2020-05-11, 20:23
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Värsta typen av människa som spelar på andras känslor genom att säga "nej det är lugnt" och sen visa något helt annat med hela sitt väsen

Exakt. Och nu har Mergim fått Lennie precis dit han vill. Kramar om honom och släpper inte.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag orkar inte med Mergim mer. Allt han säger till Lennie på utegården nu. Fyfan. Han bokstavligen DRUNKAR i självömkan just nu, det är plågsamt att se.

De två låter som ett par som precis kommit hem från en krogen där Lennie flörtat med bartendern och skadat förtroendet i förhållandet.

Han är så djävulskt självisk när han säger till Lennie att han "umgås för mycket med Sami." Lennie behöver väl lite mental stimulans också?

Ta ut honom. Nu.

Han har noll självkännedom och allt ska kretsa kring honom och respekterar inte Lennie som den han är utan bara kräver och kräver. Man får inte vara så egoistisk som Mergim är. Man kan inte äga någon. Går inte att leva i sen sådan relation, vad det än är. Men Lennie nämde ju vänskap men samma gäller där.
Verkligen, och det är både frustrerade och tragiskt att att iaktta detta i realtid.

Mergim behöver hjälp, och det nu. Lennie borde göra honom en tjänst och kapa banden med honom på utsidan, tills han stärkt sig själv. Annars kommer han få ett helvete på halsen.
Senast redigerad av herpesvårta 2020-05-11 kl. 20:30.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag orkar inte med Mergim mer. Allt han säger till Lennie på utegården nu. Fyfan. Han bokstavligen DRUNKAR i självömkan just nu, det är plågsamt att se.

De två låter som ett par som precis kommit hem från en krogen där Lennie flörtat med bartendern och skadat förtroendet i förhållandet.

Han är så djävulskt självisk när han säger till Lennie att han "umgås för mycket med Sami." Lennie behöver väl lite mental stimulans också?

Ta ut honom. Nu.

Tjänstefel av psykologerna att godkänna honom till programmet. Killen mår inte bra, och har uppenbarligen aldrig gjort det.

Jag förstår att man vill ha så brett åldersspann som möjligt, men Mergim Feka är som en 10åring mentalt.

Hoppas han får hjälp efter programmet. Den där psykologen som Anty, Amilia, Glas m.m skippade när dem klev ut - bör flytta in hos familjen Feka helst idag!
2020-05-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Undrar hur Mergims fans tänker när dom ser och hör honom sån här?
Är dom för små för att förstå att det inte är ett normalt beteende?
Jag har inte så stor förhoppning på fansen tyvärr, såg flera kommentar när mergim blev sur över att Lennie skulle sova med sami ist för han, de ansåg att de förstod mergim och att han hade rätt att vara sur, skrev typ i stil med ”Han får inte sova men sin bästis” etc. 🙄
2020-05-11, 20:24
Medlem
Fan Lennie hur dum kan man bli? Mergim får belønning for å være martyr
2020-05-11, 20:27
Medlem
Mouchinos avatar
[quote=herpesvårta|71537216]
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Verkligen, och det är både frustrerade och tragiskt att att iaktta detta i realtid.

Mergim behöver hjälp, och det nu. Lennie borde göra honom en tjänst och kapa banden med honom på utsidan, tills han stärkt sig själv. Annars kommer han få ett helvete på halsen.

Ja men kolla på Lennie, han måste ju köpa ner sig varenda jävla gång för att Mergim inte ska känna sig övergiven. Lennie sa ju till Mergim, nej vi sover inte i samma säng men vi är ju jättenära ändå. Alltså hans beteende är sjukligt bara. Efter natten när han psyka Frida borde Lennie sagt åt honom ett och annat men nej det vågar han inte och han ska anses vara värdig att vinna skiten. Fuck det, fegis som inte ens kan försvara en brud liksom. Usch
Medlem
En låt från mig till Lennie https://www.youtube.com/watch?v=dp4_ftaCr_8
Medlem
Mouchinos avatar
Kolla blickarna från Mergim. Vad är det med honom?
2020-05-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Nu gick väl Lennie in i bikten och bad om att få sova med Mergim igen.
Lennie fjanten kan ju inte se hur bebis Merrgim är ledsen.

Usch och fy för dessa två.
Joooo, och han gillar. Varför? Ingen aning. Kanske Anna kan svara på? Höll han på så här jämt? Jaaa.. så kan det varit. Inget fel i det... hon vet, vad vet vi? Och 19/5 speeeeelar ingen ting längre roll. Inte för mig, inte för dig.
Men satan vad kul jag haft, kommer sakna er alla.... stor kram. Nu kör vi sista veckan. Puh...😳😳😳
2020-05-11, 20:29
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Undrar hur Mergims fans tänker när dom ser och hör honom sån här?
Är dom för små för att förstå att det inte är ett normalt beteende?
Jadu i det här läget känns det som att Mergim skulle kunna strypa en katt i huset och fansen skulle säga att han skojade. Blinda av kärlek.

Men helt ärligt tror jag att man måste ha lite livserfarenhet, intelligents och människokännedom för att förstå vad som faktiskt är problemet med Mergim och hans beteende, framförallt gentemot Lennie och hans fans har bevisligen inget av de tre.
2020-05-11, 20:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
En låt från mig till Lennie https://www.youtube.com/watch?v=dp4_ftaCr_8

Ja, han är inte frisk, lille Muuuurge. Han skulle kanske behöva en dosett med en massa färgglada piller i? Hans beteende är så jävla osunt och det är en tidsfråga innan han har ihjäl någon, såvida han inte ordnar upp sitt mående. Tycker att han känns så pass labil.
2020-05-11, 20:31
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Tjänstefel av psykologerna att godkänna honom till programmet. Killen mår inte bra, och har uppenbarligen aldrig gjort det.

Jag förstår att man vill ha så brett åldersspann som möjligt, men Mergim Feka är som en 10åring mentalt.

Hoppas han får hjälp efter programmet. Den där psykologen som Anty, Amilia, Glas m.m skippade när dem klev ut - bör flytta in hos familjen Feka helst idag!
Håller verkligen med. Ett uppenbart tjänstefel på alla punkter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in