2020-04-29, 20:09
Medlem
nu har martin följt anty men fortfarande inte jasse wut
2020-04-29, 20:09
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Synd att Sami ska hänga med Julia såpass mycket och även backa upp henne med jämna mellanrum, det gör att han tappar i mina ögon i och med att hon är en sån idiot. Är även förvånad eftersom de är så olika och att det känns som att Julia nästan är hans raka motsats
Om Sami ogillar Jasmine så mycket och kan inte bo med henne så borde han känna likadant för Julia. Det är lite som när Martin hatade Julia sedan dag ett för hennes ljudnivå och respektlösa beteende men sedan gick han och ''kärade'' ner sig i Jasmine som jag skulle säga är värre.
2020-04-29, 20:12
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nu har martin följt anty men fortfarande inte jasse wut
Kanske fattar han? Tror inte... tänker bara på att han är ute. Idioten friar live då hon kommer ut. 😱😱😱😱😱😱
2020-04-29, 20:16
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Suggan var ju påklädd när hon träffade sin "utan trosor i Tyrolen" Stina. Kul att få veta att papsen sitter och tittar på sin dotter, antagligen han lika rakad och med hängande tungpung. Läskigt värre. Hon fick en boost nu så hon kan kåta ännu mer på "Merg" (engelskt uttal, som i själva verket bör uttalas arabiskt). Lennie har visat att han inte vill ha för mycket poony i skrevet. Nu tar alltså "Merg" emot all posivitet. Han gör det ju så gärna när Easy Rider inte visar lika mycket intresse. Nå, vi får se hur de väljer men man får hoppas att freebasasaren åker och visar vaginan närmare papsen annars blir det endast via sin 90" TV inzoomad.
2020-04-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Fan, vad Julia snackar om Svante. Hon sa väl att hon bara haft haft honom några månader innan hon gick in i huset? Har Julia inte några nära vänner eller syskon som hon vill träffa?

Julia sa att det var obehagligt när Kongo skrek vid frukostbordet på Mergim då det påminde henne om saker så jag antar att hennes farsa inte är i bilden. Vi vet att hon har en morsa iallafall. Men det verkar hon inte bry sig om.
Bor julias familia inte i rusland eller ukraine. Bare hun og mamma der flyttede til sverige.????????
2020-04-29, 20:18
Medlem
Så sjukt att Julia och Sami sitter och trycker i sig sill. Jullan hade väl aldrig testat sill innan idag. Känns som att de joinar över de roligaste sakerna. Mina absoluta favoriter i huset! 😍😍😍
2020-04-29, 20:23
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, Grästorp var det nog. Kopplingen var att jag kände igen orten från mordet så det var bara min egna minnesreferenser. Ida (tror jag hon hette) blev mördad i Trollhättan och det var någon som bodde i Grästorp som mördade henne. Det enda det har med Stina att göra är att jag associerade det med det mordet. Men jag vet inte ens om det ät från Grästorp som Stina är. Men hon är i alla fall från Sverige. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Ahh jag förstår och känner till det också, bor ju nästan bakom hörnet. Hahaha Ja då är vi överrens om att hon är från Sverige 😉🤝
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Hon kommer nog från usla förhållanden familjärt
Hennes pappa är död. Hon pratade om det häromveckan och då blev det givetvis censur. I övrigt vet jag inte hur familjeförhållanden varit. Hon är uppvuxen som ryss i Estland så uppfostran ser nog lite annorlunda ut än här. Hon har pratat om hur hennes gymnastiktränare höll på och det låter inte som något myspys-träning från Sverige.
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Bor julias familia inte i rusland eller ukraine. Bare hun og mamma der flyttede til sverige.????????

Fan jag gillar när du skriver rusland. Det blir mer ruser och vikingar över det hela. Våra förfäder är skapelsen. Ingen aning om Jullan tog med farsan. Hon har inte nämnt det i BB huset. Hoppas att hon kan prata om det någon gång. Efter 80 dagar är det trots allt ganska lite vi vet om deltagarna.

Not: såg ovan att någon skrev att pappan inte finns längre.
Senast redigerad av CutsLikeAKnife 2020-04-29 kl. 20:25.
2020-04-29, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ahh jag förstår och känner till det också, bor ju nästan bakom hörnet. Hahaha Ja då är vi överrens om att hon är från Sverige 😉🤝
Det hördes väl dessutom tydligt när hon pratade. Hon lät väl långt ifrån som en norska. 😉🙂
2020-04-29, 20:27
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Hennes pappa är död. Hon pratade om det häromveckan och då blev det givetvis censur. I övrigt vet jag inte hur familjeförhållanden varit. Hon är uppvuxen som ryss i Estland så uppfostran ser nog lite annorlunda ut än här. Hon har pratat om hur hennes gymnastiktränare höll på och det låter inte som något myspys-träning från Sverige.

Julia har även berättat att hennes pappa var alkoholist.
2020-04-29, 20:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Hon borde väl veta om de varit ihop. Kan man tycka.
Jo, men det vore fan kul om hon bara "alla säger att ni är GÄÄÄÄJJJ". Eller om Mergim får träffa sin syster och hon berättar att han är sedd som allt annat än hetero. Återigen: det är okej å va gäj, men han får fan stå för det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in