2020-05-02, 16:37
Medlem
Globalisten55s avatar
Lennys fans är lite väl korkade taktiskt alltså🤪
Det gäller att tänka lite längre fram som i schack
En del här förstår vad jag menar😂
2020-05-02, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
NEJ, Julia, hon är jobbig och elak, aldrig gillat henne, förstår inte varför folk gillar henne, hård ton i rösten och snäsig.
Japp, julia ska ut och frida ska till finalen!
2020-05-02, 16:38
Medlem
Conny63s avatar
Mergim eller Frida kommer vi komma överens👍
2020-05-02, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Lennys fans är lite väl korkade taktiskt alltså🤪
Det gäller att tänka lite längre fram som i schack
En del här förstår vad jag menar😂

Samis fans är korkade som vill ha ut Mergim, gynnar bara Lennie.
2020-05-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Japp, julia ska ut och frida ska till finalen!

Julia ska inte röra sig en meter! Rädda Julia!
2020-05-02, 16:45
Medlem
Zara Larsson har lagt ut på sin Instagram om att rösta på Julia
2020-05-02, 16:46
Bannlyst
Vad fan är det Julia säger till Mergim i lögndetektorn? "Båda våra föräldrar är transor"? Måste hört fel.

Är Mergim muslim?
2020-05-02, 16:47
Medlem
Mouchinos avatar
Alla ni som älskar Lennie kan väl åtminstonde tänka till nu inför utröstningen och ge honom en viss frihet resten av tiden istället för att ha en klängranka på sig 24/7. Mergim har ingen rätt att kräva odelad tillgivenhet från Lennie men ändå gör han det. Lennie är för snäll eller han klarar inte att hantera Mergim. Han blir kanske ledsen först men sanningen är att det är vad Lennie behöver, han är fånge i Mergims känslor som han tydligen inte kan kontrollera och bara tar för givet att gå över Lennies gränser och han berättade för Amilia i deras samtal i barnrummet att han upplever problem vad gäller Mergims närgångna stil men han visste inte hur han skulle hantera det. T.om Sami tycker synd om Lennie. Spelar ingen roll vad det beror på att han inte säger ifrån men vem som helst kan ju se hur hämmad och okomfortabel Lennie egentligen måste känna sig om han i dessa situationer inte klarar/törs att säga åt honom på skarpen . Nu skickar vi hem Mergim på Måndag och Låter Lennie få känna att han gör detta för sig själv istället för att gå och hålla Mergim i handen tiden som är kvar!
2020-05-02, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Zara Larsson har lagt ut på sin Instagram om att rösta på Julia

Klok tjej Zara!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det visste jag inte att han hade gjort? Och Sami som pratade så gott om Kim igår.. Hoppas han får reda på det när han kommer ut då.

Tror inte heller de kommer att var inbjudna på finalen. BB har ghostat deras medverkan.
Jo han gjorde det den ilskna babben, han är riktigt butthurt!! alex är bästa vänner med de tydligen och tar alex med dom 2 till festen så hoppas jag han blir avlägsna samt att flera bb deltagare tar avstånd från negern.
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegOlle75
Dom funkar inte längre, kan du skicka en länk i PM?

Kan tyvärr inte skicka PM för jag har 30 dagars karantän då Amilia-gänget fans här i tråden golar och anmäler andra. Flera hundra har lämnat tråden och håller till på fria ord. Om du tittar tillbaka i tråden var den Rainbow till 100%, nu har småflickor hittat hit från BB supporter gruppen och spammar sönder tråden.
Jag installerade om min Samsung tablet precis så jag vet inte den nya länken de har ju bytt ett par gånger nu så jag hoppas en vänlig skäl kan posta den här eller i PM.

OnT. En trött dag med en alban som surar, som vanligt, och jättebäbisen Lennie kommer fram ännu mer som en skitstövel. Samt en DumFrida som fortfarande är bitter att hon aldrig fick vara med i Rainbow utan de omfamnade PeeWee. Det blir ju en trevlig läsning för henne att läsa vad rosa rummet egentligen tycker om DumFrida.
2020-05-02, 16:51
Medlem
__Alez__s avatar
Bild på Glasman insta med han, Samis mor, Alex, Martin, Vickan, Maggan och Tommy.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in