2020-05-01, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Men eller hur! Tänkte direkt på Frida när även Sami fått en present. Fattar inte BB att de gjort ett stort misstag?!
Frida hade blivit glad för vad det än hade varit för present, bara något litet "det-är-tanken-som-räknas" såpbubblor hade räckt, man behöver ju inte göra det så svårt för sig!

Ja det är många saker produktionen inte skött särskilt snyggt, helt klart!
2020-05-01, 10:49
Medlem
Lord2Moynes avatar
Allah kommer skicka onda spejare på dig Mergim nu när du besudlar den store profeten men kristna tomteluvor.

Kan inte Jasmine bara hålla käften, det är för tidigt på dagen för din vidriga sång.
2020-05-01, 10:50
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Eller har hon ångest pga dagens jultema ? Eller kom detta innan dom visste det kanske ? .. ser att hon ligger än. Är det nån som pratat med henne och hört hur hon mår?
Nej det var redan innan 😞
2020-05-01, 10:53
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag också! Lillbrorsan har gått ut med spoilern att det är han och mamman som kommer, men jag hoppas att Maggan och Tommy (heter han va?) också får följa med eftersom att Sami pratat så mycket om framförallt Maggan

Ska bli så fint oavsett, väldigt nyfiken på mamman eftersom både Sami och Glasman säger att de är väääldigt lika på flera sätt

Edit: Eller lillbrorsan har inte gått ut med spoilern utan det var en fanpagesida som skrivit till honom och bett om något att spoila.

Här får du se mamman. Väldigt lik Sami speciellt när han var tjock.
https://youtu.be/SlSDoMZqif4
2020-05-01, 10:54
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Allah kommer skicka onda spejare på dig Mergim nu när du besudlar den store profeten men kristna tomteluvor.

Kan inte Jasmine bara hålla käften, det är för tidigt på dagen för din vidriga sång.

Som alla sa så är det ju inte på riktigt. Det är ju ett tema i huset bara. Hans familj verkar ju riktigt sköna så bara han inte dricker alkohol då får han nog göra det han vill i huset 😃
2020-05-01, 10:54
Medlem
När Mergim hade besök igår så sa syster: "Vi fastar nu. Det är ju Ramadan" men Mergim reagerade inte alls på detta. Han vet nu att han borde fasta men han struntar i det.
2020-05-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Men eller hur! Tänkte direkt på Frida när även Sami fått en present. Fattar inte BB att de gjort ett stort misstag?!
Frida hade blivit glad för vad det än hade varit för present, bara något litet "det-är-tanken-som-räknas" såpbubblor hade räckt, man behöver ju inte göra det så svårt för sig!
Men precis. Hon om någon hade ju varit glad för ALLT hon hade fått. De skickade in en flaska vin vid tolvslaget och tyckte väl att det räckte, vilket är helt sjukt. Tycker så jävla synd om henne som liksom förstår och känner av hatet mot henne från alla håll och kanter också? Blir så trött. Hon förtjänar så mycket bättre.
2020-05-01, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
När Mergim hade besök igår så sa syster: "Vi fastar nu. Det är ju Ramadan" men Mergim reagerade inte alls på detta. Han vet nu att han borde fasta men han struntar i det.
Fast han skämtade ju då och ba "Hahahaha ni fastar och jag dricker alkohol och grejer", varpå systern svarade "Ja, sluta med det" typ. Förstår inte riktigt problemet? Uppenbart att han inte är så pass troende med tanke på att han kan tänka sig att äta skinka om det är på pizza, dricker alkohol osv.
2020-05-01, 10:59
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni

Som jag skrev så sa han ju att bara han håller sig från alkohol under denna tid, nu när han fick reda på det, så är det lugnt. Hans familj verkar ju grymt sköna och skulle aldrig säga något om att han åt mat inne i huset med de andra för att orka med tiden där inne.
2020-05-01, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ja det är många saker produktionen inte skött särskilt snyggt, helt klart!
Nä, denna produktion är under all kritik! Nog för att jag vill ha ut Frida på måndag då jag inte tycker att någon som varit inne 30 dagar mindre än dom andra ska ta sig till en final men det va riktigt pissigt av dom att hon inte fick något annat än en sketen frystårta på sin födelsedag då alla andra fick något. Hon fyllde ju jämnt också. Alla fick göra en tavla till Julia men hon fick inget. Riktigt uselt!
2020-05-01, 11:11
Medlem
Blir fan nervös. Kan de sluta snacka om nomineringar?
2020-05-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Nä, denna produktion är under all kritik! Nog för att jag vill ha ut Frida på måndag då jag inte tycker att någon som varit inne 30 dagar mindre än dom andra ska ta sig till en final men det va riktigt pissigt av dom att hon inte fick något annat än en sketen frystårta på sin födelsedag då alla andra fick något. Hon fyllde ju jämnt också. Alla fick göra en tavla till Julia men hon fick inget. Riktigt uselt!

Men gud.. du har ju så rätt! Det hade jag glömt.. var sur just då på att jag tyckte alla var så sura på julia trots att hon fyllde år, men visst hon fick faktiskt en tavla som dessutom Frida gjorde fin tills Victoria började förstöra den med olga och breev.. Men som sagt Frida fick ju ingen present alls väl...? Hoppas hon får den finaste julklappen idag då. Hon har dessutom inte fått nga mailhälsningar från tittare heller.. Det är inte hennes fel att produktionen gjorde så hon fick komma in sist.. Så jag står på mig och väljer Mergim om vi får rösta ut så Frida kan få känna ngn uppskattning i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in