2020-05-02, 21:16
Medlem
Frida tvångskramas:

https://tv4play.se/program/big-brother-sverige/12592911
2020-05-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Bara sättet han säger "oh my god" på och hur han gestikulerar med händerna avslöjar en hel del. Säga vad man vill om stereotyper, men män som knullar tjejer gör inte så.
Nej, det är samma sak med Kim. Det där kroppsspråket och sättet de båda talar är så bögigt. Och det är absolut inget fel med det men jag tror att de båda skulle må så mycket bättre av att sluta förneka vad de egentligen är.
2020-05-02, 21:19
Medlem
Citat:
Fan vad skön Sami var hos fågeljäveln! Bara helt soft, jordnära och sig själv bara!
Så skön! Men så är han ju alltid. Var ju bara veckan då Alex åkte ut som han surade och pratade skit. Annars har han ju varit en riktigt skön lirare.
2020-05-02, 21:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hälsa Sami att han är en het liten sak. Vill han ligga med en äldre kvinna så är jag på.
Hehe ska hälsa Sami det. Får väl skicka en bild på ballongen till honom så han fattar att jag vann!
2020-05-02, 21:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Nej, det är samma sak med Kim. Det där kroppsspråket och sättet de båda talar är så bögigt. Och det är absolut inget fel med det men jag tror att de båda skulle må så mycket bättre av att sluta förneka vad de egentligen är.
Fast med Kim vet man aldrig. Kan lika gärna vara en man i en kvinnas kropp som suktar efter bröst och vagina. Jag vet fan inte. Har för mig att Kim berättat i Tjafs att han blivit sexuellt antastad som barn (?). Har för mig det, men minns inte helt. Det skulle ha kunnat forma honom till detta väldigt unika jag han är idag.
2020-05-02, 21:23
Medlem
Svante vilken legend.
2020-05-02, 21:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Gjorde du det på riktigt? Haha, i sådan fall är det helt sjukt!
Ja fan. Helt stört. Hörde om ballongen samtidigt som något kom glidande längs vägen här. Tappade ciggen och sprang och drog tag i ballongen. 😂 Ska ha min träff med Mergim och Sami!
2020-05-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
I finalen blir det ju garanterat ”Vem vill du ska vinna Big Brother 2020?”
Inte fan har de utröstning när det är de tre sista finalisterna kvar.

Anledningen till att de haft så nu ska ha varit för att inte stora konton ska kunna uppmana att rösta kvar sina favoriter eller om de känner någon, den anledningen finns fortfarande kvar i finalen om det står mellan tre stycken så det är inte helt uteslutet.
2020-05-02, 21:26
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ja fan. Helt stört. Hörde om ballongen samtidigt som något kom glidande längs vägen här. Tappade ciggen och sprang och drog tag i ballongen. 😂 Ska ha min träff med Mergim och Sami!
Lägg upp bild tack
2020-05-02, 21:26
Medlem
icons avatar
Citat:
Galet Vad stod på lappen?
2020-05-02, 21:27
Medlem
Citat:
Nä, fan heller! Hahaha! Men ska jag hälsa Sami och Gima någonting?
Sami en kram och Gimpojken glidmedel och handbok i hur han ska ta emot den av Lennie!
2020-05-02, 21:28
Medlem
Citat:
Hälsa Sami att han är en het liten sak. Vill han ligga med en äldre kvinna så är jag på.

Jag med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in