Citat:
KLs kommentarer, hennes uppenbara högmod och hennes direkt korkade beteende är intressant. Jag tror att de har bra bevisning i båda fallen, de hade inga problem den här gången att få till "sannolika skäl" för häktningen så just nu är bevisläget gott.
De båda kommer att få njuta av en lång och välgörande SPA.vistelse där de nu sitter med fulla restriktioner, kommer nog att göra dem gott, speciellt lilla Karin.
Klart som fan att lilla Karin var spattig redan i november, hon visst ju att beslagen som hon till varje pris ville få tillbaka innehöll det stoff som skulle rendera hennes kommande vistelse hos farbror Blå vilket mycket riktigt blev fallet.
Kan bara ana hur mycket ångest som har funnits hos henne fram tills nu, den senaste häktningsförhandlingen tyder på att hon har dövat ångesten med ofantliga mängder med alkohol och beskrivningen av hennes skick tyder på en svinjobbig abstinens.
Jag har en känsla av att hon ångrar sina sturska kommentarer om åklagarens skicklighet och kompetens i dagsläget.
De båda kommer att få njuta av en lång och välgörande SPA.vistelse där de nu sitter med fulla restriktioner, kommer nog att göra dem gott, speciellt lilla Karin.
Klart som fan att lilla Karin var spattig redan i november, hon visst ju att beslagen som hon till varje pris ville få tillbaka innehöll det stoff som skulle rendera hennes kommande vistelse hos farbror Blå vilket mycket riktigt blev fallet.
Kan bara ana hur mycket ångest som har funnits hos henne fram tills nu, den senaste häktningsförhandlingen tyder på att hon har dövat ångesten med ofantliga mängder med alkohol och beskrivningen av hennes skick tyder på en svinjobbig abstinens.
Jag har en känsla av att hon ångrar sina sturska kommentarer om åklagarens skicklighet och kompetens i dagsläget.
Hon växlar som en kameleont mellan rollerna från högdragen societet till ett offer.
Självklart är hela hennes förfall tragiskt men jag har inget till övers - för mitt i allt ses en så totalt bristande självinsikt och en grav självcentrering att hon blivit en ren fara för omgivningen, förutom att driva sig själv åt helvete, totalt destruktiv.
Hon är helt förblindad i ett personligt krigstillstånd där hon snarare förlorar mer och mer - allt från anseende, jobb och pengar.
Sina barn har hon supit bort.
Rätt ord vore nog att hon hatat bort allt och fortsätter nedåt i en rasande fart av självdestruktivitet
Kampen och intrigerna är viktigare än barnen.
Hon har nog ridit på vågen länge på forna juridiska meriter, på sitt utseende, sin offerrroll och situation och sjukdomsvinst.
Lite könsskyddad verkstad, där även folk i hennes omgivning eldat på i brasan och gjort henne en björntjänst.
Skapat en optimal miljö att fortsätta sitt destruerande leverne.
Det sista hon behöver är ett "stackars Karin", medhåll och daltande i hennes förvridna hatiska tillvaro.
Hon behöver rehab, ett LVM är enda chansen.
Videolänk kan vittna om att det aktiverats psykiatrisk vård för tillnyktring mitt i allt annat.
Har hon en störning i grunden kan hon återta kontrollen (om än oföränderligt tillstånd som sådant).
Senast redigerad av develi 2020-05-02 kl. 12:50.
Senast redigerad av develi 2020-05-02 kl. 12:50.