2020-05-02, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men alltså ALLVARLIGT, lägger du/ni inte alldeles åt HELVETE för mycket tilltro till dessa jävla sociala medier inverkan ?

Det låter ju för fan som dagens människa inte har någon som helst egen vilja, och enbart går efter vad nån jävla "influenser" mupp säger till dom att göra!?

Kan ju för fan inte vara möjligt? Och är det så är det ju fullständigt skrämmande!
Alla fjortistjejer som är tända på honom gör nu det. Men ja han kanske inte har så mycket makt. Men Lennie kommer fortfarande vara väldigt stark om han står ensam i finalen då alla Mergims röster gå dit.
2020-05-02, 12:14
Medlem
__Alez__s avatar
Frida borde haft inte skratta som löfte istället för inga kramar.
2020-05-02, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jo, men undrar ändå om du gör det.. Det är ju inte vi tittare som får upp de på tavlan i veckan som kommer, för det kan vi inte påverka och inte nästa vecka heller. Kommer inte mergim upp på tavlan nästa vecka kommer både Lennie och Mergim fans rösta ut Sami eller Julia och veckan efter det samma sak och vips så är varken Sami eller Julia i final..

Flera här verkar också glömt att Lennie , Mergim o Jasmine lättare vinner en extra röst än frida, sami och julia beroende på hur produktionen väljer tävlingsgrenar..
Tror och hoppas på alla hänger löst nästa vecka utan tävlingar då det ändå är inför finalveckan och då ska vi tittare säga vårt.
2020-05-02, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Japp! Men folk hatar lill-fjollan för mycket för att inse den enkla matten med split-votes som kommer gynna Sami.
Ja, tråkigt att se! Har man Sami som favorit så måste man skita i att man inte gillar Mergim i detta läge! Lennie har starkt stöd, ska vi då göra honom starkare genom att rösta ut Mergim då hans fans kommer att gå över till Lennie? Det är inget annat än idioti! Jag har velat ha ut honom sen början då han betett sig illa MEN jag vill ha Sami som vinnare och då är det bästa att ha kvar Mergim!
2020-05-02, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Glasman sa ju igår att för att Julia ska ha en chans att stanna så bör vi rösta ut Frida. För mot Mergim är chansen liten.

Ja, och tänker alla så blir det ju så, så klart.. och glasmans ord är förövrigt inte min lag. (han skulle ju dessutom kunna vara lite lack på julia då hon faktiskt föredrog sami före glasman och direkt efter också..)
2020-05-02, 12:17
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Vill inte längre göra nga kommentarer kring detta då forumet förut var mer Sami och Julia fans, men nu verkar det inte vara det längre.., men en kommentar vill jag ändå komma med och det är att ni alla borde analysera lite mera när ni tittar och då gärna i live sändning.. Visst Jasmine har lovat att hålla sig till Sami och Julia, men är det därför hon igår först i bikten lät som att hon är "tvungen" att rösta efter julias önskemål.., inte ville ha in alkohol pga dålig stämning..? (mig veterligen så är det hon framför allt, och martin, som bidragit med dålig stämning och nu försöker få alla och tro att det är julias fel..) hennes falska uppviglingar till bråk med julia) och igår satt hon och bondade starkt med Frida och gullar mycket med mergim och Lennie istället för med Sami och Julia.. Nej, att hon nu svartmålar Julia så mycket beror på att hon vill ha ut Julia och om hon inte lyckas nu så blir det nästa vecka. Denna vecka spelar det ingen roll för produktionen om en tjej eller kille försvinner, men nästa vecka kommer de reglera så könsfördelningen blir lika igen och om då mergim och julia går in i huset igen så är det överskott på tjejer och Julia ryker nästa vecka.. Gillar man julia och vill ha henne med till finalen så bör man inte ta ut frida nu enligt mitt sätt att se det på. Jag har tittat på live och allt sen dag 1 (ja som en nörd säger vissa, eller sportfåne enligt mig) och min uppfattning är att Julia trots sina brister har gjort och fortfarande gör ett bättre jobb än många andra i huset och det Mergim gjort är betydligt värre än Fridas nakenhet och skratt.. Ni kan väl inte mena att vårt samhälle ska acceptera och uppmuntra elakhet, falskhet och våld (ja Lennie och flera har stoppat Mergims framfart flera gånger som skulle ha kunnat orsaka mycket våld) framför nakenhet, rullandes med håret, rolighet, skratt, kramar, humor, rollspel, ärlighet och omtänksamhet. Alla gör ju trots allt vad de kan för vårt tittandes skull även om vissa har sovit och maskat sig igenom detta och det står mycket pengar på spel, men att jag ska behöva sitta och titta nu på Mergim och Jasmin som visslar fågelkvitter falskt och dant med en tyst frida och Lennie vid sin sida som bara vill sola jämt och veta att detta är vad Ni här i forumet vill ha om 2 veckor när det bara är dessa kvar så vill jag kräkas. Rösta på Frida ni och lycka till. Sami och Julia kan nog inte vinna detta ngn av de, pga ingen verkar veta vad ett BB borde vara för att ha tittarvärde.
Tycker du är en väldigt klok och observant klimakterietant. 😁
Jasmine är en helt igenom ondsint och beräknande ung dam, inte alls den genomkorkade och oskyldiga Disney-tjejen som hon av nån obegriplig anledning tjänat så mycket på att spela.
2020-05-02, 12:19
Medlem
Många tänker klokt här, vissa tänker inte. Ska Sami vinna måste Mergim vara kvar! UT med äckel FRIDA. Mergim får en jätte chans att samla ihop stöd till sina följare. Många av hans följare ser inte bb eller får inte för de är så pass unga.

