2020-04-30, 23:27
Medlem
Lennie tröstar Mergim efter nomineringen!

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/12583377
2020-04-30, 23:29
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja precis, han har aldrig haft en negativ inställning till nånting i huset, vad jag vet. Plus att som du säger, han kommer överens med alla i huset. Ser man till Sami som har varit en tittarfavorit så har han blivit negativ till en del saker och personer. Säkerligen pga detta tappat en del.
Ja jag kommer alltid uppskatta hur Lennie varit i huset. Man måste ju fatta hur många dagar de varit där..och hur han faktiskt rätt ut så många saker på ett bra sätt. Heder åt Lennie 👌
2020-04-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Snälla! Släng ut Frida nu på Måndag! Hon är verkligen INTE värd en finalplats. Hon har varit där alldeles för kort tid jämfört med de andra.
Å hennes garv är mycket mer störande än Mergrims skrikande...
Håller verkligen med! + att jag tror att Sami blir starkare om Lennie och Mergim är kvar. Åker någon av dom så är ju risken att deras fans röstar på den andra och gör den starkare. För mig så ska Frida ut nu och nästa vecka hoppas jag att skriket från Halmstad ryker.
2020-04-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Och jag hoppas att folk som gillar Sami förstår det, att Julia måste stanna

Ja, julia stannar om vi får rösta kvar, men om vi måste rösta ut så röstar jag ut Mergim för annars har Julia och sami 3 mot sig nästa vecka och vem vet om produktionen kortar ner till att bara två sitter nominerade nästa vecka.. då ryker julia helt klart och vem vet egentligen vem som är starkast om även sami blir nominerad och han och julia går ut i uppdragsrummet nästa vecka..? Det kan hända om Mergim blir kvar. Då har vi många som röstar mot dessa..
2020-04-30, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Kommer bli ett dött hus om Julia åker.
Håller med! Hon ska absolut vara kvar!
2020-04-30, 23:36
Medlem
Hur kan man hylla sin pappa genom att sitta naken i bikten för honom
Det känns lite crepy att Frida gör detta för sin pappa
2020-04-30, 23:37
Medlem
Globalisten55s avatar
Julia är en härlig tjej och när hon är nykter underbar😍Mycket bättre stämning i huset när dem inte fått in alkohol
Imorgon lär dem ha Julafton som tema och i övermorgon Nyårsafton
2020-04-30, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Håller verkligen med! + att jag tror att Sami blir starkare om Lennie och Mergim är kvar. Åker någon av dom så är ju risken att deras fans röstar på den andra och gör den starkare. För mig så ska Frida ut nu och nästa vecka hoppas jag att skriket från Halmstad ryker.

Hur skulle Jasmine kunna åka ut om Frida är borta? Frida är ju den enda som röstar på Jasmine.. Mergim och Lennie röstar aldrig på Jasmine och tyvärr tror jag inte Julia kommer det heller.. så mergim måste bort. Att tro att sami skulle vara starkare om han står med Lennie och Mergim får stå för dig. Själv ser jag det som tvärt om. Kan väl räcka med 1 stark motståndare till final och inte 2..
2020-04-30, 23:47
Medlem
tror inte du behöver va orolig för det

svar till klimakteriakärringa
2020-04-30, 23:50
Medlem
Ni som vill att naken Frida ska vara kvar. Tycker ni det är roligt att hon gör nått so. Sami avskyr håller på och springer naken och kramas hela tiden. Tycker ni att en person som har varit 30 dagar mindre och det enda hon gör är att springer naken och prata gose och skit ska vara kvar.
2020-04-30, 23:52
Medlem
För mig känns det som lilla julafton med de 3 som hänger löst, det är de 3 jag gillar minst i huset, så kommer bli rätt glad oavsett utfall. Kommer dock hålla en extra tumme för att Julia åker ut och det är där min röst hamnar. Att ha följt henne i 80 dagar har varit en ren pina och det vore fruktansvärt skönt att slippa se henne i programmet, dock 80 dagar för sent. Mergim ut hade ju också varit ett nästan lika bra utfall om det skulle bli så
2020-04-30, 23:58
Medlem
Sami är omskuren, det trodde jag inte!
Hemskt när Mergim berättar om hur det gick till, fyfan. Barnmisshandel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in