Jag ska köpa en del möbler och lite annat och hittade en sida med snygga grejer till skapligt pris. Men har aldrig hört talas om företaget och blir alltid lite skeptisk.
Företaget heter Beliani.
De har webbsida men inga fysiska butiker vad jag vet.
Är det någon som handlat från dessa och har erfarenhet?
Positivt? Negativt?
Edit: det som gör mig fundersam är blandannat att ALLA deras produkter fått högsta omdöme, dvs fem stjärnor.
Senast redigerad av mortill2 2019-06-15 kl. 23:10.
Anledning: Tilläggskommentar
Tack...jo, det verkar utländskt. Funderar på om man vågar handla därifrån. Någon som provat?
Jag har handlat därifrån. Beställning och leverans gick smidigt. Det blev ett kundtjänstärende av det sen, men det sköttes utan problem genom mail på svenska. Detta var kanske två-tre år sedan.
Jag har handlat därifrån. Beställning och leverans gick smidigt. Det blev ett kundtjänstärende av det sen, men det sköttes utan problem genom mail på svenska. Detta var kanske två-tre år sedan.
Tack snälla för ditt svar. Då ska jag nog beställa därifrån. 👍
Är också intresserad av att beställa därifrån, hur gick det sen? Eller om någon annan har erfarenhet?
Jag med flera andra fick aldrig leverans. Ringde och ringde, alltid fel på leverans osv.
Slutade med att dom avbröt ordern och det var lika bra. Vet ej om dom fixat det problemet.
Sidan är snygg och fina möbler, vet inget om kvalitet dock leveransproblem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!