2020-04-29, 21:07
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Bästkusten är ju Stockholm och det tror jag icke på. Jo, om man tänker på att han var fullständigt avskyvärd i början och i alla fall jag hade honom som absolut favoriten nummer ett att få ut. Senare veckorna har han varit ok och Jasmine och Martin har stått så långt över honom på listan att åka ut. Men ja, du har nog rätt som röven, den jobbar han på att få in Lempas lem eller fist i. 💪💪💪

Fan jag gillar dig och visste inte att det fanns så gött tugg i Stockholm.
Stor respekt och puss.

OnT. Nu får vi snart se lite kul i huset.
2020-04-29, 21:08
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine är ju en riktig räv när man tänker efter.Förra veckan kunde hon gjort så Martin varit säker nu denna vecka så har hon hela tiden gått till dem andra och baktalat Julia.Visst man kan ha olika åsikter om saker och smågräla med varandra men man blir sams igen.Med Jasmine är det tvärtom och hennes vänskap med Julia Kommer nu och utanför BB vara noll
Julia lär få fyra blommor
Men bra för då vet hon
2020-04-29, 21:10
Medlem
askungens avatar
Fy fan viket svinigt beteende! Frida får hämta brevet för att alla fryyyser, sen ska hon hämta mickar och när hon ska ta på sig sin så gnäller jasmine "men friiiida" för att det inte går tillräckligt fort.😡
Hade jsg varit Frida där så hade jag skruvat ner tempot som fan för att ta min tid
2020-04-29, 21:12
Medlem
Hur tror ni rosorna kommer fördelas om ni får spekulera?
2020-04-29, 21:13
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Min lista just nu i vilken ordning jag vill att deltagarna ska lämna huset: 1. Julia. 2. Mergim. 3. Frida 4. Jasmine. Delad 5e. Sami och Lennie

Hahaha skriket från Halmstad är en orm som slingar sig fram och tillbaka, exakt som Alex gjorde riktigt hal och falsk hon borde ha åkt ut för länge sen, den skådespelaren!!
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-29 kl. 21:17.
2020-04-29, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jasmine är ju en riktig räv när man tänker efter.Förra veckan kunde hon gjort så Martin varit säker nu denna vecka så har hon hela tiden gått till dem andra och baktalat Julia.Visst man kan ha olika åsikter om saker och smågräla med varandra men man blir sams igen.Med Jasmine är det tvärtom och hennes vänskap med Julia Kommer nu och utanför BB vara noll
Julia lär få fyra blommor
Men bra för då vet hon
Hur många gånger har inte Julia baktalat Jasmine då? Försökte köra ut henne i Robinson-veckan, pratat mycket skit bakom hennes rygg. Ändå har Jasmine förlåtit Julia och gjorde så att hon satt säkert förra veckan exempelvis. Vad har Julia gjort för Jasmine? Ingenting vad jag kan minnas. Du kan gärna ge ett exempel.
2020-04-29, 21:17
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Haha, det komiska är att jag tänker precis likadant, dvs att de som gillar Julia är finniga tonåringar som aldrig sett ett par bröst, kan ju inte finnas någon vuxen och mogen person som gillar henne tänker jag. Julia är mil ifrån den idealiska kvinnan

Vi tänker alltså lika men tvärtom. Underbart. Okej vi är redan bestämda så det finns inget att lacka på.
Trodde det skulle kunna vara lite kul tugg här för jag har inget att göra.

OnT. Nå får vi se om gula rummet håller sig till FAMILJ.
2020-04-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife

Fan jag gillar dig och visste inte att det fanns så gött tugg i Stockholm.
Stor respekt och puss.

OnT. Nu får vi snart se lite kul i huset.
Jajamensan, klart att vi som bor i bästa staden har något att bidra med. Både Julia och Sami har bott här. Även jätteläppen men hon förpestar de norra delarna av länet. Tur att jag har min elspark så att jag kan köra över henne om jag ser henne i kvarteret.

Undrar hur de röstar? Hoppas att Sami och Julia tänker till här och röstar på samma sätt som de kommer lägga sina vanliga röster. De bör lägga rösterna på Jasmine då Lennie och Mergim har räddats av tittarna före Jasmine senaste gångerna.
2020-04-29, 21:22
Medlem
Citat:
Fan jag gillar när du skriver rusland. Det blir mer ruser och vikingar över det hela. Våra förfäder är skapelsen. Ingen aning om Jullan tog med farsan. Hon har inte nämnt det i BB huset. Hoppas att hon kan prata om det någon gång. Efter 80 dagar är det trots allt ganska lite vi vet om deltagarna.

Not: såg ovan att någon skrev att pappan inte finns längre.
Jag har för mig att hon någon gång sa att det bara var hon och hennes mamma som bodde i Sverige. Men jag kan ha fel.
Medlem
Kommer bli Julia som åker på den här 😢
Medlem
Missade brevet, vad innebär blommorna?
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Vi tänker alltså lika men tvärtom. Underbart. Okej vi är redan bestämda så det finns inget att lacka på.
Trodde det skulle kunna vara lite kul tugg här för jag har inget att göra.

OnT. Nå får vi se om gula rummet håller sig till FAMILJ.

Jassa är falsk hon gick till "Rosa" var med dom för att manipulera dom så hon inte ska bli nominerad av dom och hon lyckades fattar inte hur.. riktigt äcklig är hon, och nu när hon vet att Sami vann en extra nominerings poäng så slickar hon röv på Sami och Julia igen, och som märker inte det trodde Sami och Julia var smartare men dom kommer inte nominera henne oavsett vad hon gjort och hur hon beter sig mot dom och andra, hon har vart kaos länge nu men även Julia faktiskt.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-29 kl. 21:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in