2020-04-28, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Håller med. Det är i allra högsta grad missbruk av sin egen medicin!

Är det ngn som vet hur hon blir utan..? Kanske värre? Att dricka kopiösa mängder med socker och sen äta massa socker som Jasmine gör och sen ta melatonin för att somna känns också som ett missbruk i så fall.. Tog hon bort sockret så skulle den lilla sockerfågeln somna ovaggad utan medicin.
2020-04-28, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja, sa från dag 1 Amilia måste vara en kall psykopat. Just för att allting stämmer så bra in på henne. Om jag varit någon i hennes närhet hade jag flytt långt därifrån.

Jag hade också flytt. "Men det finns många som förälskar sig i dem för att de ofta verkar vara så otroligt charmiga och kan vara svåra att genomskåda. De utnyttjar känslomässigt utsatta personer som medhjälpare i mobbningskampanjer. Det kan vara lätt att bli insyltad i sådana här människor. De är väldigt intensivt bekräftande, tittar en rakt i ögonen med en intensiv blick och man känner sig mest bekräftad i hela världen. Man får en känsla att de gör vad som helst för en. De gör tjänster och sedan när de har gjort dem vill de ha gentjänster och då känner man sig insyltad. Man skall inte ta tjänster av dem." Så beskriver de sakkunniga de här personer.
2020-04-28, 15:26
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teps
Snälla säg att detta är sant.
Klipp på detta?
Hon måste ju bli utskickad om hon sa så.
Det är fan inte okej om hon får lov att säga negerboll och två åker ut för att de pratar om judar.

pretty sure she did
2020-04-28, 15:27
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jasmines kontoansvarig skriver på hennes insta "och just det för miljonte gången jassa röstade INTE SD även om det är NONE OF YA BUSINESS"

Det var Jasmine som gjorde det till andras business genom att posta en massa offentliga poster om det.

Har missat dessa poster! Vad stod det?
2020-04-28, 15:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman76
Är det inte bra då? Betyder ju att hon inte slampar runt på stan och inte med vemsomhelst.. hon är ju äventyrlig nog att knulla i en garderob, men martin höll ju i hela 6 sekunder.. så de passar ihop antar jag och hoppas faktiskt att de kan hitta till varann efter bb..
Nu är inte tiden man onanerar en indikation på hur slampig man är. Jag tror nog att Jasmine vill mer än vad hon är och kan.

Jasmine har uttryckt sexuell lust till Martin, Sami, Lennie och säkert någon mer som vi inte vet om. Hon är nog inte den som håller ihop benen. Men vad vet jag?
2020-04-28, 15:29
Medlem
FarbrorAgges avatar
Mergim: "Vem är katten Gustaf?"
Jasmine: "Findus."

Kunskapsfågeln: "Vad är en pelargon?"
Jasmine: "En fågel."

Jass är så totalt stenkorkad att man knappt tror det är möjligt.

2020-04-28, 15:33
Medlem
olga är fan handikappad, hon gjorde ingenting...
2020-04-28, 15:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Mergim: "Vem är katten Gustaf?"
Jasmine: "Findus."

Kunskapsfågeln: "Vad är en pelargon?"
Jasmine: "En fågel."

Jass är så totalt stenkorkad att man knappt tror det är möjligt.

Det är verkligen stört hur dum hon är. Men snygg var hon, innan hon förstörde håret. Snart kommer den fräscha utväxten. Blekning blir verkligen en ond cirkel. Vi andra testade det i tonåren, men Jasmine gör det vid 26 års ålder.
2020-04-28, 15:36
Bannlyst
Falska äckliga Julia, det var ju så kul med straff nyss, jag älskar det här sa hon.
2020-04-28, 15:37
Medlem
humm julia verkar ha insett att ludrets taktik funkar och tagit efter blir mute här nu
2020-04-28, 15:38
Medlem
frida gör inte så mycket heller så hon bör oxå få kvarsittning.
2020-04-28, 15:40
Medlem
Dukanva85s avatar
Julia älskar det här. Hon skriker att hon inte vill och bla bla bla men hon älskar det eftersom hon vet att hon har all fokus på sig nu för att det är i uppdragsrummet. Hon är inte en bra skådis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in