Citat:
Ursprungligen postat av
askungen
Ja absolut! Däremot tyckte jag höra en värmländsk underton, men inåt landet har de liknande ljud för sig som u värmland emellanåt. Jag får helt enkelt se/lyssna igen 🙂
För övrigt, är det Stina som är ägare till hunden Bibbi? Såg hennes instagram och en jätteliten söt hund där! 😍
Jag hörde bara en dialekt men tyckte den lät lite Göteborgs men ändå inte. Har nog bott för länge i Stockholm för att höra sådant. Nej, det vet jag inte men det låter gulligt med en hund som heter Bibbi.
Jaha, innan fick vi följa Jullan och Sami ha det kul och roa sig med ord. Tycker ändå det märks att de har en mer riktig vänskap än vad de övriga har. Julis har dessutom sedan många veckor sagt att Sami är hennes nummer ett men de behöver inte sitta fastklistrade vid varandra. Jassa har bytt sina närmsta som vi andra byter underkläder och de som hon tycker är hennes närmsta får hon konstanta utbrott på. Nej, Sami och Julia är mest äkta därinne. Mergim har höjt så mycket jämfört mot de första veckorna. Nu respekterar han de andra där inne, är hjälpsam och bidrar i hushållet. Jasmine blir värre och värre för varje dag. Lennie är som en neutral väg och Frida försöker vara positiv men får mycket skit.