2020-05-02, 08:13
Medlem
Hydraulslangs avatar
Vi måste ju rädda Julia, hon är ju för fan den ENDA som skulle platsat i någon av dom klassiska årgångarna av Big Brother!
Är ju hon som varit räddningen i årets katastrof, tillsammans med Sami då!
Att det sen finns några småkillar här på flashback, som inte klarar av en självständig, stark och redlös kvinna är inget att bry sig om.😉
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-02 kl. 08:52.
2020-05-02, 08:17
Medlem
https://youtu.be/osrPlBPEE24

Oh Lennieeeeee. Goooseeeee.

Om det är rösta ut måste äcklet från Värmland ut! Ska huset bestå av två gose, ett skrik luder från Halmstad? Mitt i detta ska våran vinnare Sami stå ut.
2020-05-02, 08:30
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag kan säga att jag som kvinna hade aldrig gjort någonting med en man som ser ut på det där sättet.
Nej inte jag heller och har svårt att se vad för sorts kvinna som vill ha en "sån man".
Inte bara hur han ser ut utan hur han beter sig, så överdrivet...vill inte säga feminin för jag tycker inte det är feminint som han uttrycker sig...bara overdrama over himself!
2020-05-02, 08:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mig veterligen har jocke inte yppat ett ord om sami på sina socialamedier sen han lämnade huset. han kanske väntar tills finalen närmar sig eller så har han nån annan favorit helt enkelt
Jocke har lärt sig hur sociala medier fungerar. Han har börjat använda Samis sponsorklädmärke "Hype" (kolla Jockes senaste videor och bilder). Han nämner ingenting om Sami, utan låter subtila hintar tala för sig själva. Joakim Lundell är smart och vet hur man ska sköta det snyggt. Det är precis så där du sedan kan få med dig en följarskara. Så låt Jocke sköta det där. Man ska inte underskatta honom!

Joakim Lundell vet att Sami verkligen behöver pengarna. För Sami skulle en vinst verkligen kunna hjälpa honom till det bättre, även långt efter att miljonen gjort honom skuldfri.
2020-05-02, 08:40
Medlem
DoungAs avatar
Jag stör mig enormt på Julia.

Men frågan är om jag inte vill ha ut Mergim mest. Just för att se om Lennie förändras.

Sen efter det vill jag ha ut Julia och Jasse.
2020-05-02, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jocke har lärt sig hur sociala medier fungerar. Han har börjat använda Samis sponsorklädmärke "Hype" (kolla Jockes senaste videor och bilder). Han nämner ingenting om Sami, utan låter subtila hintar tala för sig själva. Joakim Lundell är smart och vet hur man ska sköta det snyggt. Det är precis så där du sedan kan få med dig en följarskara. Så låt Jocke sköta det där. Man ska inte underskatta honom!

Joakim Lundell vet att Sami verkligen behöver pengarna. För Sami skulle en vinst verkligen kunna hjälpa honom till det bättre, även långt efter att miljonen gjort honom skuldfri.

exakt jag har tidigare nämt det med jocke och kläderna i ett tidigare inlägg och som du säger jocke är smart han vet hur det fungerar jag tror det smäller nån gång innan den 18de
2020-05-02, 08:48
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hur kan man hylla sin pappa genom att sitta naken i bikten för honom
Det känns lite crepy att Frida gör detta för sin pappa

Jag tror knappast att det förekommit några oegentligheter i den familjen. Då skulle inte Frida vara så trygg i sej själv.
Sen särar hon ju inte i bikten. Bara lite tuttar.

Tror bara det är en skön och avslappnad familj.

Jag kan också gå med trosor från duschen till mitt rum när jag hälsar på någon av mina föräldrar. Om jag glömt två handdukar och sätter den ena i håret. Inte för att det brukar vara någon ur familjen jag möter denna korta väg. Men står någon där så e det inte hela världen:-)
2020-05-02, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Dom som vet ännu mindre om beteendevetenskap är dom som påstår att dom läst det i böcker. Det hade varit en intressant diskussion om du kunnat hålla det på en seriös nivå, nu försöker du bara svartmåla enskilda deltagare.
Haha ge dig, är det vad du har att komma med i sammanhanget? Nu svartmålat massvis därinne och kallar amilia gris och flodhäst osv. Jag Kallar en deltagare för falsk det är lite skillnad det
2020-05-02, 08:53
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Jag tror knappast att det förekommit några oegentligheter i den familjen. Då skulle inte Frida vara så trygg i sej själv.

Jag kan också gå med trosor från duschen till mitt rum när jag hälsar på någon av mina föräldrar. Om jag glömt två handdukar och sätter den ena i håret. Inte för att det brukar vara någon ur familjen jag möter denna korta väg. Men står någon där så e det inte hela världen:-)
Jag flashar boobsen på somrarna när man solar eller om man åker ut till en liten ö i skärgården. Där skippar jag bikiniöverdel. Pappa bryyyyr sig inte. Och jag vill slippa ränder
2020-05-02, 09:05
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Bra inlägg!
Autismspektrum är såklart en faktor i den sociala framtoningen. Har man svårt att tolka sociala kontexter så blir det lätt knas. Jag är dock mer inne på att den vita lögnen genomsyrar allt för mycket i dagens Sverige. Alla ska med och sånt betongsossetänk har fått för mycket utrymme. Lär barn att världen är orättvis och att ärlighet varar längst istället för att sockerströssla. Den som exempelvis mobbar ska ha sig en jävel rätt på snoken, och det lär ju inte hända när man blir uppväxt med bedrägliga lögner som bara syftar till att upprätthålla social jämvikt i mellanmänskliga relationer. Stort område att diskutera kring förstås. Det sociala spelet är nödvändigt, absolut, så länge det inte går till överdrift.

On T: Frida ligger risigt till på måndag!

Tack:-)

Ja, verkligen ett stort ämne att diskutera kring.
Jag gillar dina sista meningar och tycker de sammanfattar det bra: sociala spelet är viktigt, så länge det inte går till överdrift.

Jag tror också att Frida ligger risigt till på måndag.
2020-05-02, 09:10
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara

Frida "trygg i sig själv" !! 😳
Hon är ju för fan urtypen för en fruktansvärt lättpåverkad psykiskt svag person, som går att lura i precis vad som helst!!
Frida har ju till exempel svalt nåt patetiskt new age tänk, kombinerat med nån slags hemmagjord yoga med hull och hår.

Frida är extremt irriterande, påträngande, tillgjort positiv och med världshistoriens mest vedervärdiga skratt, och hon är definitivt INTE "trygg i sig själv".
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-02 kl. 09:12.
2020-05-02, 09:13
Medlem
Vi måste komma med gemensamma krafter för att rädda Julia och vara smarta så att Sami tar hela skiten. Vem ska vi rösta ut?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in