2020-05-02, 15:53
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Vi alla gör våra val. Det enda jag hoppas på är att Sami vinner och att han får ha med sig Julia till finalen

Jag håller med. En person som har tittat live och med bara lite livserfarenhet, jag är 30+, förstår utan tvekan att Sami är en bra pöjk samt att Jullan är rak och ärlig. Jag förstår dock att den lättkränkte svensken stör sig på Jullan eftersom hon är inte PK som många förutsätter man skall vara. Jag är likadan som Jullan och uttrycker alltid min åsikt vilket många gånger har inneburit att jag tagit avstånd från en del kollegor. Jag känner mycket för att kunna stå upp för min åsikt och inte spela teater för det passar andra. It's my way - or the highway.

Sedan får jag acceptera att 12 åringar röstar, såsom mina brorsdöttrar, och de gillar Jassa. De kommer ha en helt annan åsikt när de växer upp. Så jag tror tyvärr ändå att Jullan ryker för hon har till skillnad från många andra inte bölat sig vidare med en offerkofta. BB 2020 har premierat svagsinta bölande människor framför starka självgående individer.
Hoppas på det bästa på måndag!
2020-05-02, 15:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
För en stund sedan oroade sig Jasmine för huruvida Samis pollen-nysningar kunde smitta henne. 🙃 Ut mä dig, dumskalle!
2020-05-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Jag håller med. En person som har tittat live och med bara lite livserfarenhet, jag är 30+, förstår utan tvekan att Sami är en bra pöjk samt att Jullan är rak och ärlig. Jag förstår dock att den lättkränkte svensken stör sig på Jullan eftersom hon är inte PK som många förutsätter man skall vara. Jag är likadan som Jullan och uttrycker alltid min åsikt vilket många gånger har inneburit att jag tagit avstånd från en del kollegor. Jag känner mycket för att kunna stå upp för min åsikt och inte spela teater för det passar andra. It's my way - or the highway.

Sedan får jag acceptera att 12 åringar röstar, såsom mina brorsdöttrar, och de gillar Jassa. De kommer ha en helt annan åsikt när de växer upp. Så jag tror tyvärr ändå att Jullan ryker för hon har till skillnad från många andra inte bölat sig vidare med en offerkofta. BB 2020 har premierat svagsinta bölande människor framför starka självgående individer.
Hoppas på det bästa på måndag!
Bra skrivet. Nästan som om du tagit orden ur mitt huvud. Hoppas iaf att Julia får vara kvar!
2020-05-02, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
För en stund sedan oroade sig Jasmine för huruvida Samis pollen-nysningar kunde smitta henne. 🙃 Ut mä dig, dumskalle!

Den som nyst mest och tagit i mest vad gäller nysningar är ju Lennie.. Tidigare i dag tog han i av bara sjutton när han gick runt soffan och kom precis där sami satt och som då fick hela kaskaden rakt i ansiktet.. När han nyser är hon inte orolig..

Känns som om de gaddar ihop sig lite mot sami och julia nu allihop.. Frida var nyss också ganska giftig när Lennie frågade var Julia och Jasmine var och hon svarar att Jasmine sitter och sminkar sig och sen lite spydigt att "Julia ligger väl och tvinnar sitt hår.." Så nu har hon glömt deras fina samtal och är putt för att Julia sa att hon inte tycker Frida förtjänar att vinna. Men va fan man måste väl få svara ärligt när man sitter i en lögndetektor, eller..?
2020-05-02, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror ni att judehatarna kommer få komma den 18:e om det nu blir något överhuvutaget pga corona, tror inte många är glada på dem förutom alex som slickar deras arslen

