Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Veldig enig men de bør finne AEH selv om det er lite igjen av henne. Ja tenker det samme som deg, utakk er verdens lønn, AEH fødte barna, oppdro de, tok seg av alt som hadde med hus og hjem, i det hele tatt gjorde det mulig for TH og kunne konsentrere seg om å bygge opp kapitalen. Så det føles blodig urettferdig at barna ikke har stått på for henne, men gjør det nå for barna.
Jeg føler meg ikke sikker på om Brøske klarer å få han dømt, men tenker at nå må alle ressurser tas i bruk i håp om å finne noe de har oversett mens han sitter i varetekt. Hun må jo være et et sted. Så tenker jeg om han ikke har hatt medhjelpere hvor langt har han våget og kjøre med et lik i bilen, han kunne jo blitt stoppet på en vanlig UP kontroll. Så noe sier meg at restene av henne må ligge i nærheten, men satte spørsmålet ut her i går, om det er noe igjen av et lik som er sunket til bunns etter 18 mnd? Så har man ulike stoffer som gjør at et lik kan gå i oppløsning.
Jeg vet heller ikke hvor pålitelig lik hunder er?
Er det sikkert at de klarer å spore et lik som ligger begravd langt ned? Heldigvis kan politiet mer om dette enn meg, men om TH er gjerningsmannen er det mest sannsynlig at hun finnes i nærområdet vil jeg tro. Eller det som er igjen etter henne.
Helt enig i dine tanker. Siden barna samstemt støtter sin far, tror jeg at jeg endelig forstår hvorfor TH har valgt å gjennomføre kidnappings- narrativet.
De eneste to cellene TH har i forhold til empati, tror jeg ligger hos familien, barna, barnebarna.
Derfor måtte han lage kidnappingsnarrativet, for å skape seg en offerrolle overfor nærmeste familie. Hadde han dyttet henne ned trappa etc, hadde alle med litt kunnskap om deres historie og bakgrunn forstått hva som hadde skjedd og mistanken hadde falt på ham med en gang.
Han er ikke redd for politiet, han anser dem nesten som sine « venner» som han kan sende e- poster til og få støtte. Men han vil ikke falle i unåde hos nærmeste familie.
Han har et solid alibi, barna støtter ham og tror han er offer i denne saken. Hvis ikke politiet finner AEH, kan han spasere ut av politiets varetekt som en fri mann.
Men han undervurderte nok politiet.