2020-04-29, 09:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Så lycka till med modelljobben för qx och bodycontacts hemsidor Jasse 👍🏼

Är så trött på henne. Kollade på det senaste avsnittet nu imorse och fan vad less jag är på hennes gapande och skrikande. Jag undrar hur fan hon lät när hon var tonåring, om hon låter på detta vis nu? De flesta tonar ner sig en del efter 20, så om även hon gjort det kan jag inte ens föreställa mig hur Jasmine var i skolan. Tänk att gå i samma klass som henne. Jag hade aldrig kunnat koncentrera mig. Hade låtit henne pussa min skolbok om hon störde mig under en lektion på liknande sätt som hon håller på i huset.
2020-04-29, 09:20
Medlem
avixs avatar
Schema 29/4

Förmiddag
09.00 Väckning.
Brev: Midsommar!
Pyssel: kransar, resa midsommarstång och klä upp sig.

Eftermiddag
Midsommarlunch: Sill och potatis.
Ca 13.30 Brev om tävling.
Ca 14.00 Tävling: Midsommarlekar.
Ca 17.00 Brev: Två deltagare får besök av nära och kära.

Kväll
Ca 18.00 Två deltagare får besök.
Ca 20.00 Sju sorters blommor under kudden - vem ska starta morgondagens nominering med en extra poäng?

Skönt att de ska nominera varandra igen, hoppas fler än Sami i huset är less på Jas skrikande för hon ska ut först. Kan tänka mig att Julia lägger nån röst på henne.
Undra hur de gör med besök av de som inte bor i sthlm? Flyger de dit alla utifall att eller? Onödiga funderingar..
2020-04-29, 09:22
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Är det ngn som vet hur hon blir utan..? Kanske värre? Att dricka kopiösa mängder med socker och sen äta massa socker som Jasmine gör och sen ta melatonin för att somna känns också som ett missbruk i så fall.. Tog hon bort sockret så skulle den lilla sockerfågeln somna ovaggad utan medicin.

Jag är också lite sockertorsk, inte som Jasmine ha ha.
Men jag har försökt sluta helt, har bara blivit att jag trappat ner. Första dagen kändes det som om kroppen ständigt krävde något och jag kände mej dränerad. Som om jag skulle svultit och varit utan nyttig kost i en vecka typ. Konstigt.

Hur mycket Jullan än flaxar fram och tillbaka med sin medicin så gillar jag henne. Kan förstås inte se hur det skulle göra att jag inte skulle gilla henne, men kändes lika bra att klargöra.
2020-04-29, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Att se en "vuxen" kvinna hålla på så här är ju horribelt.
Hade jag betett mig så när jag var 5 hade jag fått en örfil så det rungade.
Har du missat Mergim?
Senast redigerad av SnickeliSnack 2020-04-29 kl. 09:36.
2020-04-29, 09:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Om vi får välja vilka två deltagare som ska få träffa anhöriga tycker jag att man ska välja Sami och Julia. Jag tycker att Sami förtjänar det. Julias mamma vill jag se. Hon är säkert skitrolig (hon var lustig i sin hälsning).
2020-04-29, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om vi får välja vilka två deltagare som ska få träffa anhöriga tycker jag att man ska välja Sami och Julia. Jag tycker att Sami förtjänar det. Julias mamma vill jag se. Hon är säkert skitrolig (hon var lustig i sin hälsning).

har någ med tävlingen att göra dem 2 bästa får träffa anhöriga
2020-04-29, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Haha ja! 😂

Oj igår hade de student. De fick in plakat och smörgåstårta. Jassa och Julia rök ihop som vanligt men nu när de är så få känns det som om det kommer hålla i längre. Annars br6ksr de bli sams efter en halvtimme.

Såg just diskussionen mellan Jasmine och Julia, och lite Sami och sen deras bikter. Blir fan äcklad över hur trög Jasmine är...men grejen är väl även att alla fjortonåriga Jasminer där ute tog det på samma sätt som Jasmine gjorde och det gör mig ännu mer äcklad över människor..
2020-04-29, 09:40
Medlem
Citat:

Är så trött på henne. Kollade på det senaste avsnittet nu imorse och fan vad less jag är på hennes gapande och skrikande. Jag undrar hur fan hon lät när hon var tonåring, om hon låter på detta vis nu? De flesta tonar ner sig en del efter 20, så om även hon gjort det kan jag inte ens föreställa mig hur Jasmine var i skolan. Tänk att gå i samma klass som henne. Jag hade aldrig kunnat koncentrera mig. Hade låtit henne pussa min skolbok om hon störde mig under en lektion på liknande sätt som hon håller på i huset.

Det är väl fler som skriker i huset. Julia gapar och skriker, Lennie skriker och hoppar omkring som en 5-åring. Mergims skrik är mest irriterande. De är alla som små barn i förskolan.
2020-04-29, 09:48
Medlem
Globalisten55s avatar
Man ser vilka som gaddat ihop sig.Tvi fan
Nu är det bara Sami och Julia
2020-04-29, 09:48
Medlem
Citat:
Dom röstningarna är jag med på! Tycker att dom förtjänar påhälsning!
2020-04-29, 09:49
Medlem
Om det blir en så stark reaktion för att Jassa inte får träffa Martin på 1-3 veckor, hur ska det då bli då hon kommer ut och han dumpar henne alternativt lever på sin "kändis" glans och strular med någon annan tjej. Gissar att deras förhållande håller max 1 månad efter det hon kommit ut ur huset. Herre gud vilken labil och omogen 26 åring!
2020-04-29, 09:53
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Såg just diskussionen mellan Jasmine och Julia, och lite Sami och sen deras bikter. Blir fan äcklad över hur trög Jasmine är...men grejen är väl även att alla fjortonåriga Jasminer där ute tog det på samma sätt som Jasmine gjorde och det gör mig ännu mer äcklad över människor..

Tyvärr finns det extremt många småflickor som gillar knulldockan. Mina brorsdöttrar är under 14 år och är hardcore Jassa fans. De kommer från hem med föräldrar med högre utbildning och "bättre" förhållanden. Jag slår mig för pannan att de överhuvudtaget tittar på programmet men de har sina iPads och följer det även på sina raster. De håller till på Facebook i stora grupper och där är Jassa no1. Jag bråkar jämt med brorsan att han inte begränsar tiden men det känns lönlöst. Är övertygad om att hon har stora chanser att vinna skiten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in