2020-05-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Mergim är definitivt bög, Lennie är nog bi skulle jag tro.
Om det gnistrade till mellan dem så skulle de väl bli första homoparet i BBs historia.
2020-05-02, 21:31
Medlem
Julia har ju inte precis gjort reklam för sig själv. 30 år och skriker konstant. Vem faan orkar lyssna på sånt. Får ju vara döv för att tänka sig hon som flickvän.
2020-05-02, 21:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami en kram och Gimpojken glidmedel och handbok i hur han ska ta emot den av Lennie!
Helt perfekt! Kan skriva ihop en sådan bok själv. Han kommer behöva mycket tålamod och glidmedel. Om han biter i kudden blir det lättare. Ett djupt andetag och när han andas ut träder storpålen in!

Ont: Jasmine är så dryg när hon tror att hon är värsta kändisen nu och att alla dörrar med möjligheter öppnar sig...
2020-05-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hehe ska hälsa Sami det. Får väl skicka en bild på ballongen till honom så han fattar att jag vann!
Ja, gör det! Gick du på jakt efter ballongen eller råkade den bara dyka upp?
2020-05-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag med
Ligga med en äldre kvinna eller Sami? 😂😂😂

Gud vad tråkiga de är i huset nu. Kan de inte ha en riktig urspårad nyårsfest?
2020-05-02, 21:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, gör det! Gick du på jakt efter ballongen eller råkade den bara dyka upp?
Den kom när jag rökte. Undrade vad fan det var för jävla skräpgrej som kom glidande längs vägen. 😂

Nu börjar festen dö! Hoppas skräckveckan gör comeback ikväll. Fett ovärt annars!
2020-05-02, 21:38
Medlem
Citat:
Fast med Kim vet man aldrig. Kan lika gärna vara en man i en kvinnas kropp som suktar efter bröst och vagina. Jag vet fan inte. Har för mig att Kim berättat i Tjafs att han blivit sexuellt antastad som barn (?). Har för mig det, men minns inte helt. Det skulle ha kunnat forma honom till detta väldigt unika jag han är idag.
Jo, så kanske det kan vara. Nu ser han i och för sig ut som en helt annan person efter att ha rakat av sig håret. Är evigt tacksam att han blev utkastad ur huset, tror inte jag hade pallat att titta på det här med honom i huset. Då finns det ändå väldigt många därinne som jag stört mig på så enormt mycket!
2020-05-02, 21:39
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Hehe ska hälsa Sami det. Får väl skicka en bild på ballongen till honom så han fattar att jag vann!
Hmm, inte för att vara sån men har inte du "lurats" en gång tidigare? 😉
Medlem
Citat:
Den kom när jag rökte. Undrade vad fan det var för jävla skräpgrej som kom glidande längs vägen. 😂

Nu börjar festen dö! Hoppas skräckveckan gör comeback ikväll. Det tvärt annars!
Grattis! Hoppas du får en dejt med dem. Eller i alls fall Sami!

Ja, festen tvärdog men man är ju inte förvånad. Har varit så här hela tiden men lever ändå på hoppet.
Medlem
Mouchinos avatar
Bra Sami men vi lär nog inte få höra några negativa delar av varken Frida eller Lennie då de inte är människor utan robotar!
2020-05-02, 21:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hmm, inte för att vara sån men har inte du "lurats" en gång tidigare? 😉
Va? Nä, detta är första gången jag luras.

Ont: kommer mer skräck eller annat ikväll? Är det värt att hålla utkik på liven?
2020-05-02, 21:40
Medlem
Mergim i lögndetektorn:
Falsk som vanligt redan på första frågan!

Han var ju ärlig att han baxar vilken pojke utan uppfostran.

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/12591208

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in