2020-04-29, 21:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu MÅSTE Jasmine autonomineras! Hon avslöjar i princip för Julia att hon inte la sin röst på henne ”Jag fattar inte hur det gick till”.

Hon spelade och manipulerade Lennie, Mergim, Frida för att inte bli nominerad av dom riktigt äcklig sen går hon emot dom nu och väljer Frida, jag visste redan hennes plan direkt när Martin åkte, såg direkt vad hon höll på med. Så fort Sami vann tävlingen så slickade hon röv och börja hänga med Sami och Julia igen, Hon har spelat exakt lika fult och äckligt som Alex nu. Jag fattar inte att Julia är så dum och inte fattar att Jasmine är falsk och att hon gör allt för att hon inte ska bli nominerad hon skiter fullständigt i om Julia hänger löst.
2020-04-29, 21:58
Medlem
Frida 2 p julia 1 p jasse
Lennie 2p julia 1 jasse
mergim 2 p julia 1 jasse
Jasse 2 p frida 1 p mergim
julia 2 p frida 1 p mergim
sami 3 p mergim 1 p jasse

tror stenhårt på denna
2020-04-29, 21:59
Medlem
”Jag trodde Europa var en planet” Tack Mergim, då blir det ännu en ny signatur
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hon spelade och manipulerade Lennie, Mergim, Frida för att inte bli nominerad av dom riktigt äcklig sen går hon emot dom nu och väljer Frida, jag visste redan hennes plan direkt när Martin åkte, såg direkt vad hon höll på med. Så fort Sami vann tävlingen så slickade hon röv och börja hänga med Sami och Julia igen, Hon har spelat exakt lika fult och äckligt som Alex nu. Jag fattar inte att Julia är så dum och inte fattar att Jasmine är falsk och att hon gör allt för att hon inte ska bli nominerad hon skiter fullständigt i om Julia hänger löst.
Före denna vecka så tror jag att den rosa trion hade nominerat Jasmine över Julia. Men nu har Jasmine fjäskat in sig där och grinat över hur elak Julia är mot henne. Hon har haft flera samtal ensam med Lennie till exempel.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Det är ju en av Jupiters månar iofs.
2020-04-29, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lennie 2p julia 1 jasse
mergim 2 p julia 1 jasse

tror stenhårt på denna
Aldrig att de sätter på Jasmine före Sami. De första tre i din lista.
2020-04-29, 22:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lennie 2p julia 1 jasse
mergim 2 p julia 1 jasse

tror stenhårt på denna

lennie och mergim lägger väl sina 1 or på sami väl? har dem ju gjort senaste 2 gr
2020-04-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är ju en av Jupiters månar iofs.
Är rätt säker på han trodde kontinenten vi bor på var en egen planet
Medlem
Julia måste räddas kvar. Bigbrother blir dött utan henne. Sami och Julia måste till final 🙏
Frida måste lämna. Det känns verkligen inte rätt att hon som kommer in efter 36 dagar ska få sitta i finalen. Så please. Rösta rätt
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jass och Julia lägger sina 1or på Mergim så han får isåfall 5p, Frida 5p, Julia 7p

Edit: om inte Jass och Julia nu börjar misstänka varandra för att ha frångått planen och på så vis lägger 2orna på varandra.

Jasmine borde sitta där istället för Julia hon är falsk jävel som manipulerat dom andra tre för att inte hänga löst, annars tror jag dom hade röstat på Jasmine hon hade iallafall fått röster. Fler borde hänga löst inte bara 3 den här gången senast var det 5.
2020-04-29, 22:02
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lennie och mergim lägger väl sina 1 or på sami väl? har dem ju gjort senaste 2 gr
Herregud! Då kommer skriket klara sig denna vecka! Nu blev jag riktigt arg!
2020-04-29, 22:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag vet inte ens vad jag ska säga? Hur fan är det möjligt att vara så jävla korkad? Även om man är totalt ointresserad av det mesta så vet man vad fan Europa är. Vad trodde han att Europeiska Unionen var, liksom? Någon jävla utomjordingsunion? Wtf Mergim...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in