2020-04-30, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sajon23
Jag ska kanske ta och fortsätta hos mitt charmtroll lite mera? Flasha mer pengar om det är det som krävs att de lättar på tyget.

Jag känner inte alls igen de där problemen. Kanske det är en geografisk fråga? På mitt första besök letade jag upp ett lagom halvskumt ställe på behagligt avstånd hemifrån. Jag hade läst exakt noll inlägg härifrån och knallade in, bokade en timme och behöll kalsongerna på. När massösen kom tillbaka undrade hon om jag var blyg och pekade på kalsongerna. Men inte är jag blyg inte, så de åkte av. Massagen var bra och innehöll en hel del teasing och frågan om extra kom så småningom. Hon vill gärna sälja FS men jag nöjde mig med HJ då jag tyckte hon var lite för gammal. En hyfsat ok upplevelse, men jag gjorde aldrig återbesök. Dels för att jag ville hitta snyggare tjejer och dels för att jag gillar förnyelse.

På mitt andra besök provade jag ett ställe som framstod seriöst (centralt, stora fönster där man kunde se in i butiken, online bokningssystem). Här var det draperier mellan bänkarna och tydlig instruktion om att behålla kalsongerna på. Ingen fråga kom.
Citera
2020-04-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Flasha med pengar känns lite fattigt.
Troligtvis är du för ung för att vara intressant. Och då spelar det ingen roll.
Du hade t ex ingen koll på Line och konversationssvårigheter.

Det kommer med åren

För ung för att vara intressant? Är de kräsna på de sättet? Hade jag varit thai tjej så hade ju jag föredragit de yngre torskarna än de äldre.
Pengar som pengar.

Konversationssvårigheter? Har jag de?
Okej?
Är mest väldigt ny på detta och söker tips och råd ifrån er äldre och mer gamla i gamet!

Blir nytt besök för mig på tisdag. Får se vart jag vänder mig då, de alternativ som finns kvar att testa är få
Citera
2020-04-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken--Gul
Jag känner inte alls igen de där problemen. Kanske det är en geografisk fråga? På mitt första besök letade jag upp ett lagom halvskumt ställe på behagligt avstånd hemifrån. Jag hade läst exakt noll inlägg härifrån och knallade in, bokade en timme och behöll kalsongerna på. När massösen kom tillbaka undrade hon om jag var blyg och pekade på kalsongerna. Men inte är jag blyg inte, så de åkte av. Massagen var bra och innehöll en hel del teasing och frågan om extra kom så småningom. Hon vill gärna sälja FS men jag nöjde mig med HJ då jag tyckte hon var lite för gammal. En hyfsat ok upplevelse, men jag gjorde aldrig återbesök. Dels för att jag ville hitta snyggare tjejer och dels för att jag gillar förnyelse.

På mitt andra besök provade jag ett ställe som framstod seriöst (centralt, stora fönster där man kunde se in i butiken, online bokningssystem). Här var det draperier mellan bänkarna och tydlig instruktion om att behålla kalsongerna på. Ingen fråga kom.

Högst troligt är det en geografisk grej! Staden är för liten.
Men när frågan kom till dig, på detta stället, var det ett enskilt rum eller bara draperier för??
Citera
2020-05-01, 13:10
Medlem
Citat:
För ung för att vara intressant? Är de kräsna på de sättet? Hade jag varit thai tjej så hade ju jag föredragit de yngre torskarna än de äldre.
Pengar som pengar.

Konversationssvårigheter? Har jag de?
Okej?
Är mest väldigt ny på detta och söker tips och råd ifrån er äldre och mer gamla i gamet!

Blir nytt besök för mig på tisdag. Får se vart jag vänder mig då, de alternativ som finns kvar att testa är få
Märks att du inte kan så mycket om Thaikulturen. De flesta tjejer vill ha äldre män. De tycker oftast att äldre är mer seriösa , lugnare och mer varsamma. Ofta så söker de en partner och då vill de inte ha nån ung som springer på krogen. Ofta är de fruktansvärt svartsjuka, om vi säger så här...Thailand är det land som penisrekonstruktion och fastsätta är högst....Du får tolka det som du vill
Citera
2020-05-01, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Märks att du inte kan så mycket om Thaikulturen. De flesta tjejer vill ha äldre män. De tycker oftast att äldre är mer seriösa , lugnare och mer varsamma. Ofta så söker de en partner och då vill de inte ha nån ung som springer på krogen. Ofta är de fruktansvärt svartsjuka, om vi säger så här...Thailand är det land som penisrekonstruktion och fastsätta är högst....Du får tolka det som du vill

Japp! Du har rätt, jag har ingen bra koll alls. Men jag har också ställt mängder av olika frågor för att lära mig mera.

Dina tips är bra, något nedlåtande kanske. Men bra ändå!

Till veckan ska jag göra två nya försök! Ett nytt ställe först. Sedan får vi se vart snoppen leder mig sen
Citera
2020-05-01, 23:00
Medlem
Citat:
Högst troligt är det en geografisk grej! Staden är för liten.
Men när frågan kom till dig, på detta stället, var det ett enskilt rum eller bara draperier för??

Det var bara hon och jag i salongen. Så det var enskild salong 😃. Det har blivit många besök efter det första på många olika thaiställen. Jag har fått frågan även på ställen utan en riktig dörr. Men själv föredrar jag när man kan stänga in sig. Ett bra tecken är för övrigt om tjejen går bort till dörren och låser den när det är dags för vändning. Det är inte så vanligt, men när det händer så behöver man inte tveka längre på om frågan kommer.
Citera
2020-05-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken--Gul
Det var bara hon och jag i salongen. Så det var enskild salong 😃. Det har blivit många besök efter det första på många olika thaiställen. Jag har fått frågan även på ställen utan en riktig dörr. Men själv föredrar jag när man kan stänga in sig. Ett bra tecken är för övrigt om tjejen går bort till dörren och låser den när det är dags för vändning. Det är inte så vanligt, men när det händer så behöver man inte tveka längre på om frågan kommer.

Där är många som låser ytterdörren dirket - ett halvbra tecken. Och en del som låser dörren till rummet direkt - mycket bra tecken.
Citera
2020-05-02, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Där är många som låser ytterdörren dirket - ett halvbra tecken. Och en del som låser dörren till rummet direkt - mycket bra tecken.
Är inte den låsta ytterdörren standard har aldrig varit med om att man inte behöver ringa på.
Citera
2020-05-02, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Är inte den låsta ytterdörren standard har aldrig varit med om att man inte behöver ringa på.

Det var inte ytterdörren det var frågan om, utan dörren till massagerummet!
Citera
2020-05-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det var inte ytterdörren det var frågan om, utan dörren till massagerummet!
"Det är många som låser ytterdörren direkt-ett halvbra tecken" är det första som står i inlägget som jag citerade, hur skulle det vara om du börjar läsa allt från början!
Senast redigerad av clanton 2020-05-02 kl. 15:17.
Citera
2020-05-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton

Har de inga gäster står dörren ibland lite på glänt. Samma om de är många och lokalen stor. Men visst - över lag så är det ringklocka som gäller.
Citera
2020-05-03, 01:40
Medlem
burksaltets avatar
Personligen ogillar jag att fler och fler börjat stänga ytterdörren. Jag anser att det alltid ska vara: ytterdörren på glänt eller vidöppen = de är lediga. Ytterdörren stängd = upptaget, prova igen senare.

Tyvär färre och färre som följer detta, speciellt i sverige. Kan kanske ha lite att göra med vädret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in