2020-05-02, 18:57
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag beklagar verkligen och jag hoppas innerligt att din vän inte hörde det uttalandet och Mergim kränker alla som har ett handikapp och återigen är det en viss grupp individer han ger sig på. Mergim borde ha blivit diskad för längesen och som du säger måste något mycket anmärkningsvärt ha hänt då de väljer att inte skicka ut honom trots att upprepade och uppenbara kränkningar uttalats och sänds vidare ut till folket! Oacceptabelt

Tack. Han lever ett bra liv nu men jag skulle aldrig nämna sådant för honom. Det är vedervärdigt och han kollar ändå inte på BB, så jag besparar honom sådant men blir själv rent ut sagt förbannad. BB 2020 låter en del personer kränka andra rätt ut medan andra ryker. Det är en inte försvarbart på något plan alls. Jag skall i alla fall försöka få honom att ladda ner TV4 appen och rösta.
2020-05-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Eh, är det där en klänning som Jasmine har på sig? Varför visar hon numera en massa hud och ska twerka och visa stringrumpa? Är det PH nästa?
eftersom hon inte får knulla så visar hon så lättklätt som möjligt, som när hon o julia twerka i poolen igår, hon tror att hon kan vinna millen, oj va besviken hon kommer bli
2020-05-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ja jag beklagar verkligen och jag hoppas innerligt att din vän inte hörde det uttalandet och Mergim kränker alla som har ett handikapp och återigen är det en viss grupp individer han ger sig på. Mergim borde ha blivit diskad för längesen och som du säger måste något mycket anmärkningsvärt ha hänt då de väljer att inte skicka ut honom trots att upprepade och uppenbara kränkningar uttalats och sänds vidare ut till folket! Oacceptabelt

Jag tror inte de vågade släppa ut honom för hans säkerhets skull.. Kim blev väl misshandlad när han åkte ut? Så när Mergim var som värst var det väl stor risk att ngt skulle kunna hända och de ville vänta till värsta hatet lagt sig. Kan hända att produktionen fick vissa brev och annan info om det.. Bara spekulationer från min sida här dock och hoppas det är ok?
2020-05-02, 19:01
Medlem
Mouchinos avatar
Hur rättvist är det att det att Mergim nu står och dansar på golvet och fortfarande tävlar om 1 mille då han gång på gång använt sig av kränkande uttryck i huset? Nej det här är sjukt och jag spyr över sån här särbehandling av honom medan Kim och Isabel inte ens fick chansen att ändra sitt beteende utan de fick lämna direkt utan pardon.
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-02 kl. 19:04.
2020-05-02, 19:02
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Har dom lirat Ya BB åt honom än då?
Inte vad jag hört. De spelade bara låten han frågade om i flera timmar igår. Tack för påminnelsen om Ya BB, har tänkt kolla upp den men glömt bort. Nu ska det göras innan jag glömmer igen.
2020-05-02, 19:03
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag tror inte de vågade släppa ut honom för hans säkerhets skull.. Kim blev väl misshandlad när han åkte ut? Så när Mergim var som värst var det väl stor risk att ngt skulle kunna hända och de ville vänta till värsta hatet lagt sig. Kan hända att produktionen fick vissa brev och annan info om det.. Bara spekulationer från min sida här dock och hoppas det är ok?
Tycker dina spekulationer är trovärdiga. 😉

Har Sami pollenallergi?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-02 kl. 19:10.
2020-05-02, 19:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
eftersom hon inte får knulla så visar hon så lättklätt som möjligt, som när hon o julia twerka i poolen igår, hon tror att hon kan vinna millen, oj va besviken hon kommer bli
Det blir så löjligt, för Jasmine är lite som ett barn som hittat mammas klackskor. Det ser inte sexigt ut.
2020-05-02, 19:09
Bannlyst
Citat:
Det blir så löjligt, för Jasmine är lite som ett barn som hittat mammas klackskor. Det ser inte sexigt ut.

Både Jasmine och Julia är fina ikväll, jassas klänning är sexig 👍
2020-05-02, 19:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Hur rättvist är det att det att Mergim nu står och dansar på golvet och fortfarande tävlar om 1 mille då han gång på gång använt sig av kränkande uttryck i huset? Nej det här är sjukt och jag spyr över sån här särbehandling av honom medan vissa inte ens får chansen att ändra sitt beteende utan de får lämna direkt utan pardon.
Dina senaste inlägg påminde om hur illa han betett sig under säsongen. Han förtjänar definitivt åka ut före Frida. Såg honom hos psykologpippin och då svarade han Anty, Amilia och Lennie som de personer han tar med sig som vänner från BB-tiden. Frida nämndes inte. Hon svarade hans namn som den hon kommit närmast i huset tidigare idag. Hoppas det tas med i något kvällsavsnitt för det kan se illa ut.
2020-05-02, 19:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Dina senaste inlägg påminde om hur illa han betett sig under säsongen. Han förtjänar definitivt åka ut före Frida. Såg honom hos psykologpippin och då svarade han Anty, Amilia och Lennie som de personer han tar med sig som vänner från BB-tiden. Frida nämndes inte. Hon svarade hans namn som den hon kommit närmast i huset tidigare idag. Hoppas det tas med i något kvällsavsnitt för det kan se illa ut.
Aaa det var fan fult och jävligt taskigt. Mergim vet ju att Frida håller sig till honom och Lennie. Väldigt exkluderande.
2020-05-02, 19:14
Medlem
icons avatar
Citat:
Aaa det var fan fult och jävligt taskigt. Mergim vet ju att Frida håller sig till honom och Lennie. Väldigt exkluderande.
Där hade det varit på sin plats med en liten vit lögn. Men det var väldigt avslöjande för honom att svara så.
2020-05-02, 19:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Både Jasmine och Julia är fina ikväll, jassas klänning är sexig 👍
Är den sexig? Är det för att man ser hennes tantunderkläder? "Sexigt" och "billigt" är två helt olika saker. En kvinna (som man faktiskt räknas som när man är 26 år) brukar ha kännedom om hur man klär sig sexigt på ett moget och inbjudande vis. Jasmine serverar hela rubbet på en gång och lämnar ingenting åt fantasin. En stilfull kvinna vet att "less is more" både vad gäller smink och kläder. Med "less" menas då att man inte försöker för mycket, då det endast ser desperat ut. Man kan fortfarande ha korta klänningar och kanske till och med en liten urringning om man gillar det, men det sker med stil.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in