Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
Personen bak dette har forårsaket 18 mnd med ren terror for veldig mange. Å ville barn og barnebarn så vondt er uforståelig. Veldig vanskelig å ta inn over seg at slik ondskap finnes. At en bestefar står bak er ikke mulig, tenker man. Men man tror heller ikke at en far kan kvele sin sønn med strips. Toten-saken er en grufull påminnelse om hva som finnes der ute.
Jeg er veldig enig med deg, det er ofte helt umulig og forstå hva som foregår i enkelte mennesker, jeg skulle kanskje ønske politiet tok feil, men man sitter jo uansett igjen med spørsmålet om hvem hadde motiv for å drepe?
Siden ingenting som har sivet ut i media tyder på at hun hadde noen uvenner, eller mennesker som ville henne vondt og teorien om kidnapping svekkes sitter man jo igjen med få løsninger.
Merket meg i storyen til Vg at de hadde tatt taxi tilbake til hjemmet etter ¨ha vært på denne teateroppsetningen. Hvorfor tro? Det koster litt å ta taxi fra Oslo til Lillestrøm. Iallefall tyder det på at de hadde drukket alkohol da de var i Oslo. Ikke noe gale med det, men det vil vel øke et evnt. aggresjons nivået hos begge to. Det er også en mulighet for at det egentlig ikke var så planlagt, men at de begynte å krangle da de kom hjem, og at TH har brukt vold. Selv om politiet mener det ser ut som det dreier seg om langvarig planlegging er dette langt fra sikkert.
Det kan være så enkelt som at det dreier seg om uaktsomt drap.
Isåfall er TH rimelig dum som ikke legger kortene på bordet, siden han da ville fått en langt mildere dom enn etter alt han trolig har stelt i stand.