2020-04-30, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Jeg vet ikke, men må jo være en grunn til at de fortsatt holder på i Sloraveien, og tenker vel at de tror det samme som meg, at han eller medhjelper neppe har våget og dra med seg liket til andre steder i bil.

Det må jo være et poeng med at de drar opp gulvplater etc. Personlig tenker jeg vel som saken i Bergen at det mest sannsynlige er at han har støpt henne langt ned. Alternativt har de brukt et oppløsningsmiddel for å tillintet gjøre kroppen. Har ikke fantasi til noe annet jeg

Ja, det er jo vågalt å frakte et lik i dagslys, og med det tidspresset osv.
Ikke godt å si. Kanskje de prøver å ta ut hele kloakkrøret for å ta det med til laboratorium, altså for å sjekke om hun rett og slett er skyllet ned. Betong tar vel 6 timer minimum før det herder. Spørs jo hvor mye spor det er av henne i kloakkrøret nå etter halvannet år, men man har jo sett tidligere at de har funnet ut det utroligste.
Citera
2020-04-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Mannen som du betegner som TF, er det en som i 2009 skiftet navn til TE?

Nei, ikke som jeg vet om.

Jeg må gjenta at jeg ikke VET om han er involvert i dette, men det ryktes. Med militær bakgrunn, Fn soldat og stort nettverk, er dette interessant, også i fht hva jeg bet om han og familien. (Og det er nok av historier om denne familien.) Han heter det som samme til fornavn som en kjent, svensk DJ som også avsluttet sitt eget liv.
Citera
2020-04-30, 21:13
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraaka

Jeg må gjenta at jeg ikke VET om han er involvert i dette, men det ryktes. Med militær bakgrunn, Fn soldat og stort nettverk, er dette interessant, også i fht hva jeg bet om han og familien. (Og det er nok av historier om denne familien.) Han heter det som samme til fornavn som en kjent, svensk DJ som også avsluttet sitt eget liv.

Tim?
Citera
2020-04-30, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Efterlyst sänds play på Viafree, den norska reportern som står vid infaten till gården med de vita tälten säger att han hör maskiner som går och att det dunsar från garaget.

Jeg har kikket etter pågående direktesendinger fra Sloraveien 4 på nettet. Finner ingen.

Mener du at søkene i huset har fortsatt utover kvelden, og pågikk så sent som da du postet innlegget jeg svarer på nå.
Citera
2020-04-30, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Just nu på svensk tv i Efterlyst ett avsnitt i nutid från Hagen villa. Vita tält uppsatta mot garageportar och det hörs att maskiner går och det bankar. Spekulation från mig, håller de på att riva väggar och bryta upp golv ?

Det lå en grushaug ved siden av garasjen den 31 oktober, støpesand kanskje?
Citera
2020-04-30, 21:18
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:

Skjønner, da vet jeg ikke hvem det er. Trodde det kunne være en annen, en moduskandidat, men han skal være sjekket ut av saken.
Citera
2020-04-30, 21:21
Medlem
"(09:08 i dag) Politiet har satt opp et stort telt foran inngangspartiet til Tom Hagens bolig i Sloraveien Lørenskog torsdag. - Det mest nærliggende er å tenke at pressen ikke skal se hva de bærer ut og hvilke bevis som eventuelt sikres, sier VGs krimekspert Øystein Milli til VG."
https://www.vg.no/spesial/2019/direkte-anne-elisabeth-hagen-savnet/siste
Citera
2020-04-30, 21:22
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det lå en grushaug ved siden av garasjen den 31 oktober, støpesand kanskje?

Vises det på et foto?
Citera
2020-04-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Tim?

Nei! Nå ble jeg flau. Jeg trodde Avici het T*m, ikke Tim. Sorry, nesten likt navn, en annen vokal. Sorry.
Citera
2020-04-30, 21:25
Medlem
Citat:
Nei! Nå ble jeg flau. Jeg trodde Avici het T*m, ikke Tim. Sorry, nesten likt navn, en annen vokal. Sorry.

Må si jeg blir veldig nysjerrig på denna karen. Har du fler ledetråder?😏
Citera
2020-04-30, 21:27
Medlem
Hvis letingen i Sloraveien har fortsatt utover kvelden. Hvorfor er ikke VG på stedet og sender direkte? Og NRK, TV2, osv.

Betyr det at politiet har funnet noe, og pålagt journalistene å avslutte direktesendinger.

Nei, det synes jeg ville være rart.
Citera
2020-04-30, 21:31
Medlem
"(20:50 i dag)
Politiet har fått flere Hagen-tips:
Etterforskerne som jobber med å finne ut hva som har skjedd med Anne-Elisabeth Hagen, har fått nye tips etter at ektemannen Tom Hagen (70) ble siktet.

Onsdag ble den 70 år gamle milliardæren varetektsfengslet i fire uker.

- Vi har mottatt noen nye tips etter at Hagen ble siktet. Flere av tipsene undersøkes videre, sier politiinspektør Tommy Brøske i Øst politidistrikt "
https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=32308
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in