrig återbesök. Dels för att jag ville hitta snyggare tjejer och dels för att jag gillar förnyelse.
På mitt andra besök provade jag ett ställe som framstod seriöst (centralt, stora fönster där man kunde se in i butiken, online bokningssystem). Här var det draperier mellan bänkarna och tydlig instruktion om att behålla kalsongerna på. Ingen fråga kom.