2020-05-01, 18:57
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Du har rett i det. Men hvis hitmannen kunne finne en måte (der han selv forble anonym) å sende bevis til politiet på at oppdragsgiver hadde bestilt et mord?

För risikabelt tror jag, jag tror inte att en proff hittmann skulle göra det.
Citera
2020-05-01, 18:58
Medlem
Et spørsmål om betaling til en ev fremmed hitman for et slikt oppdrag:
Det høres usannsynlig ut at en slik person ville være villig til å vente i mange måneder før han fikk betaling for oppdraget. Så den overføringen av penger (som ble utført etter at politiet gikk ut og sa at de trodde at AE hadde blitt drept og ikke kidnappet for penger) tror jeg ikke at har gått til en fremmed hitman.
Citera
2020-05-01, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Kan vara TH själv som ordnat till den biten med att rigge åstedet med brev etc.

Ja, det tror jeg er det som kanskje har skjedd. Men har han ikke fortalt leiemorderen at han skal rigge åstedet i ettertid, og peke på en kidnapping da? Det tror jeg i så fall ikke har falt i så god jord... Men på den annen side; hva skal morderen gjøre med det...
Citera
2020-05-01, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det var drsniffer som skrev at nettsiden ble stengt den 31 oktober, hvordan han vet det har jeg ingen anelse om.

Hm, Drsniffer, okei..
Citera
2020-05-01, 18:59
Medlem
Citat:
För risikabelt tror jag, jag tror inte att en proff hittmann skulle göra det.
Du har sikkert rett i det.
Citera
2020-05-01, 19:02
Avslutad
Jeg er litt usikker om det er riktig, men stemmer det at det har fremkommet i media, at politiet hadde med seg en rørlegger, nå når det blir foretatt grundigere undersøkelser i huset og eiendommen?

Mener at noen skrev her i tråden igår, at det kunne høres bankelyder innenfra boligen. I såfall tenker jeg de åpner hele rørsystemet i huset (avløp inne og ute).

Undersøker de om AEH har blitt partert/styckad før transport?

Det må vel bety at likhundene har markert.
Citera
2020-05-01, 19:03
Medlem
Theforeigners avatar
Mht var liket finns så tror jag att om TH hyrt en hitmann så tror jag att liket
har dumpats mycket långt från Lørenskog tex. i Sverige .
Citera
2020-05-01, 19:05
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Ja, det tror jeg er det som kanskje har skjedd. Men har han ikke fortalt leiemorderen at han skal rigge åstedet i ettertid, og peke på en kidnapping da? Det tror jeg i så fall ikke har falt i så god jord... Men på den annen side; hva skal morderen gjøre med det...

Jag förstår inte vad du menar ?
Citera
2020-05-01, 19:07
Medlem
Tråden är ju helt förstörd av norska. Ff kan det inte krävas att man skriver på svenska?
Citera
2020-05-01, 19:11
Medlem
Citat:
Jag förstår inte vad du menar ?

Selve dekkoperasjonen som er gjort, for å skjule at han ville drepe kona, hvis det er det som har skjedd, skaper jo en enorm og unødvendig risiko for den som har begått selve drapet. En kidnapping vil dra inn uendelig med ressurser. Hvis hun bare hadde forsvunnet, eller det var spor etter vold, men ingen der, så ville det blitt etterforsket, men ikke i en slik grad som en spektakulær kidnapping vil bli. Med et trusselbrev der det blant annet står at de vil sende en drapsvideo hvis kravene ikke oppfylles. Jeg skjønner ikke at de har villet skape så mye støy rundt handlingen. Unødvendig støy.

Edit: Og hvis leiemorderen ikke visste at TH skulle lage en slik «staging» av åstedet, så må det ha kommet som en lite positiv overraskelse.
Senast redigerad av agvvv 2020-05-01 kl. 19:14.
Citera
2020-05-01, 19:11
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg er litt usikker om det er riktig, men stemmer det at det har fremkommet i media, at politiet hadde med seg en rørlegger, nå når det blir foretatt grundigere undersøkelser i huset og eiendommen?

Mener at noen skrev her i tråden igår, at det kunne høres bankelyder innenfra boligen. I såfall tenker jeg de åpner hele rørsystemet i huset (avløp inne og ute).

Undersøker de om AEH har blitt partert/styckad før transport?

Det må vel bety at likhundene har markert.
jisses vad fantasin skenar iväg. Tänk på vilken typ av person vi har att göra med. Snygga jobb!
Citera
2020-05-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Hvis man rygger bilen inn på feltet på parkeringsplassen ved siden av garasjen kan man raskt og diskret lempe noe over i bagasjerommet, fra baksiden av huset...
Dom kanske bara sövde henne först före bortförandet och mördade henne långt bort på något annat ställe. Kanske sedan körde henne i flismaskin. Tror inte dom ville lämna blodspår i hemmet. Så dumma kunde dom väl inte vara. Men dom borde ju ha lämnat bilspår på gården. Men det måste ju polisen ha undersökt. Jag skriver om eventuella medhjälpare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in