2020-04-30, 16:17
Medlem
Hoppas Mergim åker denna veckan för Julia och frida är mer roliga att kolla på, stör mig så mycket på Mergim när han skriker och vill ha bekräftelse och hänger lennie i röven hela tiden.

Sen får man inte glömma att han har varit en jävla idiot flera gånger denna säsongen.
2020-04-30, 16:19
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia64
Tänker jag fel? Rätta mig isåfall.
Är det inte bättre att Sami sitter med både Mergim och Lennie i final, för Lennie kommer definitivt sitta i final.
Då måste ju alla pink room fans sprida sina röster på 2 st, och vi andra kan rösta på Sami. Sitter tex Julia, Frida el Jasmine i final, kommer alla Mergims fans + Amilias fans(förvånansvärt har hon fans) rösta på Lennie.
Vettitusan om Sami kommer vinna då.
Tror Sami vinner oavsett.👍
2020-04-30, 16:20
Medlem
Dukanva85s avatar
Var det någon som såg livesändningen när han Kim och Isabella pratade med varandra?
2020-04-30, 16:22
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Det är det i vilket fall.. om mergim blir kvar så kommer han inte nomineras igen.. om frida blir kvar finns en god chans att hon nominerar Jasmine nästa vecka. Hon är den enda som kan göra det då hon nu märkt att Jasmine inte är att lita på. Mergim vill ha kvar Jasmin och Lennie så det kan inte få ske! Mergim ut nu!

Vad snackar du om klart han blir nominerad igen Sami och jassa kommer rösta på Mergim hon leker att hon är vänn med honom vi såg idag vad hon gjorde hon lurade dom alla och sen röstade på Frida och Mergim endå. Sami, Julia och Jassa kommer rösta på Mergim om Frida åker. Även Julia skulle åka så kommer dom två nominera honom.
2020-04-30, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag har också fått känslan av att Julia är gammal narkoman. Just för att hon ser så sliten ut för sin ålder samt hennes beteende, konstant pill i håret exempelvis. Kan mycket väl vara Elvansen + mycket krök genom åren som satt sina spår också.

Såna repetitiva beteenden är också vanligt om man har NPF-diagnoser som hon sagt att hon har. Hon gör även en grej med munnen (drar den åt sidan, dåligt förklarat) som inte är tics. Vet att hon både frånsagt sig och sagt att hon har diagnosen Asperger men i min bok är hon rätt tydligt högfungerande autist.
Samt dåligt självmedicinerad på tjack och alkohol givetvis.
Tycker dock mest det är hennes risiga hår som gör att hon ser äldre och pundig ut Frida hade kunnat säga att hon var 39 och jag hade trott henne.
2020-04-30, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Vad snackar du om klart han blir nominerad igen Sami och jassa kommer rösta på Mergim hon leker att hon är vänn med honom vi såg idag vad hon gjorde hon lurade dom alla och sen röstade på Frida och Mergim ändå. Sami, Julia och Jassa kommer rösta på Mergim om Frida åker. Även Julia skulle åka så kommer dom två nominera honom.

Mergim ut nu.
2020-04-30, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Tycker inte att Frida förtjänar en finalplats. Hon passar in in i finalen som kom in över 30 dagar senare

Alltså förstår hur du tänker, men tycker synd om Frida eftersom hon hade ingen som helst makt över när hon skulle komma in programmet + det har varit svårare för henne eftersom hon kom in till en grupp där alla redan kände varandra
2020-04-30, 16:24
Medlem
Citat:
Är det inte bättre att Sami sitter med både Mergim och Lennie i final, för Lennie kommer definitivt sitta i final.
Då måste ju alla pink room fans sprida sina röster på 2 st, och vi andra kan rösta på Sami. Sitter tex Julia, Frida el Jasmine i final, kommer alla Mergims fans + Amilias fans(förvånansvärt har hon fans) rösta på Lennie.

tror sami vinner oavsett
2020-04-30, 16:25
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Mergim ut nu.

Julia ska ut
2020-04-30, 16:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag tror att Sami är överlägsen oavsett, men du kan ha rätt. Det betyder inte att man borde försöka ha kvar Mergim, dock.
2020-04-30, 16:26
Medlem
Globalisten55s avatar
Julia får säkert besök av sin kompis Cindy som hon har salongen ihopa
Mamman bor för långt ifrån tror jag för att komma
Men skulle vilja se henne för verkar vara en väldigt trevlig person👍
2020-04-30, 16:27
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Julia ska ut
Självklart! Om vi får rösta på den som ska åka ut trots jag Julia har goda chanser att åka ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in