2020-04-30, 16:50
Medlem
Hej. Var uttråkad och pilsk och ringde en Dam på en sån där linje. Efterråt kände jag mig smutsig, hemsk och fick dåligt samvete.

Finns det en risk att de spelar in samtalen man har och läggs upp på nätet? Sparas samtalen?

Fy fan detta gör jag aldrig om, är paranoid när man spelat in så privat usch vad jag ångrar mig.

Seriösa
Svar uppskattas
Citera
2020-04-30, 16:54
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Hej. Var uttråkad och pilsk och ringde en Dam på en sån där linje. Efterråt kände jag mig smutsig, hemsk och fick dåligt samvete.

Finns det en risk att de spelar in samtalen man har och läggs upp på nätet? Sparas samtalen?

Fy fan detta gör jag aldrig om, är paranoid när man spelat in så privat usch vad jag ångrar mig.

Seriösa
Svar uppskattas

Jag är ganska säker på att de inte spelar in.
Är du säker på att du pratade med en dam ?
Citera
2020-04-30, 16:55
Medlem
akutaccents avatar
Skulle aldrig skämmas över ett sådant samtal, däremot skulle jag inte uppleva någon sexuell vinning över huvud taget. Sades inte något om inspelning och inget olagligt skedde så skulle jag inte oroa mig.
Citera
2020-04-30, 16:55
Medlem
Ganska är inte tillräckligt. Fy fan vad jag nojjat. Det är olikt mig att pyssla med sådant här och det dåliga samvetet sköljer över mig.

Man får väl hoppas det
Citera
2020-04-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Skulle aldrig skämmas över ett sådant samtal, däremot skulle jag inte uppleva någon sexuell vinning över huvud taget. Sades inte något om inspelning och inget olagligt skedde så skulle jag inte oroa mig.

Läst inga regler eller information klantigt som jag är. De kan väl spela in såna där sajter är ju inte helt pålitliga. Aja får gå vidare med livet. Fy fan dock kommer en räkning som jag måste plåga mig med
Citera
2020-04-30, 16:59
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Läst inga regler eller information klantigt som jag är. De kan väl spela in såna där sajter är ju inte helt pålitliga. Aja får gå vidare med livet. Fy fan dock kommer en räkning som jag måste plåga mig med

Se det som en lektion och ingen annan än du kommer veta om detta (förutom anonyma flashbackare).
Citera
2020-04-30, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Se det som en lektion och ingen annan än du kommer veta om detta (förutom anonyma flashbackare).

Ja. Stackars kvinna som måste sitta och lyssna på patetiska människor som jag. Oja, detta har man lärt sig av.

Tack för svar, var skönt att skriva av sig
Citera
2020-04-30, 17:15
Medlem
det är inte bara damer på andra sidan tele så du vet, kan lika gärna va ett barn :/ .. sjukt många barn som ringer till de där numret tjejer ringer på för att snacka med män.. de gjorde jag och alla mina vänner när vi va små, så gjorde vi om rösterna till kvinnliga. massa runkande gubbar män fick man ju höra.
Senast redigerad av kakaoluktaranus 2020-04-30 kl. 17:31.
Citera
2020-04-30, 17:16
Medlem
Tele-sex är aldrig bra för då hör man ju inte vad kvinnan säger!

Nej, skämt åsido. Tele-sex har väl alla människor haft, minns för 20-25 år sedan när jag var ung och viril (numera är jag bara viril) så träffade jag en kvinna, en läkare som senare blev professor, och vi hade några väldigt "heta" telefonsamtal.

Vi träffades också några gånger och det var otroligt bra men åldersskillnaden gjorde att det hela rann ut i sanden.

Hon är numera emeritus.
Citera
2020-04-30, 17:19
Medlem
Detta var alltså sånt man betalar för och en kvinna sitter och låtsas
Citera
2020-04-30, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ja. Stackars kvinna som måste sitta och lyssna på patetiska människor som jag. Oja, detta har man lärt sig av.

Tack för svar, var skönt att skriva av sig

Äh vafan. Hon får ju betalt.
Citera
2020-04-30, 17:45
Medlem
Såna människor mår inte bra man ska inte stödja sådan verksamhet äckligt att så unga tjejer måste lyssna på gamla gubbar

Hoppas inte mitt samtal sparas i deras system eller spelas in. Nåja jag tänkt och bestämt mig för att gå vidare och se detta som att jag e patetisk och måste ta tag i mitt liv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in