Citat:
Ursprungligen postat av
EuroD
Jag förstår hur du tänker men endå inte. Säg att DumFrida åker på måndag, hon har alltid röstat med albanen och tråk-Lennie, då är det 3 mot 2. Alltså Sami+Julia+Jassa mot Lennie och Mergim. Då blir det dom två sistnämnda som blir nominerade måndagen därnäst.
Ja, kan bli så, men jag litar inte på att Jasmine inte byter sida.. Hon är ju lite ombytlig och gillar Lennie och Mergim mer nu, det ser man tydligt även om hon vissa stunder har kul med Julia. Så jag tror hon röstar på Julia och sami nästa vecka för att hon i sin tur tror att Julia kommer rösta på henne.. eller bara att hon tror att hon själv har större chans på miljonen om hon står mot Lennie och mergim.. eller fan jag vet inte.. Tänker på Jasmines bikt när hon nominerade och sa att hon lovat Julia och sami att rösta på rosa och fick det att låta så negativt och tvingat som om hon kodade till tittarna att ta bort julia nu för att hon ville rösta annorlunda egentligen.. men jag vet inte.. lägger ner detta nu. Vill så gärna ha Julia och sami till finalen, men det är för svårt. Kommer ngn få en extra röst är det ju stor risk att mergim får den om han är kvar eller lennie och då sitter definitivt julia och sami på tavlan, eller..? Nåja detta får vänta, nu ska jag sova på saken. Natti Natti.