2020-04-30, 22:21
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Hur kan man gilla Lennie som hoppar runt som ett barn och håller på med Mergim hela tiden
Positiv energifylld kille som vågar visa vad han känner 🤷🏻‍♀️
2020-04-30, 22:25
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Självklart finns det olikheter Frida du är en pervers Swinger som knullar runt in real life Tvi Usch
Fast varför är det perverst att knulla? Är bara vuxna inblandade och alla är med på det så är det väl ok?
2020-04-30, 22:25
Medlem
Julia får träffa två vänner och se Svante!

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/12583380
2020-04-30, 22:27
Medlem
Nu har de ju tappat det totalt .
2020-04-30, 22:31
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har läst en del hur snacket går på Facebook. Så jääävla skitnödigt.
Där skulle man inte våga skriva något innan man hade halshuggits.

Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Håller med..man kan knappt skriva ngt utan att bli hängd..
Nej jag menar det. Glöm att man får ha en egen åsikt innan 12 Pers vill halshugga en. Finns en BBsida men den är norsk. Dom är sjukt bra. Där får man tycka och tänka som man vill. Norrmännen älskar BB i Sverige. Men förstår att de tycker det är tråkigt att de betalar för appen enbart för BB och så kommer onda ögat hela tiden
Senast redigerad av Dukanva85 2020-04-30 kl. 22:34.
2020-04-30, 22:34
Medlem
Hade Mergim haft så mycket fans som det kan se ut på vissa sociala medier hade han haft betydligt högre procent i de omröstningar som skett utanför måndagsfinalerna. Skulle därför inte säga att dom har samma fans utan snarare att Mergim har en liten klick som röstar på honom men att det är Lennies fans som har räddat honom varje gång eftersom Lennie själv inte hängt löst då. Annars har det alltid funnits någon som är mer självklar att åka ut. Är Mergim kvar till final kanske han snor åt sig 1-2% max av Lennies röster, däremot är Sami helt själv tills dess då utan någon som kommer backa honom. Man kan inte utgå ifrån att det här sista kommer vara exakt likadant som det varit under säsongen. Hade jag haft en favorit hade jag i alla fall aldrig chansat på den.
2020-04-30, 22:39
Medlem
Någon mer än jag som HATAR när de sjunger!? Hah får paniiiiik
2020-04-30, 22:41
Medlem
om ett år, e det ingen som bryr sig om då. sami vinner denna säsong , hoppas det blir en ny utan all den här pk, som förstör allt, jag e enn dålig stavare, men hjärtat räddar allt. puss kram
2020-04-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Någon mer än jag som HATAR när de sjunger!? Hah får paniiiiik

Samma här! Borde vara olagligt i poolrummet!! Fast det är ändå härligt att Sami ser glad ut igen
2020-04-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Tack för de fina orden! Ja, vad hade det varit utan Julia som gett oss så mycket att titta på och hon verkar vara både genuin, ärlig och företagsam person på utsidan. Hon bjuder på sig själv och gör det BB förväntar sig. Inte sovit så mycket heller på dagtid som många andra har.. Många missförstår henne och dömer henne lite för fort. Märker också att vi som tittar live har andra åsikter än de som bara ser avsnitten på kvällarna.

Jag tycker Jullan gjort mycket idiotiskt därinne, men det är det som är kul att titta på! Fattar inte hur folk tänker, det är därför konceptet inte fungerar idag. Man röstar ut alla som är provocerande på något sätt. Ser mycket av Jessica från 2006 i Jullan och tänker tillbaka på när hon vrålade och slog sönder saker Det är därför jag tycker hon är värd en finalplats, hon är den enda som har det där gamla Big Brother beteendet i sig.
2020-04-30, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Samma här! Borde vara olagligt i poolrummet!! Fast det är ändå härligt att Sami ser glad ut igen
Hah jo förvisso de gör han, det är väl de då jag kan tänka mig vara det enda positiva 😂
2020-04-30, 22:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Håller helt med dig. Så sant! Han älskar denna upplevelse ... Går ihop med alla... Är så trygg för så många
Ja precis, han har aldrig haft en negativ inställning till nånting i huset, vad jag vet. Plus att som du säger, han kommer överens med alla i huset. Ser man till Sami som har varit en tittarfavorit så har han blivit negativ till en del saker och personer. Säkerligen pga detta tappat en del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in