2020-05-01, 14:05
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Säkert varit uppe tidigare men har Mergim pratat/fått frågor om sin läggning?
Är ju rätt uppenbart att han är kär i Lennie.

finns inte en chans att han skulle svara ärligt på det när "pappa tittar"
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Tack! Tack! Såå bra skrivet och Sant! Nu är jag nästan beredd att ge min röst till den du vill.. Det är det här jag försökt säga och vill ha sagt. Mergim ska inte till final för han är ingen bra, fin och genuin människa som ändrar sig i det långa loppet, bara fram till miljonen är hans.
Rösta på den du vill! Tror som sagt han uppskattar mer att få vara kvar med Lennie så länge det går än att vinna.
Medlem
Globalisten55s avatar
Inte blir man precis tänd av att se Fridas nakna kropp.Hur kan hon haft 150 ligg med olika män är dem så desperata😂
2020-05-01, 14:06
Medlem
Batoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Martin var hos några polare och bjöd över Victoria för hon satt själv hemma. Nu har Victoria fått mordhot och grejer. Folk går verkligen över gränsen. Hoppas det inte är någon härifrån.

Mordhot för vad?
2020-05-01, 14:11
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
Var det inte nu vid 14 de ska få¨gissa på äkta/falska löpsedlar?
Ca kl 14, kan alltså bli kl 15 snarare...
2020-05-01, 14:11
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Hvorfor kommer lennie mälk i gröten. Det blivar da jävlig tun så. Kanske for varm for pojken.
Det är vanligt i Sverige att ha mjölk på gröten.
2020-05-01, 14:13
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Mycket möjligt, men som någon deltagare sa så kommer de nog vara viktiga för varandra en tid efter de kommit ut.
De har upplevt något väldigt unikt och levt så tätt inpå under en tid + många reaktioner på hur de är och agerar i tv. Sedan kanske få relationer håller längre, allt kan ju bero på hur man faktiskt är utanför huset, kanske distans mellan bostäder spelar in och hur de vill fortsätta sitt liv efter BB.
Jag har inte sett BB på många år så jag är inte så insatt i hur relationerna utvecklar sig efteråt. 😋

Jag håller med dig. Det kommer ju säkert kännas väldigt tomt för oss tittare. Idrottare som har hållit på länge känner också en enorm ångest när de lägger av efter en lång karriär och får oftast hjälp för att handskas med känslorna. Det är säkerligen en liknande känsla för de som har varit inne tillsammans i så många dagar. De har ju sagt att de kommer få hjälp under 18 månader efter de har lämnat så det blir nog en lång process för ett par deltagare. Speciellt Lennie som lever för detta och har få riktiga vänner på utsidan enligt honom själv, han önskar ju själv stanna kvar efter 18 maj. Säkerligen kommer ett fåtal hänga ihop under en tid på utsidan men det vanliga lunket kommer säkert ikapp men minnet finns kvar. Aftonbladet kommer väl säkert följa några under en tid men för min del kommer det vara helt ointressant när BB har klingat av. Jag jämför bara med tidigare säsonger som jag följt.
2020-05-01, 14:14
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Martin var hos några polare och bjöd över Victoria för hon satt själv hemma. Nu har Victoria fått mordhot och grejer. Folk går verkligen över gränsen. Hoppas det inte är någon härifrån.
Hörde också detta, så otroligt lågt! Tycka vad man vill om folk, men att mordhota är inte ok nånstans.
Gör man så, så är det nog dags att dra sig tillbaka och reflektera över sigsjälv en stund.

Man stör sig lätt på deltagarnas egenheter, men man kan alltid stänga av och de är för övrigt människor med samma känslor som andra. Sjukt obehagligt hur vissa kan bete sig!
2020-05-01, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ok tak.
2020-05-01, 14:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batos
Mordhot för vad?
De tror väl att hon ska sno Martin från Jass.
2020-05-01, 14:17
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Svenskar gillar mjölk! Jag har också mjölk till både risgrynsgröt och havregrynsgröt 😊
2020-05-01, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Svenskar gillar mjölk! Jag har också mjölk till både risgrynsgröt och havregrynsgröt 😊
Javist. Tyckar bare at gröd er bäst varm.vi er jo så klart allihop väldig ulika. Tur for det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in