2020-05-02, 15:17
Medlem
Ni som hatade på Alex och kallade han massa rassistiska saker, han äter hamburgare med samis mamma Maggan Tommy glasman och Victoria Martin.
Samis mamma verkar tycka om honom som fan
2020-05-02, 15:18
Medlem
”Det är väl ingen jävla välgörenhetsorganisation mitt blomsterland.” Sami om att myrorna har invaderat hans odling. Skrattar så att jag gråter här, han är så engagerad i sina små växter
2020-05-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Finns bara 2 personer som är bra i huset. Julia Och Sami. Resten kan dra
Amen to that! Och Big Sam som vinnare av BB 2020!
2020-05-02, 15:22
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Kan bli svårt nu när han inte ska dricka alkohol, men annars hade det mycket väl kunnat hänt nu när han blev dissad av Julia..

KT, jag börjar vackla i mitt resonemang och det lutar åt att jag röstar på Mergim ut. Skall även rekommendera det i Discord gruppen. Jag känner att mitt hjärta tar över hjärnan. Jag har velat ha ut fanskapet så länge så jag måste nog följa hjärtat. Suggan kan jag stå ut med när hon inte längre kan kåta på pojken.
2020-05-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
”Det är väl ingen jävla välgörenhetsorganisation mitt blomsterland.” Sami om att myrorna har invaderat hans odling. Skrattar så att jag gråter här, han är så engagerad i sina små växter
Haha, han är så skön! Slänger alltid ur sig en massa sköna saker! Skulle vilja ha ett klipp med alla sköna saker som Sami har sagt i huset
2020-05-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Ni som hatade på Alex och kallade han massa rassistiska saker, han äter hamburgare med samis mamma Maggan Tommy glasman och Victoria Martin.
Samis mamma verkar tycka om honom som fan
Det är alltid samma idiot som skriver rasistisk skit om Alex. Samma idiot skrev att Martin och Victoria garanterat ligger för att dom inte uppdaterade instagram på 3 timmar. Användarnamnet börjar på M. Han skriver alltid som en p12a. Vi alla kan nog gissa ut vem det är.
2020-05-02, 15:24
Medlem
Lord2Moynes avatar
Haha första gången jag sett Sami halvförbannad i huset!

” dom har fått mig att tro att det är jag som är en jävla dålig bonde ” 😅
Senast redigerad av Lord2Moyne 2020-05-02 kl. 15:28.
2020-05-02, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
KT, jag börjar vackla i mitt resonemang och det lutar åt att jag röstar på Mergim ut. Skall även rekommendera det i Discord gruppen. Jag känner att mitt hjärta tar över hjärnan. Jag har velat ha ut fanskapet så länge så jag måste nog följa hjärtat. Suggan kan jag stå ut med när hon inte längre kan kåta på pojken.

hojta till med vad discord vill jag vill också ha ut mergim före frida men lutar just nu åt att jag röstar på frida
2020-05-02, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Men nej. Ut med Naken Frida. Försöker man med Mergim så tror jag att Julia ryker. Och skulle man mot alla odds få ut Mergim så blir Lennie starkare och Samis chanser att vinna försvagas då lillpojkens fans kommer att hålla på Lennie.
2020-05-02, 15:29
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hojta till med vad discord vill jag vill också ha ut mergim före frida men lutar just nu åt att jag röstar på frida

Länk till Discord finns längre bort i tråden gör en sökning.
Den slutna större kan jag inte outa.

Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Men nej. Ut med Naken Frida. Försöker man med Mergim så tror jag att Julia ryker. Och skulle man mot alla odds få ut Mergim så blir Lennie starkare och Samis chanser att vinna försvagas då lillpojkens fans kommer att hålla på Lennie.

Det finns lite tid kvar men jag känner att jag måste följa hjärtat just nu. Jag funderar fortfarande.
2020-05-02, 15:29
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Förstår inte riktigt varför familjerna försöker få det att verka så mycket större än vad det är. Den där bilden är inte viral överhuvudtaget, har sett den en gång i en grupp. Hörde Sami prata om att han trodde att det var 1,5-2 miljoner som kollade för några dagar sedan och det första han skulle fråga var hur mycket följare han ökat med sanningen är väl snarare motsatsen än vad de tror, deras hybris speglar allt annat än verkligheten.
Samis brorsa och morsas reaktion på den frågan så försökte de tona ned, morsan framför allt. Lika så på att han trodde han skulle kunna sluta jobba. Jo vi får se hur det blir med den saken svarade hon. Vinner han millen är det gott nog!
2020-05-02, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Men du tror inte att deltagare ibland säger saker för att det ska låta bra utåt? Hans mamma försökte få honom att fatta att han ska sluta vara bitter och visa upp en trevligare sida och en mindre trevlig sida hos honom är att han under säsongen trott att han är så överlägsen. Du får tro vad du vill men jag tror att han vet att han kommer vinna vid det här laget.

Det är ju så det är, vi gör våra egna tolkningar och bildar oss vår egna uppfattning utifrån dessa.

Vill bara inte att du ska tro att jag trollar med vad han sa inatt, för det gör jag verkligen inte!

Personligen tror jag att han kände sig hyfsat säker (kanske mer än hyfsat) under Glassy&sammy -tiden men att allt eftersom hans närmaste röstats ut i kombination med Mergims kampanj ”tittarna valde mig över Sami” (som inte stämde) samt ”de ropade mitt namn utanför” (när de även ropat både Sami, Olga och Borgmästaren) följt av tittarhälsningar till Lennie och bara snälla grillningar till Lennie och Mergim med mera så har hoppet dalat. Vilket visat sig genom hans dalande energi och lite bittra humör.

Jag är övertygad om att han tvivlar men att han ändå kämpar på eftersom han bestämde sig för det dagen efter Glasman lämnade. Sami är ju en sådan person som kör på när han väl bestämt sig.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-02 kl. 15:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in