Citat:
Ursprungligen postat av
teren
Jäääävlar! Jag blir så imponerad av dina expertkunskaper på området så jag vet inte var jag ska ta vägen!
Vi kan nog stänga tråden nu. Det här är tydligen vad som gäller för covid-19:
1. Väldigt få blir immuna.
2. De som blir immuna blir det ”väldigt kort tid”.
3. ”Viruset kommer härja i flera år med
nya mutationer
4. Kommer härja i minst 2-3 år. ”Vaccin blir det
inte att tala om”.
5. ”Vi får räkna med en betydligt kortare medellivslängd på 55-60 år”.
För i helvete. På riktigt, hur kan du skriva sån här skit? Hör du hur du låter? Du har noll underlag för dina påståenden. Det här är ren och skär dynga. Skit. Lögner.
Men för all del, berätta gärna om din utbildning inom epidemiologi?
Orkar inte med sån här skit. Förstår varför folk lämnar tråden.
Tänk lite längre..Och idag kommer det rapporter som delvis bekräftar det jag skrev,, Att vi kommer få leva med detta virus lång tid framöver. Om nu en andra våg förutspås till hösten så lär "immuniteten"
vara väldigt låg efter en infektion som jag också skrev. Nu varnas det för oratal av återinfektioner och flera vågor..
Sveriges medelålder sjunker för varje död åldring som dör..Det kan du redan se via folkbokföringen och Socialstyrelsens statistik. Så vad exakt har jag fel i ?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3J01yL/ny-rapport-coronapandemin-kommer-paga-i-tva-ar
Faktum är att jag hämtat en del från dessa rapporter då jag skrev det inlägget så det mesta är troliga scenarion. Vilket du kan läsa av andra skribenter än mig i dagspresssen idag.
Eller menar du att jag skall be om ursäkt för det jag skrev för 2 dagar sedan men som Din favoritblaska Aftonbladet tar upp i dagen löp ? Ursäkta att jag var lite före MSM ?