2020-05-02, 15:32
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror inte heller det, det vore väldigt konstigt, för kim försökte ju få ut sami o kontaktade aftonbladet som är tighta med big brother, tror inte många kommer umgås med kim o isabel när de får reda på vad som sagts, men alex slickar gärna rent kim o isabel, kan bli sprickor =)
Det visste jag inte att han hade gjort? Och Sami som pratade så gott om Kim igår.. Hoppas han får reda på det när han kommer ut då.

Tror inte heller de kommer att var inbjudna på finalen. BB har ghostat deras medverkan.
2020-05-02, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Samis brorsa och morsas reaktion på den frågan så försökte de tona ned, morsan framför allt. Lika så på att han trodde han skulle kunna sluta jobba. Jo vi får se hur det blir med den saken svarade hon. Vinner han millen är det gott nog!

Vinner han millen räcker det knappt till sina skulder om jag förstått rätt, tror de flesta kommer få lite av en chock för hur lite hype det är kring programmet och panik för att det inte räcker för en karriär som influencer.
2020-05-02, 15:33
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
De rapporterna tror iaf inte jag ett jota på. Min gissning är att de är ”falsk propaganda” för att få ut Julia, men även om de som påstår detta faktiskt tror att det stämmer så har jag jättesvårt att tro på det.

ALLA Mergims ,Lennies, Fridas och Jasmines ”fans” kommer rösta ut Julia. Oavsett om de är påverkade av sociala medier eller ej.

Vissa av Samis fans har gått på ”kampanjen” och slänger bort sina röster på Mergim.

Typ ALLA Samis och Julias fans som inte följer sociala medier kommer lägga sin röst på Frida då det är det smartaste om man vill ha Julia kvar.

Samis familj och vänner inklusive Glasman tror också att man måste rösta ut Frida om man vill ha Julia kvar (de sa det igår på Glasmans live).

Jag hoppas såklart att det blir rädda även denna veckan, då kommer jag rädda Julia, för henne vill jag ha kvar!
Tack för infon!
Då blir det utan tvekan Frida, om det är att rösta ut.
2020-05-02, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Länk till Discord finns längre bort i tråden gör en sökning.
Den slutna större kan jag inte outa.

Det finns lite tid kvar men jag känner att jag måste följa hjärtat just nu. Jag funderar fortfarande.
Vi alla gör våra val. Det enda jag hoppas på är att Sami vinner och att han får ha med sig Julia till finalen
2020-05-02, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Dags för Mergim att lämna på måndag. Igår kastade han sin "Fina Frida" under bussen och sa att de som varit där sedan dag 1 förtjänar att vara kvar mer. Antar att han tycker att Lennie kom dag 1 med

Just nu i poolrummet sa han precis tvärtom till Frida. Han tyckte det var lågt av Julia att säga så för att man bara varit där så kort tid.. "åh, vad gullig du är svarar Frida" och Mergim säger: "nä, vadå jag är bara ärlig".. och då kom lite kräks här på hakan..
Senast redigerad av Klimakterietanten 2020-05-02 kl. 15:41.
2020-05-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Men nej. Ut med Naken Frida. Försöker man med Mergim så tror jag att Julia ryker. Och skulle man mot alla odds få ut Mergim så blir Lennie starkare och Samis chanser att vinna försvagas då lillpojkens fans kommer att hålla på Lennie.

Vilka odds är det du pratar om när han är långt före Frida i alla omröstningar på vem man vill ha ut?
2020-05-02, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Vinner han millen räcker det knappt till sina skulder om jag förstått rätt, tror de flesta kommer få lite av en chock för hur lite hype det är kring programmet och panik för att det inte räcker för en karriär som influencer.

sami snackade med julia tidigre under säsongen om sina skulder å sa han att om han vinner millen kommer han släcka sina skulder och skita i skatten på millen och istället ta en skatteskuld på 100 000

för det kan han jobba och betala av på utan problem

hans skulder ligger på typ 700-800 000 så millen räcker ju till skulderna
2020-05-02, 15:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Vi alla gör våra val. Det enda jag hoppas på är att Sami vinner och att han får ha med sig Julia till finalen
Där är vi överens.👍
Enda vettiga människorna i huset.
Medlem
herpesvårtas avatar
Har ännu inte riktigt bestämt mig för vem jag eventuellt ska rösta ut på måndag. Mergim har betydligt fler fans än Frida och är därför svårare att ta ut men jag vill ju ha ut Mergim mer..

Köper ändå argumentet att Sami har större chans i final med Mergim och Lennie men vem i helvete vill se de två nå finalen tillsammans? Och som grädde på moset göda på Amilias och Antys lycka också. Yikes.

Nä kommer inte bli lätt detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Länk till Discord finns längre bort i tråden gör en sökning.

Dom funkar inte längre, kan du skicka en länk i PM?
2020-05-02, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sami snackade med julia tidigre under säsongen om sina skulder å sa han att om han vinner millen kommer han släcka sina skulder och skita i skatten på millen och istället ta en skatteskuld på 100 000

för det kan han jobba och betala av på utan problem

hans skulder ligger på typ 700-800 000 så millen räcker ju till skulderna

Kronofogden kommer givetvis gå med på ngn form av förlikning och skriva av en hel del hellre än att inte få ngt alls. Så han kommer ha råd att betala skatten också och ändå få ngt kvar. Här känner jag att Glasman kan vara behjälplig med kunskap och litar på att det blir bra i slutänden. Hur som så bör han få bli skuldfri och få känna lite lugn och ro i sitt liv efter allt han kämpat med. Känns nog tungt för honom att tänka på att han kan riskera att få komma ut utan att få ngt alls, och allt har varit bortkastat.. Önskar jag hade en miljon att skänka killen..
2020-05-02, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Just nu i poolrummet sa han precis tvärtom till Frida. Han tyckte det var lågt av Julia att säga så för att man bara varit där så kort tid.. "åh, vad gullig du är svarar Frida" och Mergim säger: "nä, vadå jag är bara ärlig".. och då kom lite kräks här på hakan..

Haha exakt. Rätt säker på att han blev kränkt när Julia under lögndetektorn sa att hon inte kommit Mergim nära och därför bytte offer. Nej nu är det dags att pojkspolingen lämnar. Vill gärna se vem Lennie är utan att behöva vara krockkudde åt Mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in