2020-05-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
En förbättring när han slutade med trans-looken men han är ändå bra feminin. Kan inte fatta att han är hetero, med allt som har med honom att göra kan jag inte se honom med en tjej.
Som tur är, är vi alla olika!
Jag kan säga att jag som kvinna hade aldrig gjort någonting med en man som ser ut på det där sättet.
2020-05-02, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
De flesta vill ju att Sami ska vinna om man ser i olika BB-grupper. Men jag har inte tyckt att Jocke just "kampanjat" för honom. Jag har inte varit inne och kollat jättemycket i hans feed heller det senaste dygnet. Vem vill han ska vinna?

Ja så kanske det är men nu handlar väl inte det här om vem som är mest populär just nu utan om hur mycket det påverkar människor istället för att de tänker själva. Vissa personer i grupper tar väldigt mycket plats och det märks att många följer och påverkas av vilka dom ogillar. De har exempelvis ingen förståelse för Jullans diagnos och bakgrund och det gör att de också får många att tro att hon bara är ond. Jag är säker på att Jocke kommer kampanja förr eller senare och då är det kört för vem den andra än är som står i final.
2020-05-02, 02:30
Medlem
Ser på dagens avsnitt.

Kul att ingen fattar vad Svengelska är för något.

Man lägger in lite engelska ord då och då när man pratar Svenska.

Inte ändrar om dialekten så att det ska låta som att en Engelsman/Amerikan pratar Svenska.
Senast redigerad av blaha95 2020-05-02 kl. 02:35.
2020-05-02, 03:40
Medlem
Jag har klagat på castingen tidigare men Kim var en lyckoträff - han lever kvar i tråden trots att han lämnade huset efter ett par dagar.
2020-05-02, 06:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
men herregud, hur klarar han sig i vanliga livet efter detta kan man undra? Lär bli mycket psykolog kostnader.
Han kommer vara en trasig människa länge efter detta. Att vara ifrån Lennie kommer inte sluta bra.
2020-05-02, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
De flesta vill ju att Sami ska vinna om man ser i olika BB-grupper. Men jag har inte tyckt att Jocke just "kampanjat" för honom. Jag har inte varit inne och kollat jättemycket i hans feed heller det senaste dygnet. Vem vill han ska vinna?

mig veterligen har jocke inte yppat ett ord om sami på sina socialamedier sen han lämnade huset. han kanske väntar tills finalen närmar sig eller så har han nån annan favorit helt enkelt
2020-05-02, 07:43
Medlem
Hur räddar vi Julia???????????
2020-05-02, 07:47
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Vet inte varför du argumenterat emot mig eftersom det är exakt det här jag menat. Sociala medier och kända personer med stora följarskaror kommer alltid bestämma vinnaren. Är säker på att Jullans chanser hade varit betydligt större under tidigare år.
Ähh, lägg av! 😂

Visst det finns oroväckande många korkade får, som är så lättpåverkade att dom låter sig duperas av patetiska "sociala medier kändisar".🤮

Är väl samma typ av svaga idioter som blir lurad att gå med i Jehovas?

Men den stora massan måste väl för helvete kunna tänka själv och rösta därefter också?
Annars funkar ju inte Big Brother som koncept längre.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-02 kl. 08:47.
2020-05-02, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Genom att hoppas på att det inte blir att rösta ut. Blir det rösta ut så kommer hon åka tyvärr
Lennie och mergims fans kommer rösta ut jullan. Kul nästa vecka i huset not. Åker Julia så kommer jag inte titta mer. Kommer inte hända nått i detta hus
2020-05-02, 08:01
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Svårt, men vi måste ju iaf försöka enas om Mergim eller Frida.
Först tänkte då jag att det blir ju Frida, enkelt.
Men nu verkar det ju stå ((iallafall om man ska tro vissa rapporter) mellan Mergim och Jullan, och då är ju enda raka att rösta ut fjollan!

Men har fruktansvärt svårt att tänka mig att Frida skulle vara så populär??
Nån mer menlös och irriterande människa finns ju inte, ja förutom lobotomiLenny då.😉

Men ja, just nu verkar det ju vara smartast att lägga sin röst på Mergim?

Om det blir "rösta ut" då, annars är det ju bara att tokmata röster på att Julia ska stanna!
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-02 kl. 08:49.
2020-05-02, 08:06
Medlem
Blir väl ännu mer nakenkramar och gose prat och det där jävla hala som hon tjatar om Naken Frida usch
2020-05-02, 08:12
Medlem
Scamps avatar
Tror fler vill ha ut Frida än Julia. Kan väl fan inte vara någon som inte stör sig på Naken-Frida och hennes ständiga behov att kramas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in