2020-04-29, 20:29
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det hördes väl dessutom tydligt när hon pratade. Hon lät väl långt ifrån som en norska. 😉🙂
Ja absolut! Däremot tyckte jag höra en värmländsk underton, men inåt landet har de liknande ljud för sig som u värmland emellanåt. Jag får helt enkelt se/lyssna igen 🙂
För övrigt, är det Stina som är ägare till hunden Bibbi? Såg hennes instagram och en jätteliten söt hund där! 😍
2020-04-29, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Hahahah, hade gapskrattat om de drar bort gardinen och så ser man Amilia sitta där. Lennie hade inte haft ord.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahaha, ja det ska väl gärna vara någon som han behövt sakna längre än 10-12 dagar.. Tror aldrig Amilia skulle försöka klämma sig in på ett besök till Lennie ändå, men tänk OM och så kan inte Lennie dölja sin besvikelse. Det hade slutat med att Amilia lämnar rummet störtbölande.

Tänk om hans reaktion då varit "nej nej nej nej nej" och Amilia började med sitt malande om att hon inte är någons number one och att han aldrig lyssnar Men så taskiga kan väl BB inte vara mot Lennie
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Bor julias familia inte i rusland eller ukraine. Bare hun og mamma der flyttede til sverige.????????
Mamman är Ryska och dem har förut bott i Estland.Förmodligen så kommer en tjejkompis till henne imorgon👍
Medlem
Eagle35s avatar
Dom borde ta bort nomineringar och låta alla hänga löst istället från och med nu.
2020-04-29, 20:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
HeJ jAg hEtEr JaSmInE oCh jAg HäNgEr lÖsT. DeT äR dOcK iNtE aNlEdNiNgEn TiLl AtT jAg HeLt PlÖtSlIgT sLiCkAr SaMi DäR bAk. LoVaR! FnIsSsSs

Nä, det är genuin vänskap, Jasmine.
2020-04-29, 20:47
Medlem
Min lista just nu i vilken ordning jag vill att deltagarna ska lämna huset: 1. Julia. 2. Mergim. 3. Frida 4. Jasmine. Delad 5e. Sami och Lennie
2020-04-29, 20:48
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jass är i poolen och plaskar med turturduvorna Mergim och Lennie. Nu när Martin har åkt hem så duger det för Jass att hänga med herr-fröknarna. Hon är falsk och hon utnyttjar bara deltagarna nu för egna syften.
2020-04-29, 20:48
Medlem
Blev det ingen "sju sorters blommor" idag eller vad det stod på schemat?
2020-04-29, 20:50
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Min lista just nu i vilken ordning jag vill att deltagarna ska lämna huset: 1. Julia. 2. Mergim. 3. Frida 4. Jasmine. Delad 5e. Sami och Lennie

Vafan har du mot Jullan? Den enda kvinnan i huset.
Vi män över 25 måste ha något att titta på fram till finalen.
2020-04-29, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja absolut! Däremot tyckte jag höra en värmländsk underton, men inåt landet har de liknande ljud för sig som u värmland emellanåt. Jag får helt enkelt se/lyssna igen 🙂
För övrigt, är det Stina som är ägare till hunden Bibbi? Såg hennes instagram och en jätteliten söt hund där! 😍
Jag hörde bara en dialekt men tyckte den lät lite Göteborgs men ändå inte. Har nog bott för länge i Stockholm för att höra sådant. Nej, det vet jag inte men det låter gulligt med en hund som heter Bibbi.

Jaha, innan fick vi följa Jullan och Sami ha det kul och roa sig med ord. Tycker ändå det märks att de har en mer riktig vänskap än vad de övriga har. Julis har dessutom sedan många veckor sagt att Sami är hennes nummer ett men de behöver inte sitta fastklistrade vid varandra. Jassa har bytt sina närmsta som vi andra byter underkläder och de som hon tycker är hennes närmsta får hon konstanta utbrott på. Nej, Sami och Julia är mest äkta därinne. Mergim har höjt så mycket jämfört mot de första veckorna. Nu respekterar han de andra där inne, är hjälpsam och bidrar i hushållet. Jasmine blir värre och värre för varje dag. Lennie är som en neutral väg och Frida försöker vara positiv men får mycket skit.
2020-04-29, 20:52
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jass är i poolen och plaskar med turturduvorna Mergim och Lennie. Nu när Martin har åkt hem så duger det för Jass att hänga med herr-fröknarna. Hon är falsk och hon utnyttjar bara deltagarna nu för egna syften.

Fan Agge, du som tillhör OG's i min lista orka med Jassa ännu mer? Hon förtjänar förvisso allt hon kan ta men fantasin börjar sina.
2020-04-29, 20:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Blev det ingen "sju sorters blommor" idag eller vad det stod på schemat?
Du kräver för mycket från praktiķanten i kontrollrummet.

Inte första gången som BBs schema blir fucked up.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in