2020-04-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dramagous
Så vems är ansvaret menar du?

Enligt min åsikt ligger det ansvaret hos Pontus att berätta att det kostar pengar. Det räcker inte att man gör det en gång i timmen, utan den infon ska nämnas och vara tydligt hela tiden.

Sen är ni personliga åsikt att man inte ska erbjuda sådan här betaltjänster till barn. Ganska lågt att sjunka dit.
Citera
2020-04-26, 18:11
Medlem
Det sjuka i allt är nog att han försöker få mer subs på sin yt kanal i en förlåt video och väljer att få sympati för sin bortgångna vän. Han ser inget fel i detta och det berör honom enbart ekonomiskt.
Och att han fortsätter att växa på sina sociala medier och barnen som blivit lurade fortfarande ser upp till honom.
Sett videos Om honom där de visar lite av hans videos, skum känsla.
Om han var 40 år så skulle många ha andra åsikter men eftersom han bara är 21 är så är det ok.

Hmm sociala medier är inget att hurra för, tänker på människor med barn och hur mycket de inte vet om vad som pågår i deras barns hand apparater.
Så mycket påtryckningar från killar, samma ålder men mycket mer än innan 2000 talet då man var tvungen att göra det ansikte mot ansikte.

Det han gjorde var lagligt men omoraliskt så han står fast vid att det är ok = lagligt.
Citera
2020-04-26, 20:16
Medlem
BigFatCones avatar
När man inte trodde att det kunde bli mer cringe, då hittar hans morsa till TikTok och rappar så dåligt så att alla som någonsin har spottat ett rim vill ta livet av sig.
Citera
2020-04-26, 20:22
Medlem
ja, dom mår nog inte speciellt bra någon i familjen och gör allt för att få uppmärksamhet
Citera
2020-04-26, 20:42
Medlem
I sin senaste video på y.t uppmanar han igen barn till att köpa en onlinekurs för 49 kr. Det är förbjudet. Vet någon vart och hur man anmäler sådant? Finns det någon kontakt uppgift på youtube?!
Citera
2020-04-28, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen83
I sin senaste video på y.t uppmanar han igen barn till att köpa en onlinekurs för 49 kr. Det är förbjudet. Vet någon vart och hur man anmäler sådant? Finns det någon kontakt uppgift på youtube?!
Onlinekurs för 69kr på 15 minuter...
https://www.youtube.com/watch?v=K5QIEl8zW8k
Citera
2020-04-28, 16:20
Medlem
Damagedones avatar
Hoppas någon med stort våldskapital eller någon grovt kriminells unge blir lurad av den här patetiska människan och får känna på smärta eller rädsla.
Citera
2020-04-30, 20:17
Medlem
billyblues avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Adyvbn/tiktok-stjarna-haktad-misstankt-for-valdtakt-mot-barn

Är detta han?
Citera
2020-04-30, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Adyvbn/tiktok-stjarna-haktad-misstankt-for-valdtakt-mot-barn

Är detta han?

Tror nog inte det. Låter mer som Elias alfen eller vad han heter.
Citera
2020-04-30, 20:59
Medlem
billyblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Tror nog inte det.

Varför skulle det inte kunna vara han för?
Citera
2020-04-30, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
Varför skulle det inte kunna vara han för?

Varför det inte skulle kunna vara Pontus? Som jag skrev så, tror jag inte det. Det utesluter givetvis inte att det är så.

Det kan givetvis finnas en möjlighet att det är Pontus. Men skulle jag lägga mina surt förvärvade pengar på någon skulle det inte vara Pontus. Jag skulle lägga mina pengar på Elias.

Är du beredd att ta vadet?
Citera
2020-04-30, 22:14
Medlem
billyblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Varför det inte skulle kunna vara Pontus? Som jag skrev så, tror jag inte det. Det utesluter givetvis inte att det är så.

Det kan givetvis finnas en möjlighet att det är Pontus. Men skulle jag lägga mina surt förvärvade pengar på någon skulle det inte vara Pontus. Jag skulle lägga mina pengar på Elias.

Är du beredd att ta vadet?

Inte förrän du kan i alla fall säga vad du grundar ditt beslut i. Tror? Bara en känsla eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in