2020-05-02, 21:55
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ingen som har lust att berätta vad Jullan sa? Fattar att det var nåt om Fridas påtvingade tacksamhetsrunda.

Dom började prata om saker dom hatar också. Det var allt. Frida började sura ihop helt och sa att hela poängen med tacksamhetsrundan var förstörd. Något som hon tvingat på alla andra trots att ingen egentligen vill.
2020-05-02, 21:56
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad var det Julia sa? Missade hela grejen pga mat heh

Minns inte ordagrant men det var i princip att man kan hata saker också och att det kan vara bra för att ge en balans.
2020-05-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad hände med Frida? Ledsen nu

Japp, hon tycker att Julia förstörde hennes tacksamhetsrunda när hon backade förslaget att köra både ris och ros för att balansera upp rundan (de flesta tycker att tacksamhetsrundan är rätt krystad men de har motvilligt ändå gått med på att ha den när Frida tjatat).

Fast man kan ju tänka sig att hon nu passar på att sänka Julia specifikt eftersom det står mellan dem två i utröstningen.

50% överkänslighet, 25% oförmåga att sätta sig in i hur andra känner när de tvingas på grejer, 25% taktik.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-02 kl. 22:04.
2020-05-02, 21:57
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Böla sig vidare i BB2020. Det är det man kommer minnas. Den som spelar mest känslig och lipar som en barnrumpa är stark. Stark åsikt och säga vad man tycker är svagt. Frida sökte till en reality show inte till Kamratposten. Alla är vi olika visa och försök acceptera det. Livet är sådant. Min chef på jobbet är också jättedum, ojsan. Världen är inte svart eller vitt, det finns nyanser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Är du cp? Hur blir jag "busted" när jag själv erkänner det först? Nugget pls... 😂

Ont: någon som vet resterande schema för kvällen?

Aa jag är, om det får dig att känna dig lite bättre Du har erkänt att du inte skulle in som deltagare men ballongen? Kanske har missat det inlägget då.
Avslutad
inte roligt när BB tagit in nervvrak som Frida, hon har ju uppenbara problem och BB vill göra narr av henne på tv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ingen som har lust att berätta vad Jullan sa? Fattar att det var nåt om Fridas påtvingade tacksamhetsrunda.
Hon sa att de även skulle säga vad de hatar när Frida ville ha en tacksamhetsrunda. Frida är ju vars överdrivet känslig. Julia sa redan vid middagen att hon inte ville köra någon tacksamhetsrunda så gissar att Julia därför ville göra en grej av det och därför la till att de skulle ta upp vad de hatar.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Var det inte du som skojade om att du skulle in i huset? Eller har jag drömt det? Så här nästan tre månader senare är det lätt att minnas fel.

Nu är Frida ledsen igen. Hur kan man vara så känslig? Jag är i och för sig lite mer som Julia som inte bryr mig om vad andra tycker om mig och kan även vara lite provocerande med flit.
Det gjorde jag! Fotograferade min kyl lite på snedden, för att det skulle se ut som en minibar. Köpte minibarprylar för 129 kronor för att öka trovärdigheten. Man är ett rutinerat troll! 😂

Ont: ändå trevligt med psykologsamtal med kunskapsfågeln. Man kan dock undra varför fågeljäveln fick fortsätta heta "kunskapsfågeln"?
2020-05-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Tycker synd om Frida faktiskt, hela tiden
Mobbning mot henne

Vad är det för mobbning mot henne?.
Skämt är inte mobbning!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Men skicka hem Frida någon gång. Hur jävla känslig kan man vara? Surar ihop totalt för att alla inte är överdrivet glada och nöjda med allting.

Psykopat.
Aa det är lite drygt,
Frida ska vara så överdrivet positiv och glad men brakar ihop titt som tätt.
Tror inte hon är så Positiv och Glad inombords.
Det är nog en fasad Frida försöker hålla upp men hon klarar
inte det och måste ge någon skulden för hon mår dåligt då.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Dom började prata om saker dom hatar också. Det var allt. Frida började sura ihop helt och sa att hela poängen med tacksamhetsrundan var förstörd. Något som hon tvingat på alla andra trots att ingen egentligen vill.
Tack schyssta för att du berättade! Var som jag trodde. Hann se inledningen och tänkte att Frida tvingar på andra sin grej utan att känna in om det är läge för de andra också. Hon hade behov av att bli positiv igen efter besvikelsen och avvisande hos psykpippin och vill använda de andra till det. Tröttsamt.
2020-05-02, 21:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon sa att de även skulle säga vad de hatar när Frida ville ha en tacksamhetsrunda. Frida är ju vars överdrivet känslig. Julia sa redan vid middagen att hon inte ville köra någon tacksamhetsrunda så gissar att Julia därför ville göra en grej av det och därför la till att de skulle ta upp vad de hatar.
Okej. Tack för förtydligandet
Så det började redan under middagen. De är för olika de två kvinnorna. Blir bara så fel när de tvingar på varandra sitt sätt att vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in