Citat:
Ursprungligen postat av
Klimakterietanten
Vill inte längre göra nga kommentarer kring detta då forumet förut var mer Sami och Julia fans, men nu verkar det inte vara det längre.., men en kommentar vill jag ändå komma med och det är att ni alla borde analysera lite mera när ni tittar och då gärna i live sändning.. Visst Jasmine har lovat att hålla sig till Sami och Julia, men är det därför hon igår först i bikten lät som att hon är "tvungen" att rösta efter julias önskemål.., inte ville ha in alkohol pga dålig stämning..? (mig veterligen så är det hon framför allt, och martin, som bidragit med dålig stämning och nu försöker få alla och tro att det är julias fel..) hennes falska uppviglingar till bråk med julia) och igår satt hon och bondade starkt med Frida och gullar mycket med mergim och Lennie istället för med Sami och Julia.. Nej, att hon nu svartmålar Julia så mycket beror på att hon vill ha ut Julia och om hon inte lyckas nu så blir det nästa vecka. Denna vecka spelar det ingen roll för produktionen om en tjej eller kille försvinner, men nästa vecka kommer de reglera så könsfördelningen blir lika igen och om då mergim och julia går in i huset igen så är det överskott på tjejer och Julia ryker nästa vecka.. Gillar man julia och vill ha henne med till finalen så bör man inte ta ut frida nu enligt mitt sätt att se det på. Jag har tittat på live och allt sen dag 1 (ja som en nörd säger vissa, eller sportfåne enligt mig) och min uppfattning är att Julia trots sina brister har gjort och fortfarande gör ett bättre jobb än många andra i huset och det Mergim gjort är betydligt värre än Fridas nakenhet och skratt.. Ni kan väl inte mena att vårt samhälle ska acceptera och uppmuntra elakhet, falskhet och våld (ja Lennie och flera har stoppat Mergims framfart flera gånger som skulle ha kunnat orsaka mycket våld) framför nakenhet, rullandes med håret, rolighet, skratt, kramar, humor, rollspel, ärlighet och omtänksamhet. Alla gör ju trots allt vad de kan för vårt tittandes skull även om vissa har sovit och maskat sig igenom detta och det står mycket pengar på spel, men att jag ska behöva sitta och titta nu på Mergim och Jasmin som visslar fågelkvitter falskt och dant med en tyst frida och Lennie vid sin sida som bara vill sola jämt och veta att detta är vad Ni här i forumet vill ha om 2 veckor när det bara är dessa kvar så vill jag kräkas. Rösta på Frida ni och lycka till. Sami och Julia kan nog inte vinna detta ngn av de, pga ingen verkar veta vad ett BB borde vara för att ha tittarvärde.
Tycker du är en väldigt klok och observant klimakterietant. 😁
Jasmine är en helt igenom ondsint och beräknande ung dam, inte alls den genomkorkade och oskyldiga Disney-tjejen som hon av nån obegriplig anledning tjänat så mycket på att spela.