2020-05-04, 20:26
Medlem
Mitt tips är att Frida lämnar idag.
Medlem
herpesvårtas avatar
Anar mig lite begravningsstämning hos Mergim och Lennie ikväll. Helvete vad härligt det hade varit om Mergim mot alla odds åkte ut ikväll
Medlem
Imperiatrixias avatar
Frågan är nu om Jullan ryker: Titta på 4 trötta gåsar, och Sami? Hjälp Jullan kvar...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
King Big Sam kommer inte att lämna huset. Han har stålsatt sig efter att mamsen och brorsan var där med hälsningar. Det syns att han både är starkare och gladare när han fick sina hälsningar från Maggan, Tommy och Glasman. Det blir naturligtvis tråkigare om Jullan skulle lämma för oss alla men jag lever på hoppet.
Man kan aldrig veta hur han reagerar när hon lämnar. Men hoppas han tar det bra. Men piss att Julia får lämna
2020-05-04, 20:27
Medlem
Tv och cmore kommer förlora mängder med tittare
2020-05-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Skulle det vara rösta kvar så hade Frida åkt ut med röva före.
Ja, för jävligt de ändrar från vecka till vecka beroende på vem de vill ha ut
2020-05-04, 20:29
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Sami kommer lämna huset ska du se om Julia åker, Då finns ingen stabil fast punkt för han liksom....
Nej de tror ja inte att han gör. Inte så här sent.
Men dom andra kommer att få ett stort övertag i allt.
BB styr även genom att välja hur röstningarna ska gå till. De är stor skillnad på att rösta ut eller att rösta kvar.

Tycker att många är förvånadsvärt dumma i hur de tänker i sina val för röstningarna. De flesta tänker så kortsiktigt och därför ser de nu ut som det gör. Efter ikväll är det för sent med allt och rosa vann kampen om vilken sida som blev starkast.
Mergim och Frida är tex två som många stört sig på sen länge men ändå inte röstat ut när läge funnits då man tillfälligt stört sig på någon annan.

Ja har hela tiden sett Sami som den självklara vinnaren, men nu är ingenting säkert längre.
Kärringgrupperna på Facebook i sammarbete med Antonias vänner samt Amilias följare äger nu vilket är helt värdelöst.

Nu står finalen troligtvis mellan studsande småpojken Lennie och hans muslimska kvinnoförtryckare Mergim... ja han satte sina hundar på plats, vilket ja aldrig trodde vi här skulle accepterat. Tragiskt.
Sami får nog nöja sig med en 3e plats.
2020-05-04, 20:32
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Mitt tips är att Frida lämnar idag.

Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Anar mig lite begravningsstämning hos Mergim och Lennie ikväll. Helvete vad härligt det hade varit om Mergim mot alla odds åkte ut ikväll
Kommer tyvärr inte att ske.
Folk vill ha gos och kärlek...
2020-05-04, 20:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nej de tror ja inte att han gör. Inte så här sent.
Men dom andra kommer att få ett stort övertag i allt.
BB styr även genom att välja hur röstningarna ska gå till. De är stor skillnad på att rösta ut eller att rösta kvar.

Tycker att många är förvånadsvärt dumma i hur de tänker i sina val för röstningarna. De flesta tänker så kortsiktigt och därför ser de nu ut som det gör. Efter ikväll är det för sent med allt och rosa vann kampen om vilken sida som blev starkast.
Mergim och Frida är tex två som många stört sig på sen länge men ändå inte röstat ut när läge funnits då man tillfälligt stört sig på någon annan.

Ja har hela tiden sett Sami som den självklara vinnaren, men nu är ingenting säkert längre.
Kärringgrupperna på Facebook i sammarbete med Antonias vänner samt Amilias följare äger nu vilket är helt värdelöst.

Nu står finalen troligtvis mellan studsande småpojken Lennie och hans muslimska kvinnoförtryckare Mergim... ja han satte sina hundar på plats, vilket ja aldrig trodde vi här skulle accepterat. Tragiskt.
Sami får nog nöja sig med en 3e plats.
Tyvärr så fanns läget plocka Frida men som vanligt tog man ngn annan, Sedan att Anty & Amilia ligger bakom grupperingarna är väl ingen större nyhet...

Åker Julia så kommer jag inte lägga många minuter av skiten efter i afton, Huset kommer inte vara det samma höra ett skratt som en häst och surra om kärlek dem kan hon göra på utsidan av huset less på Frida!
2020-05-04, 20:37
Medlem
Lobbaaans avatar
Inte kollat på två tre veckor, börjat störa mig ordentligt på bögparet, Jasmines skådespeleri och swingersfridas idiotiska positivitet till exakt allting. Man ska bara prata gott, vara naken hela jävla tiden och kladda och krama på alla som är nära bara för att. Viktoria lackade ju ur på det när hon kom in i huset och frida var som ett jävla frågetecken. Dum i huvudet. Rösta ut frida ikväll.
2020-05-04, 20:38
Medlem
Sami och Julia satt på utegården och så till Julia om hon åker. Ska jag leva själv med dom här dårarna härinne
2020-05-04, 20:41
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Kommer tyvärr inte att ske.
Folk vill ha gos och kärlek...
Tyvärr inte nej. Hade jag fått bestämma så hade jag gott plockat ut båda två.

Räknar med att svenskarna sviker ikväll och röster ut den enda med Big Brother balls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in