Citat:
Ursprungligen postat av
Gassa
For eksempel kan noen ha en nøkkel til huset som politiet ikke er informert om, du må ikke være så negativ

Hmm, joda, interessant hvis man ser på motorlyden og låselydene i sammenheng, så blir det jo et interessant bilde, men som da "sauser" denne personen jeg tenker på ennå mer inn i saken.
Men hvis kilden er avlytningsutstyret, så må jo denne kjøringen og låsingen ha funnet sted mellom sommer 2019 og 19. desember 2019.
Rydde i garasjen, frakte et møbel, rydde og kjøre søppel på fyllinga, you name it, alle slike ting er jo helt naturlige ting, og innebærer en del knoting med biler på gårdsplass og åpning av dører, og ville ikke vært påfallende, tenker jeg.
Jeg bare har problemer med å se hva som skulle være interessant med å påvise slik aktivitet på gårdsplassen og inngangsdøren så lenge etterpå, i hvert fall ut i fra det vi vet om saken.
Men for alt vi vet kan tidspunktet for aktiviteten settes i sammenheng med andre spor og utviklinger som fant sted på det samme tidspunktet, andre samtaler som har blitt plukket opp i huset f.eks, og derfor bli mistenkelig.