2020-05-02, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia64
Ni som vill se Sami i final och ha chans att vinna, måste tänka taktiskt nu. Vi måste enas om att rösta ut Frida. Sprider vi rösterna på Mergim och Frida åker garanterat Julia. Det vore att ödelägga Samis finalplats, får då sitter han garanterat löst nästa vecka. Då kommer det garanterat läggas krut på att få ut honom från Mergims, Lennies och Amilias fans.
Absolut! Ut Med Naken Frida! Tror inte ett dugg på att hon har så stort stöd! Mergim hade större stöd än henne förra måndagen. Vill man ha kvar Julia så röstar man ut Naken Frida!
2020-05-02, 10:49
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Jag tror Mergim har fått stora delar av gay communityt också. Eller de manliga iaf.
"Invandrare" är ett begrepp med stor vidd. Tror knappast extremist muslimer gillar hans stil. Du menar kanske unga svenskar med invandrarföräldrar som gillar Mergims spexande och gull gull med Lennie?
Helt rätt!
Tror inte det behöver vara speciellt extrema muslimer som ogillar Mergims beteende, skulle tro dom flesta överlag gör det.
Och gayrörelsen älskar troligen Mergim, ja!
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-02 kl. 10:53.
2020-05-02, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Tänkte också så först, men nu verkar det ju stå mellan Mergim och Jullan?
Isf sumpar man ju sina röster i onödan genom att rösta på Frida
Eller är det bara desinformation att Frida är så populär i diverse grupper??

Edit. Aha förstår, du vill ha ut underbara Julia.
Om du fil tänkte taktiskt och inte med vem de mest ogillar skulle de rösta på Frida. Nu splittras tyvärr rösterna, och då kommer Julia ryka. Det är inget jag vill och tydligen inte du heller.
Men ok, rösta på Mergim om ni vill, och riskera att Sami förlorar en finalplats, om inte iaf vinst i finalen.
2020-05-02, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja hur mycket man än vill ha ut mergim så måste vi rösta på frida . glasman uppmanade ju sina följare att också rösta på frida så lär ju bli en del röster på henne
Precis! Vill man ha kvar Julia så röstar man ut Naken Frida! Slösa inte rösterna på Mergim. Vet att många vill ha ut honom men han är både bättre och roligare än The Nude One. Har själv velat ha ut han men nu tänker jag på Julia och Sami och då är valet lätt! Ut Med Nakenfisen!
2020-05-02, 10:54
Medlem
Sami skulle må bättre av att sitta i final med Lennie Hansson och mergim. Dom två kommer i en final förstå att de inte enbart kan hänga och klänga utan det kommer bli rolig tv. Sami har inga problem med dom men är Frida kvar skulle han få panik! Integritet är viktigt fick jag lära mig och tvinga folk till långa kramar varje dag i det där huset är inte okej.
2020-05-02, 10:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Precis! Vill man ha kvar Julia så röstar man ut Naken Frida! Slösa inte rösterna på Mergim. Vet att många vill ha ut honom men han är både bättre och roligare än The Nude One. Har själv velat ha ut han men nu tänker jag på Julia och Sami och då är valet lätt! Ut Med Nakenfisen!
Men alla "rapporter" om att det står mellan Mergim och Jullan då?
Att Frida är safe, stämmer inte dom?
Är det någon som vet hur det ligger till egentligen?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-02 kl. 11:01.
2020-05-02, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Hur i helvete skall nån annan än Sami kunna vinna bb2020 .hoppas Sami får Olga med sig hela vägen!
Chansen minskar om vi röstar ut Mergim då jag tror att många av hans fans kommer att hålla på Lennie och då blir han ett farligt hot mot Sami. Förhoppningsvis vinner Sami ändå men varför chansa? Hoppas också att han får med sig Julia all the way!
2020-05-02, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men alla "rapporter om att det står mellan Mergim och Jullan då?
Att Frida är safe, stämmer inte dom?
Är det någon som vet hur det ligger till egentligen?
Tror inte ett dugg på att Frida är safe! Kolla hur det gick förra måndagen. Julia och Mergim va safe, INTE Naken Frida.
2020-05-02, 11:00
Medlem
Vilka frågor tror ni kan skaka om lite? Till lögndetektorn tänkte jag
2020-05-02, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Vilka frågor tror ni kan skaka om lite? Till lögndetektorn tänkte jag
Jag frågade Frida hur det kändes att nominera Amilia veckan hon åkte ut
2020-05-02, 11:07
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Tror inte ett dugg på att Frida är safe! Kolla hur det gick förra måndagen. Julia och Mergim va safe, INTE Naken Frida.
Jamen dåså, då kör vi ut nakenFrida med tuttarna först. 😁
2020-05-02, 11:08
Medlem
Jag kommer inte ihåg hur det var i början i huset, brukade alla hoppa och skrika högt hela tiden eller har man tagit den vanan senare. Det är lätt att i en sluten miljö bli påverkad av andra och börja likna varandra, speciellt om man har svag egen identitet. Tänkte på det när deltagarna i huset mötte sina bekanta, deltagarna framstod som dårar/små barn med höga skutt och skrikande, vilket är normen i huset i dag. Besökande varken skuttade eller skrek högt utan betedde mer som folk i allmänhet. Kanske tar de efter Jasmine, alla utom Sami?

Jag förstår att Sami känner sig ensam i huset, men han väljer att bara säga att han inte passar i gänget, han säger inget om andras intelligensnivå eller liknande. Han tramstår som den vettigaste i huset och som en värdig vinnare. Han måste vara stark för att som fd alkis orka se och stå ut med andra på fyllan. Hans midsommarmössa var magisk, klart trendskapande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in