2020-05-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Ahh, man tackar tippar att den sist nämnde inte klarar att hålla sitt löfte men varför har Naken Frida 2? Lennie och Sami är säkra kort iaf

Bra fråga, inte kramas hade räckt De pratade om att Lennie svurit två gånger redan, dock inget jag hört. Har nog aldrig tänkt på att han svär speciellt mycket haha
2020-05-02, 13:27
Medlem
Citat:
Var det inte i 5-kampen som hon diskades? Kommer inte ihåg mer än att det va med äpplena i skålen som hon blev diskad för. Sami har ju vunnit lite förut också så han är ju inte helt tappad den lille Sami Visst, som du säger, ingen nominerings tävling men ändå. Kom på att Sami har ju det där guldliftkortet kvar va? Undrar vad han kan göra med den. Tänk om han kan rädda någon med den, det skulle vara kanon om det är så

JA Tack!! Hur kunde jag glömma äpplena? Men den tävlingen fick mig att stå och hoppa i "Lenniestil" att jag nästan stupade av utmattning efteråt.. Ha ha.. Guldliftkortet har jag missat dock... var det ngt han skulle använda sen, eller..? åh, hoppas det är en rädda grej..
2020-05-02, 13:28
Medlem
Får de något straff om de misslyckas??
2020-05-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bra fråga, inte kramas hade räckt De pratade om att Lennie svurit två gånger redan, dock inget jag hört. Har nog aldrig tänkt på att han svär speciellt mycket haha
Ja precis. Har inte heller hört att Lennie svurit men kom på att han brukar ju skrika: FAN va roligt ganska ofta får dom straff om dom misslyckas?
2020-05-02, 13:30
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Guldliftkortet har jag missat dock... var det ngt han skulle använda sen, eller..? åh, hoppas det är en rädda grej..

Mja, guldliftkortet var väl att Sami vann immunitet den veckan.
2020-05-02, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men alla "rapporter" om att det står mellan Mergim och Jullan då?
Att Frida är safe, stämmer inte dom?
Är det någon som vet hur det ligger till egentligen?

De rapporterna tror iaf inte jag ett jota på. Min gissning är att de är ”falsk propaganda” för att få ut Julia, men även om de som påstår detta faktiskt tror att det stämmer så har jag jättesvårt att tro på det.

ALLA Mergims ,Lennies, Fridas och Jasmines ”fans” kommer rösta ut Julia. Oavsett om de är påverkade av sociala medier eller ej.

Vissa av Samis fans har gått på ”kampanjen” och slänger bort sina röster på Mergim.

Typ ALLA Samis och Julias fans som inte följer sociala medier kommer lägga sin röst på Frida då det är det smartaste om man vill ha Julia kvar.

Samis familj och vänner inklusive Glasman tror också att man måste rösta ut Frida om man vill ha Julia kvar (de sa det igår på Glasmans live).

Jag hoppas såklart att det blir rädda även denna veckan, då kommer jag rädda Julia, för henne vill jag ha kvar!
2020-05-02, 13:31
Medlem
Citat:
Ja precis. Har inte heller hört att Lennie svurit men kom på att han brukar ju skrika: FAN va roligt ganska ofta får dom straff om dom misslyckas?

Jävlar.. kort och gott säger han ofta också om han inte kläcker ur sig ett lite Oj.. istället..
2020-05-02, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
JA Tack!! Hur kunde jag glömma äpplena? Men den tävlingen fick mig att stå och hoppa i "Lenniestil" att jag nästan stupade av utmattning efteråt.. Ha ha.. Guldliftkortet har jag missat dock... var det ngt han skulle använda sen, eller..? åh, hoppas det är en rädda grej..
Haha, var samma sak här, helt slut efteråt. Ja, han vann ju den då han körde vasaloppet mot Amilia. Har för mig att han frågade om kortet för några dagar sen. Vore så gott om dom sa på måndag om han vill använda kortet och rädda en vän
2020-05-02, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Frågade inte Sami för några dagar sen om när han skulle få sitt guldkort?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

Låter mest logiskt ju.. men jag har hört Sami nämna ngt som han inte fått än, så trodde då det var detta..
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Haha, var samma sak här, helt slut efteråt. Ja, han vann ju den då han körde vasaloppet mot Amilia. Har för mig att han frågade om kortet för några dagar sen. Vore så gott om dom sa på måndag om han vill använda kortet och rädda en vän

Kortet är väl förbrukat (immuniteten han fick) men att han vill ha ett guldliftkort som minne.
2020-05-02, 13:34
Medlem
Är det dem själva som bestämt löftena??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in