Citat:
Ursprungligen postat av
Milldue
För lantbrukarna finns något som kallas för "avbytartjänst" där UTBILDADE tar lantbrukarens plats ex. under en semester. Då tar de hand om mjölkning, utfodring och annat. Men det krävs utbildning för detta så att sjuka djur får vård och att andra problem upmärksammas. Jag tvivlar på att kreti och pleti invandrarflykting skulle bry sig speciellt om en Svensk djurbesättning. Det skulle förmodligen sluta i olika former av Djurplågeri. I Vissa fall även sexuellt utnyttjande av diverse djur. Hur mycket empati har en muslim för en grisbesättning ? Som de vet Svennar skall äta senare ?
Sverige har tagit in helt fel folk och har förbundigt sig till att ge alla dessa bidrag för livet på skattebetalarnas bekostnad. Så inga arbeten inom lantbruk lär "passa" dessa. De är för fina för den typen av arbeten. De Negrer jag träffat vill bli "bossar" och tjäna snabba pengar på allt, även om det inte är något lagligt. Arbeta sig svettiga ligger inte för dem helt enkelt.
Mins en hucklekärring i vivalla som ställde till med en stor scen då hennes arbetslag skulle plocka upp skräp som de själva kastat, runt återvinningscontainers i området.. Hon stenvägrade och det slutade med att De Svenska "lekledarna" plockade upp skräpet medans muslimkärringarna såg på med nöjda miner.
Det projektet med att få muslimkärringar i arbete lades sedan ner och såvitt jag vet sitter dessa hemma i lugn och ro och får sina bidrag utan motprestation.
Ok, inga pojkar bland djuren, verkligen inte.
Kvinnorna skulle få arbetskläder, som lantbrukare har.
Sen kan de städa och mata djuren kanske? Ge tex den här kvinnan lite ledighet, det ser inte så svårt ut och i hemlandet måste några ha haft djur.
https://www.hn.se/nyheter/falkenberg/grisbonde-känner-sig-orättvist-påhoppad-1.3339554
Inte så att de ägde just grisar kanske, men samma princip med mat och dryck in i ena änden samt ut i andra änden.
Visst borde de haft djur? Getter, kycklingar, kor och får.
Särskilt som de haft tillräckligt med pengar att ta sig ändå hit trots sin analfabetism.