TV4 har nog bankat dom på plats.
2020-05-02, 16:24
Medlem
Lennie börjar få panik märker att han måste prestera han vet att han är nr 2 därinne
2020-05-02, 16:25
Medlem
Mouchinos avatar
Mergim sitter och smutskastar Julia nu lagom till utröstning men han glömmer hur jävla patetisk han själv framstår i tv. Försöker med sitt jävla spexande för att inbilla oss att han är så jävla cool. Han är så falsk att det luktar om honom och dubbelmoral är hans motto. Han snackade så mycket skit om Frida ett tag och dömde ut henne i princip som ovärdig att ens vara med i programmet från första början. Varför? För att hon är för lättkränkt, känslig och gråter, har ni hört sådan rappakalja någon gång och hade det varit rätt person som sa det så visst! I det här fallet var det Mergim som själv är den största vuxenbebisen i Big Brothers historia som dömde ut Frida. Själv gråter han så fort Lennie lämnar honom lite för länge, när han umgås med de andra, när han sitter nominerad, när någon säger minsta lilla kritik eller mindre bra så börjar han grina. Noll självinsikt och jag fattar inte hur man vill att han ska stanna kvar i BB. Han måste få komma hem, uppenbart att han mest går omkring med sad face mestadels av tiden. Nu slutar vi med daltandet och skickar hem honom på Måndag plus att det skulle vara en otrolig befrielse för Lennie som ska stå ut med den där energislukaren dagarna i ända. Sen har vi dessutom alla äckliga kränkande ord till kvinnorna i huset, hur fan kan produktionen vara så mjäkiga med honom? Förstår det inte när två personer fick lämna på studs för kränkning. Fyfan jag blir äcklad av sån här jävla särbehandling. Vadå, att säga Jude är alltså värre än att kalla Kvinnor för Smuts och diverse skadedjur? Hur många varningar har Mergim fått?
2020-05-02, 16:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Den som nyst mest och tagit i mest vad gäller nysningar är ju Lennie.. Tidigare i dag tog han i av bara sjutton när han gick runt soffan och kom precis där sami satt och som då fick hela kaskaden rakt i ansiktet.. När han nyser är hon inte orolig..

Känns som om de gaddar ihop sig lite mot sami och julia nu allihop.. Frida var nyss också ganska giftig när Lennie frågade var Julia och Jasmine var och hon svarar att Jasmine sitter och sminkar sig och sen lite spydigt att "Julia ligger väl och tvinnar sitt hår.." Så nu har hon glömt deras fina samtal och är putt för att Julia sa att hon inte tycker Frida förtjänar att vinna. Men va fan man måste väl få svara ärligt när man sitter i en lögndetektor, eller..?

Han håller ju inte ens för när han nyser. Vem som helst vet väl att man håller för eller nyser i armen. idiotiskt!
2020-05-02, 16:29
Medlem
Är det Mergim som vi röstar ut här.
2020-05-02, 16:30
Bannlyst
Klippen på lögndetektorn.
Arga smileys i procent: Frida 23%, Mergim 34% och Julia 52% = Julia ut 👍👍👍👍
2020-05-02, 16:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Har ännu inte riktigt bestämt mig för vem jag eventuellt ska rösta ut på måndag. Mergim har betydligt fler fans än Frida och är därför svårare att ta ut men jag vill ju ha ut Mergim mer..

Köper ändå argumentet att Sami har större chans i final med Mergim och Lennie men vem i helvete vill se de två nå finalen tillsammans? Och som grädde på moset göda på Amilias och Antys lycka också. Yikes.

Nä kommer inte bli lätt detta.

Mergim har gjort sitt. Hans enda syfte med att vara i huset är Lennie och ska vi rösta efter det? NEJ han ska ut! Ska han vinna en miljon för att springa och fjanta sig efter Lennie? NEJ Allt handlar BARA om Lennie för Mergim, han ser bara honom och låter honom knappt andas sin egen luft.
2020-05-02, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
JA!!!!

NEJ, Julia, hon är jobbig och elak, aldrig gillat henne, förstår inte varför folk gillar henne, hård ton i rösten och snäsig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in