Citat:
Ursprungligen postat av
LasseFranGnesta
Varför ens ta upp traktorskiten öht om det inte har med saken att göra. Visst det är ingen sportbil men det är fan ingen kia sorento heller. Det är en v12 a i den, så den var förmodligen bland det sportigaste som fanns inom suv världen på den tiden. Släpp skiten nu, du och alla andra förstår vad jag menar.
Det är ju DU som inte kan släppa detta, utan istället verkar illa berörd av att någon (helt utan några fula anspelningar) upplyste om att Lamborghini även tillverkar traktorer, vilket är fakta. Och det är väl inget fel i att ta upp fakta, att upplysa om att Lamborghini även tillverkar traktorer, för alla vet nog inte det. Så, varför försöker du lägga mer i detta att nån nämnde detta med traktortillverkningen än vad det skrevs...?
Ingen förutom du verkar ha fått för sig att detta med att Lamborghini även tillverkar traktorer, skulle vara nåt negativt. Ingen annan har vad jag kan se ens med ett knyst hittat nåt om att Lamborghini’s personbilar/sportbilar skulle vara ”traktorer”. Så den enda som verkar hänga upp sig på det, eller nån sådan tolkning, är du själv... Varför kan det inte vara så att Lamborghini genom åren utvecklat och tillverkat både bra bilar och traktorer...? Gillar du Lamborghini så är det väl bara att vara stolt över att de klarar den bravaden...
LM002 var (för sin tid inte minst) unik på flera sätt, men det tillverkades bara drygt 300 st totalt, men lyxigare skinnsätena och sport räcker ta mig fan inte för att göra en klump på bortåt 3 ton med 0-100 på ca 8-10 s svajiga vägegenskaper och sladdrigt uppträdande till en sportbil. En Kia Sorrento är ta mig fan på alla sätt (förutom antalet cylindrar och motoreffekt) mycket mer sportbil än en LM002 någonsin var, och de är ungefär jämnsnabba 0-100. Men en Sorrento hade fullständigt förnedrat en LM002 på en kurvig böljande mindre väg.
Ja, vi har förstått att du feltolkade killen du citerade, trodde han menade nåt negativt när han skrev att Lamborghini även tillverkar traktorer. Men det finns ju inget i hans text eller sättet han skrev det på som ens tyder på det, utan det är bara du själv som fick det för dig.... Så är det nån som ska släppa detta och bara inse din lilla miss (världen går inte under för det...) så är det du själv...
Att Lamborghini tillverkar traktorer inget som på nåt sätt skulle vara negativt för det faktum att de även tillverkar sportbilar etc.