Fatta att lägga allt på att Frida ska UT !
2020-05-02, 12:22
Medlem
Citat:
Tror och hoppas på alla hänger löst nästa vecka utan tävlingar då det ändå är inför finalveckan och då ska vi tittare säga vårt.

Jag kan inte agera efter det, för det blir ju lite sent att ändra sig om så inte blir fallet.. jag utgår från de förutsättningar som är här och nu. Hoppas dock att du har sant.. känner bara att det är för många kvar för att välja kvar ngn och röstar därför hellre ut, och nu är det Mergim ut för min del.
2020-05-02, 12:25
Medlem
Citat:
Jo, men undrar ändå om du gör det.. Det är ju inte vi tittare som får upp de på tavlan i veckan som kommer, för det kan vi inte påverka och inte nästa vecka heller. Kommer inte mergim upp på tavlan nästa vecka kommer både Lennie och Mergim fans rösta ut Sami eller Julia och veckan efter det samma sak och vips så är varken Sami eller Julia i final..

Flera här verkar också glömt att Lennie , Mergim o Jasmine lättare vinner en extra röst än frida, sami och julia beroende på hur produktionen väljer tävlingsgrenar..
Förstår din tanke men Sami kommer att vara i final och då är det bättre att ha både Lennie och Mergim med honom eftersom då röstar deras fans på deras favorit. Försvinner Mergim så blir Lennie skit stark då många av Mergims fans kommer att hålla på Lennie. Angående tävlingar så har väl Sami vunnit dom senaste
2020-05-02, 12:26
Medlem
Citat:
Det hade varit guld! Då skulle man få chansen att snuva skriket från Halmstad på en final plats
2020-05-02, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Tycker du är en väldigt klok och observant klimakterietant. 😁
Jasmine är en helt igenom ondsint och beräknande ung dam, inte alls den genomkorkade och oskyldiga Disney-tjejen som hon av nån obegriplig anledning tjänat så mycket på att spela.

Tack och bock. Nu står Jasmine och Mergim i poolrummet med papper och penna igen och här har vi beviset för att hon kommer pakta med Mergim och Lennie så snart hon får möjlighet. Ingen ser ju dessutom vad som skrivs och hur.. hon nämner ju allas namn och kan gott o väl stryka under och dona så bara mergim förstår hur han ska rösta nästa vecka om han blir kvar. Nej, anser att Mergim måste ut för att skydda sami och julia från att röstas ut innan finalen..
2020-05-02, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Förstår din tanke men Sami kommer att vara i final och då är det bättre att ha både Lennie och Mergim med honom eftersom då röstar deras fans på deras favorit. Försvinner Mergim så blir Lennie skit stark då många av Mergims fans kommer att hålla på Lennie. Angående tävlingar så har väl Sami vunnit dom senaste

Jag vill ju inte bara ha sami till final! Jag vill ha dit Julia också! Båda förtjänar en chans på miljonen! Inte Mergim och inte Lennie! Hoppas och tror att det finns många som kan rösta utan att vara anhängare av någon av dessa två sistnämnda.. Att vilja ha upp Mergim på finalplatsen kan ju bara betyda att man gillar honom.. inget annat tyvärr.. Vad gäller tävlingar så glöm inte att Sami fick fortsätta tävla sist bara för att Jasmine blev diskvalificerad.. Hon eller Lennie hade haft extra rösten annars.. så nej, tyvärr har tävlingar under programmets gång inte gynnat sami nämnvärt.. Martin vann ju mest..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in