Citat:
Ursprungligen postat av
drsniffer
«»
Det er du som sier at det ikke stemmer at politiradioer kan avlyttes, og da får du bevise det. Du vet jo hvordan du skal bruke youtube. Det er bare å søke "Uniden bearcat truncktracker p25", og så se gjennom der.
«»
Jeg påtok meg bare oppgaven med å besvare en hanske du kastet ifm temaet ovenfor en annen bruker, nettopp for å belyse at din påstand ikke var korrekt.
Men du kunne ikke la det være med det eller hva?
#debunked
Hva da debunked?

Hvorfor skulle jeg bløffe ang en politiradio? Det spiller jo ingen rolle om journalistene som var i Sloraveien hadde fått infoen gjennom en politiradio eller gjennom en politikontakt, så jeg ser ikke hvilket motiv jeg skulle ha for å bløffe om det.
Det var ikke deg jeg ba om å sjekke youtube, det var en annen, men har du sjekket youtube du da?
Det er iallfall en youtubevideo der man kan se hvordan det gjøres å programmere en slik Trunktracker til å avlytte f.eks. en Motorola P25 kryptert digital politiradio.
https://www.youtube.com/watch?v=cv49WRbvEgg
Jeg har jo ikke spurt deg om hvor mange bits kryptering, eller andre finesser disse apparatene har, så jeg ser ikke at du har besvart min hanske.
Hva er det med dette forsøket på å fremstille meg som en bløffmaker? Har du fått om bakfotene at jeg avslørte deg som en bløffmaker, og så vil du ta hevn? Ja, du påsto at sønnen til TH hadde solgt tre leiligheter for å kunne finansiere 10 millioner som skulle betales til kidnapperne, men ved nærmere ettersyn, så viste det seg at de tre leilighetene aldri hadde tilhørt sønnen i det hele tatt. Prisen, datoene, og navnene på kjøperne stemte, men selgeren var en helt annen enn den du påsto, og når du ble konfrontert med denne bløffen, så ble du borte fra forumet i lange tider. Og så har du gått rundt å båret på dette helt til nå. Jeg antar at din påstand om at THs hjemmeside ble lagt ned 31.10.2018, er rein bløff den også. Og i mitt svar til Gassa nå sist, så kan man se gjennom linjene at jeg mener det, og det var da begeret rant over for deg

Du kommer med noen sannheter som du har gravd fram slik at du skal ses på som troverdig, bl.a om datteren til TH, hvor hun har hytte og til og med fødselsnummer til barna hennes(!) og så kommer du med konspirasjonsteorier som er basert på, ingenting annet enn svada, for å lage Fjellhamar-saken mere spennende enn det den egentlig er.