Citat:
Ursprungligen postat av
Moscow99
Det tragiska är att det verkar finnas en fanbase för hennes typ av personlighet (som hon uppvisar i huset). Privat känner vi inte henne men det kan inte vara möjligt att fejka sin personlighet i 75 dagar +.
Nej det är helt omöjligt att hon skulle det. Kanske har hon ändrats som person i huset som mergim gjorde? Men det låter galet för att vara sant. Att vara korkad är inget man kan spela..
Citat:
Ursprungligen postat av
Majskornet
Nu kommer jag ranta lite.
Trött på att höra Jasmine prata om hennes påstådda fame hon kommer komma ut till, fans som kommer springa efter henne osv.
Det hon inte verkar ha förstått öht med hennes fotomodell-drömmar är att vill man bli någorlunda seriös med det så är det inte så bra att ha legat runt i TV. Agenturer varslar direkt såna som är uppmärksamhetskåta. Genom en enkel googling på hennes namn går det numera att ta reda på vad hon är för typ av person och vad hon varit med i för sammanhang. Hade hon velat bli modell hade hon sökt in till det istället för ett skitprogram som BB. Hon gjorde sitt val.
Ska tillägga att skulle hon t ex komma in på intervju lär hon veta varför hon vill bli modell och inte säga ”vill typ bara bli det och det är bra pengar hihi” Man blir heller inte modell automatiskt bara för att man är lång det krävs utstrålning/personlighet och en bra attityd. Något som Jasmine saknar.
Nej eller hur. Hon har förstört de drömmarna tror jag. Varför ska alla vara så märkvärdiga. Varför vill man satsa på att bli instagramkändis? Inget fel att drömma men släpp hörnflagg och kom in i matchen. Hon kan inte bli modell.. plugga kanske vore nåt att börja med för hennes del.
Jag tyckte hon såg bra ut i början men allt mer som hon och Julia spelar fult, skriker, gapar och är giriga desto fulare har de blivit.