2020-04-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Hon är omogen, dum i huvudet och beter sig som ett svin. Dessutom extremt avtändande. Vi män i 30-årsåldern klarar inte av att titta på sådana
Du beskrev precis skriket från Halmstad Julia är 1000 gånger bättre än den genomkorkade gaphalsen! + Julia har iaf former som en kvinna, vilket skriket saknar.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag vet inte ens vad jag ska säga? Hur fan är det möjligt att vara så jävla korkad? Även om man är totalt ointresserad av det mesta så vet man vad fan Europa är. Vad trodde han att Europeiska Unionen var, liksom? Någon jävla utomjordingsunion? Wtf Mergim...
Eller så förstår man att det var ironiskt och humoristiskt 😉
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Herregud! Då kommer skriket klara sig denna vecka! Nu blev jag riktigt arg!

det är ju därför hon skådespelat hela veckan var perfekt att hon fick ut martin förra måndagen nu får hon ut julia vägen till finalen öppen
2020-04-29, 22:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja, för allt annat Mergim säger är så jävla intellektuellt, så det vore verkligen främmande om han faktiskt trodde att Europa var en planet.
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
”Jag trodde Europa var en planet” Tack Mergim, då blir det ännu en ny signatur
Han är ju inte helt ute och cyklar då Europa är en av Jupiters månar.
Medlem
Om jag räknat rätt nu borde det innebära att Frida åker på måndag & Julia nästa vecka. Hoppas SÅ att jag har fel.
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Julia måste räddas kvar. Bigbrother blir dött utan henne. Sami och Julia måste till final 🙏
Frida måste lämna. Det känns verkligen inte rätt att hon som kommer in efter 36 dagar ska få sitta i finalen. Så please. Rösta rätt

Jag håller definitivt med om det men vafan gör Sami. Har han fått totalt hjärnsläpp. Rösta fan inte ut Mergim före Frida, det är ju helt sanslöst. Det känns overkligt att han skulle få någon hybris eller vara så ointelligent hur mycket han än hatar Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Är Martin verkligen så här naiv och blåögd? Säger idag i igen i Aftonhoran att han vill ha barn med Jasmine och att de ska kriga för deras kärlek. Hur kan man säga det efter någon månads romans i en dokusåpa? Har han aldrig varit kär eller haft en relation innan? Framstår som värsta desperata oskulden.

Intressant att Jasmines syrra sa att hon upplevdes som skrikig, men när hon ifrågasatte det, så så hon att "nej, det är bara jag som tycker" eller nåt i den stilen.
Tror att det systern sa var för att de inte får prata om utsidan. Hon kom väl på sig själv och därför sa hon att nej var dig själv, du skriker inte mm.
2020-04-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Martin är en gammal snickare som klagat på att han har haft det dåligt ekonomiskt. Jasmine känns som ett rikemansbarn och jag får ''gold digger'' vibbar från mesiga snickaren så jag tror att han vill göra skriket på smällen.
Fast jag tror inte Jasmine är något ”rikemansbarn” då hon i början höll ett tal om att hon ville vinna miljonen för att hjälpa familjen ekonomiskt mm. Hon har även sagt att hennes mamma jobbat som någon slags konsult med administration och hennes pappa gjorde något på bensinmackar. Låter mer som ”arbetarklass” men vad vet jag?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Aldrig att de sätter på Jasmine före Sami. De första tre i din lista.
Det kanske dom inte gör, men tror inte det har sån stor betydelse, frida lär ryka antingen denna måndagen eller nästa, julia är 100% iaf
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lennie och mergim lägger väl sina 1 or på sami väl? har dem ju gjort senaste 2 gr
Det kanske dom gör, men det spelar inte så jätte stor roll, frida kommer ryka känns det som ^^ julia är 100% iaf
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Om du tror på det själv så måste du vara dummare Mergim själv.
Killen har inte alla indianer i kajaken.
2020-04-29, 22:13
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Om du tror på det själv så måste du vara dummare Mergim själv.
Killen har inte alla indianer i kajaken.
Du kan säga va du vill... Ibland är det kul att göra sig "dummare" än va man är ... Så gör många av oss för att det ska bli lite skojsigt. Om du inte uppskattar sånt så är det helt ok 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in