2020-04-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Äh vafan. Hon får ju betalt.

det finns ett gratis nummer tjejer ringer på för telesex då kommer dom ju fram till dom män som ringer för telesex bara att männen måste betala. de är inte folk som får betalt på andra sidan. de är antagligen vanliga tjejer, kvinnor eller så är de barn som busringer.. och barnen låssas va vuxna som sagt. alla ja kände när ja va liten ringde sånt..ofta låtsades man va vuxen kvinna och männen fatta inte att man va ett barn så de runka för en ovetandes.. ibland prata man med sin vanliga röst då klicka endel bort en och pedofilerna fortsatte runka för en
Citera
2020-04-30, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Såna människor mår inte bra man ska inte stödja sådan verksamhet äckligt att så unga tjejer måste lyssna på gamla gubbar

Hoppas inte mitt samtal sparas i deras system eller spelas in. Nåja jag tänkt och bestämt mig för att gå vidare och se detta som att jag e patetisk och måste ta tag i mitt liv.

Unga tjejer? Jag såg en dokumentär om telesex-kvinnor och majoriteten var över 30 och hade telesex som ett sidojobb. Vissa hade även familj och levde ett helt vanligt svenssonliv.
Citera
2020-04-30, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Unga tjejer? Jag såg en dokumentär om telesex-kvinnor och majoriteten var över 30 och hade telesex som ett sidojobb. Vissa hade även familj och levde ett helt vanligt svenssonliv.

När jag lyssnade på presentationerna var det mestadels unga.

Sedan kan det väl inte var hälsosamt i längden att lyssna på vad för sjuka saker män vill göra med en. Men jag kanske tar för hårt på detta, skammen släpper dock ej
Citera
2020-04-30, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
det finns ett gratis nummer tjejer ringer på för telesex då kommer dom ju fram till dom män som ringer för telesex bara att männen måste betala. de är inte folk som får betalt på andra sidan. de är antagligen vanliga tjejer, kvinnor eller så är de barn som busringer.. och barnen låssas va vuxna som sagt. alla ja kände när ja va liten ringde sånt..ofta låtsades man va vuxen kvinna och männen fatta inte att man va ett barn så de runka för en ovetandes.. ibland prata man med sin vanliga röst då klicka endel bort en och pedofilerna fortsatte runka för en

Va fattar noll? Är det inte folk som jobbar med detta man ringer till? Tjejerna har ju presentationer?
Citera
2020-04-30, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
När jag lyssnade på presentationerna var det mestadels unga.

Sedan kan det väl inte var hälsosamt i längden att lyssna på vad för sjuka saker män vill göra med en. Men jag kanske tar för hårt på detta, skammen släpper dock ej

Deras jobb är att lura dig. Du tror seriöst det är Lisa 18 år som är blond och har stora bröst du pratar med?

I verkligheten är det Susanne 42 år som väger 80 kg som du pratar med. När hon säger att hon tar sig på fittan står hon i själva verket och viker tvätt.

De är väldigt duktiga att förvränga sina röster.
Senast redigerad av Hockeytrunken 2020-04-30 kl. 17:58.
Citera
2020-04-30, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Deras jobb är att lura dig. Du tror seriöst det är Lisa 18 år som är blond och har stora bröst du pratar med?

I verkligheten är det Susanne 42 år som väger 80 kg som du pratar med. När hon säger att hon tar sig på fittan står hon i själva verket och viker tvätt.

De är väldigt duktiga att förvränga sina röster.

Haha nej det var jag med på, fick mig ett gott skratt när en sa att hon var en smal blond på 23 år, rösten lät som en kedjerökande 45-åring.

Fast vissa lät faktiskt rätt unga, men det kan ju vara lureri såklart.
Citera
2020-04-30, 18:04
Bannlyst
Citat:

Haha ja. Stod också i telefonkiosken som barn o ringde något gratisnummer bara för skojs skull.

Polaren behövde inte ens förställa rösten för att de skulle tro att han var kvinna utan kunde fortsätta prata med dom helt normalt.
Så fort jag prövade med det så slängde grabbarna direkt på luren.

Men i värsta fall så är det ett barn. I bästa fall så är det en riktig kvinna i andra sidan luren som njuter av det och dessutom får betalt och kan betala sin hyra.
Citera
2020-04-30, 18:12
Medlem
Tycker du jag är en hemsk människa hockey och Ericsson?
Citera
2020-04-30, 18:13
Medlem
Man har ju haft sina stunder på livejasmin också, det är ruskig skam över det också.
Citera
2020-04-30, 18:16
Medlem
.
Citera
2020-04-30, 18:18
Medlem
Citat:
.

Vad menar du?
Citera