Citat:
Ursprungligen postat av
Zwoop69
Vi alla gör våra val. Det enda jag hoppas på är att Sami vinner och att han får ha med sig Julia till finalen

Jag håller med. En person som har tittat live och med bara lite livserfarenhet, jag är 30+, förstår utan tvekan att Sami är en bra pöjk samt att Jullan är rak och ärlig. Jag förstår dock att den lättkränkte svensken stör sig på Jullan eftersom hon är inte PK som många förutsätter man skall vara. Jag är likadan som Jullan och uttrycker alltid min åsikt vilket många gånger har inneburit att jag tagit avstånd från en del kollegor. Jag känner mycket för att kunna stå upp för min åsikt och inte spela teater för det passar andra. It's my way - or the highway.
Sedan får jag acceptera att 12 åringar röstar, såsom mina brorsdöttrar, och de gillar Jassa. De kommer ha en helt annan åsikt när de växer upp. Så jag tror tyvärr ändå att Jullan ryker för hon har till skillnad från många andra inte bölat sig vidare med en offerkofta. BB 2020 har premierat svagsinta bölande människor framför starka självgående individer.
Hoppas på det bästa på måndag!