2020-05-02, 21:50
Medlem
Snälla Frida, gå ut ur huset. Det är underhållningsprogram och inte ge varandra 3 rosor och komplimanger.
2020-05-02, 21:52
Medlem
Deus-Culpas avatar
Hade också gjort allt för att provocera Frida. Hennes jävla sätt är också jävligt provocerande så karma till henne. Sluta lipa.
2020-05-02, 21:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lol jag hittade Samis och Mergims ballong!!! Ofta det ens händer!?
Vilken slump. Hänger på Flashback, Kollar Liven. Och helt plötsligt är du ute och hittar ballongen Sami och Mergim skickade iväg.
Antingen hänger du utanför BB och skjutit ner den med luftgevär. Eller så hittar du på
För ballonger med helium kan flyga högt och långt fågelvägen med lite vind. Kan ta timmar innan den kommer ner.
Men langa upp bild på Brevet och Ballongen.

Ska kolla hur vinden blåser där dom kör BB, Så man kan se vilket håll ballongen tagit vägen.
2020-05-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Va? Nä, detta är första gången jag luras.

Ont: kommer mer skräck eller annat ikväll? Är det värt att hålla utkik på liven?
Var det inte du som skojade om att du skulle in i huset? Eller har jag drömt det? Så här nästan tre månader senare är det lätt att minnas fel.

Nu är Frida ledsen igen. Hur kan man vara så känslig? Jag är i och för sig lite mer som Julia som inte bryr mig om vad andra tycker om mig och kan även vara lite provocerande med flit.
2020-05-02, 21:53
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det är ingen skräll att Julia har varit vidrig igen.

Fast det har hon inte? Hon har påpekat att man kan hata saker också och inte bara älska saker hela tiden.
2020-05-02, 21:54
Medlem
icons avatar
Ingen som har lust att berätta vad Jullan sa? Fattar att det var nåt om Fridas påtvingade tacksamhetsrunda.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Ok busted. Det var ju du som påstod att du skulle in till huset som deltagare också. Lägg ner nu :P
Är du cp? Hur blir jag "busted" när jag själv erkänner det först? Nugget pls... 😂

Ont: någon som vet resterande schema för kvällen?
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det är ingen skräll att Julia har varit vidrig igen.
Men lägg ner!
Julia har INTE varit vidrig, drev ju bara lite med psykosFridas patetiska tacksammhetsrunda.
Och givetvis hänger Jasmine på och hetsar dumFrida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Jag vet! Helt sjukt hur det kan förändras då jag undrade vad det var för lodis när han gick in i huset. Men hans personlighet är så grym och det gör honom riktigt sexig.

Samma här..hans personlighet och hans ögon 😍
2020-05-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Fast det har hon inte? Hon har påpekat att man kan hata saker också och inte bara älska saker hela tiden.

Vad var det Julia sa? Missade hela grejen pga mat heh
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vilken slump. Hänger på Flashback, Kollar Liven. Och helt plötsligt är du ute och hittar ballongen Sami och Mergim skickade iväg.
Antingen hänger du utanför BB och skjutit ner den med luftgevär. Eller så hittar du på
För ballonger med helium kan flyga högt och långt fågelvägen med lite vind. Kan ta timmar innan den kommer ner.
Men langa upp bild på Brevet och Ballongen.

Ska kolla hur vinden blåser där dom kör BB, Så man kan se vilket håll ballongen tagit vägen.
Du begriper väl att jag fångade ballongen i luften? Jag kastade mig dramatiskt och fick tag i den jäveln. 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Håller med, nu var väl Frida lite väl känslig. Både Julia och Sami har ju sagt att de tycker det är jobbigt att det ska vara tacksamhetsrundor mm. Ska Julia börja gråta för att Frida tvingar på dem det? Frida försökte redan vid middagen men då sa Julia att hon ville att de bara skulle vara och inte hålla på med massa sånt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in