2020-05-02, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Julia var inte bitter över nga rosor under kudde.. hon sa till Frida att det Frida säger om att hon inte vill ta avstånd från Julia när hon blir lite väl rak när hon är onykter motsäger en del då Frida lagt 2 poäng i omröstningen på henne. Hon menade att en vän lägger inte 2 poäng på en och vill ha ut en.. och så är det väl? Man kan inte både äta kakan och ha den kvar.. Men det julia ville säga att hon kan umgås och ha kul med Frida där inne, men hon vet vad hon egentligen tycker och accepterar spelet, men Frida är full själv och kan inte lyssna och ta till sig det hon säger. Det sista du skriver om att det inte var meningen att såra dig sa Julia typ 20 gånger, men det var som att prata till en vägg.. Så här dömer Ni faktiskt Julia helt felaktigt och jag tyckte Julia hanterade det mycket föredömligt och bra. Man ska inte ta en diskussion av detta slag på fyllan, det har de alltid haft som regel i huset, men nu vill Frida få Julia till ett svart får precis som förra veckan då både Jasmine och Frida gjorde samma sak och det gick ju vägen då och Frida tror väl att det går nu också, vilket det kommer göra då så få människor idag kan hör- och läsförståelse tyvärr. Sorgligt att se..

"Jag är ledsen att du känner så" och dylikt är ingen ursäkt. Tror inte Frida vill vara bästis med Julia men inte heller gå runt och störa sig då det uppenbarligen är något Frida inte klarar. Människan måste krama och peppa i vartannat andetag liksom.
Människor har inte dålig läs- eller hörförståelse för att man tolkar människor och situationer på olika sätt. Men du borde ha hört att Julia påstår att hon inte bryr sig om folk röstar på henne men sen sitter och manglar ner Frida och säger att man inte kan vara vänner i huset om man röstar på varandra. Visst, det är sant men det är en helt annan sak än att påstå att man inte bryr sig. Om man inte bryr sig är man vänner ändå. Eller vad menas med att "inte bry sig"?
Sen kanske det blir lite svårt när man är så få kvar att gå runt och ignorera varandra. Men Julia är egenföretagare av en anledning
Jag dömer absolut Julia när hon är på fyllan för att hon är helt oresonlig då och kör fram som ett ånglok. Frida är totalt tvärtom och vill ha världsfred. Handlar väl inte om att någon av de har rätt eller fel utan att människor jobbigt nog är olika.
Till sist är det sorgligt att se att ALLA som råkat på Olga tycker att hon borde chilla med drickat medan hon själv bara tycker att hon är skön och ärlig.
2020-05-02, 23:53
Medlem
In i tv4 appen och stötta Julia och rösta för hatrunda
2020-05-02, 23:54
Medlem
Julia ❤️
2020-05-02, 23:56
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Nästan varenda person hatar på Julia på insta 100 pers kanske just nu
Vilka åldrar? Har så svårt att fatta vuxna individer hatar på insta.

OnT: Osmart att börja "nya året" med äggkastning inomhus.
2020-05-02, 23:58
Medlem
Gick ur liven en stund..nu kollar jag och det är fullt med ägg...vad fan hände??
2020-05-03, 00:01
Medlem
Kul att Sami bondat mest med de två största alkisarna i huset, Glasman och Julia Lillbrorsan vill att han ska dricka på finalen. Stå på dig Sampa!
2020-05-03, 00:03
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Men oj.... Blir helt paff... Har som tänkt att du varit klok ibland i dina inlägg ... 🤔 Varför måste du döma ut dom du inte gillar så grovt?

Varför bli paff? Kan man inte ironisera på Flashback längre? Vi har olika åsikter ibland och ibland inte.
Det är ju hela idén med Flashback, man får uttrycka sig som man tycker. Alla har vi olika sidor som måste komma ut, vissa av dom är grova, visst, men det är bättre än att slå sin kärring hemma. Det min vän är grovt och kränkande och något jag absolut inte står bakom på något plan.
Jag gillar också dina inlägg men håll i minnet att man kan ibland uttrycka sig olika.

BB2020 framkallar känslor och vissa deltagare måste också förstå att allt inte är svart eller vitt. Vi måste hitta fler nyanser. Jag gillar Jullan så jag kommer försöka att ha kvar henne.
Senast redigerad av CutsLikeAKnife 2020-05-03 kl. 00:05.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vad är det för personer som hatar på Jullan på Insta?

OnT: Frida verkar inte alltför ledsen just nu. Springer runt i äggkriget med stort garv.

Uppdraget är ju slutfört.. hon har fått Julia att framstå som ngn elak person och fick 4 att sympatisera med henne.. och nu fortsätter det dock med att både sami och julia igen är bovar i ett drama som alla deltog i och som Jasmine skrek som en tok för att dra igång..
Medlem
Vilka var det som kastade ägg inomhus? Såg bara äggkriget utomhus. De övriga verkar hyfsat sura på Julia för att hon inte är med och städar men Sami backade henne.
2020-05-03, 00:04
Medlem
Scamps avatar
Slår igång liven och ser att Lennie dammsuger, Frida och Mergim plockar upp Ägg från sovrummet. Fan har hänt??
2020-05-03, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vilka var det som kastade ägg inomhus? Såg bara äggkriget utomhus. De övriga verkar hyfsat sura på Julia för att hon inte är med och städar men Sami backade henne.

Haha, detta påminner mig så mycket om 2006 när Jessica och Tatiana haft matkrig efter en fest och alla andra var bittra dagen efter och städade efter dom.
2020-05-03, 00:08
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Love!

Ett stort hjärta till dig också Luka!
Låt oss behålla vår rusiska syster på måndag!
Ingen är helt perfekt men hon är åtminstone ärlig och säger det rakt ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in