2020-04-29, 01:32
Medlem
Globalisten55s avatar
Tycker Sami och Julias Bikt var bra och som BB lagt upp ta en titt på den👍
2020-04-29, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Hahaha nej är det sant?! Är inte hon lite till åren för att börja tänka att bli modell nu?
Då får hon nog ta bort sina 2 vårtor först. Den på halsen och i ansiktet
2020-04-29, 01:35
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Hahaha nej är det sant?! Är inte hon lite till åren för att börja tänka att bli modell nu?
Man skulle tro att det inte var sant men tyvärr tror hon på drömmar.Stackars Martin😂Han har verkligen dragit en nitlott🤪
2020-04-29, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Tycker Sami och Julias Bikt var bra och som BB lagt upp ta en titt på den👍

Instämmer, hoppas att alla går in i appen och ser det klippet.
2020-04-29, 01:39
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ja man blir lite mörkrädd! För mig är det konstigt att hon ens jobbar som lärarvikarie, eller har gjort innan hon gick in. Vad lär hon ut då? För man har ju sett hennes "kunskaper" i huset och jag har ju mött folk som är smartare om man säger så.

Det tragiska är att det verkar finnas en fanbase för hennes typ av personlighet (som hon uppvisar i huset). Privat känner vi inte henne men det kan inte vara möjligt att fejka sin personlighet i 75 dagar +.
2020-04-29, 01:49
Medlem
Nu kommer jag ranta lite.

Trött på att höra Jasmine prata om hennes påstådda fame hon kommer komma ut till, fans som kommer springa efter henne osv.

Det hon inte verkar ha förstått öht med hennes fotomodell-drömmar är att vill man bli någorlunda seriös med det så är det inte så bra att ha legat runt i TV. Agenturer varslar direkt såna som är uppmärksamhetskåta. Genom en enkel googling på hennes namn går det numera att ta reda på vad hon är för typ av person och vad hon varit med i för sammanhang. Hade hon velat bli modell hade hon sökt in till det istället för ett skitprogram som BB. Hon gjorde sitt val.

Ska tillägga att skulle hon t ex komma in på intervju lär hon veta varför hon vill bli modell och inte säga ”vill typ bara bli det och det är bra pengar hihi” Man blir heller inte modell automatiskt bara för att man är lång det krävs utstrålning/personlighet och en bra attityd. Något som Jasmine saknar.
2020-04-29, 01:52
Medlem
Psyko Dads avatar
Jäklar vilka sinnessvaga personer.
Har inget för mig så jag ser på BB just nu och ser Jassa som hysteribölar för att Martin ska lämna. Hon kräks också. HUr hög självmordsstatik är det egentligen på deltagare i detta program?

Julia är en typ av människa jag mött många gånger (tyvärr) och de är fan så energikrävande.
Luktar Jassa på Martins strumpor just nu så förtjänar hon en fet örfil för hon är ju så rubbad plus att Martin borde springa så långt ifrån henne han bara kan för hon är R U B B A D:
2020-04-29, 02:32
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jäklar vilka sinnessvaga personer.
Har inget för mig så jag ser på BB just nu och ser Jassa som hysteribölar för att Martin ska lämna. Hon kräks också. HUr hög självmordsstatik är det egentligen på deltagare i detta program?

Julia är en typ av människa jag mött många gånger (tyvärr) och de är fan så energikrävande.
Luktar Jassa på Martins strumpor just nu så förtjänar hon en fet örfil för hon är ju så rubbad plus att Martin borde springa så långt ifrån henne han bara kan för hon är R U B B A D:
Jag vet det avsnittet är för mycket. Hon kräks inte ens. Och kasta med huvudet bakåt som ett barn och stortjuta. Nej fy fan alltså.
2020-04-29, 02:38
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Det tragiska är att det verkar finnas en fanbase för hennes typ av personlighet (som hon uppvisar i huset). Privat känner vi inte henne men det kan inte vara möjligt att fejka sin personlighet i 75 dagar +.
Nej det är helt omöjligt att hon skulle det. Kanske har hon ändrats som person i huset som mergim gjorde? Men det låter galet för att vara sant. Att vara korkad är inget man kan spela..
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Nu kommer jag ranta lite.

Trött på att höra Jasmine prata om hennes påstådda fame hon kommer komma ut till, fans som kommer springa efter henne osv.

Det hon inte verkar ha förstått öht med hennes fotomodell-drömmar är att vill man bli någorlunda seriös med det så är det inte så bra att ha legat runt i TV. Agenturer varslar direkt såna som är uppmärksamhetskåta. Genom en enkel googling på hennes namn går det numera att ta reda på vad hon är för typ av person och vad hon varit med i för sammanhang. Hade hon velat bli modell hade hon sökt in till det istället för ett skitprogram som BB. Hon gjorde sitt val.

Ska tillägga att skulle hon t ex komma in på intervju lär hon veta varför hon vill bli modell och inte säga ”vill typ bara bli det och det är bra pengar hihi” Man blir heller inte modell automatiskt bara för att man är lång det krävs utstrålning/personlighet och en bra attityd. Något som Jasmine saknar.
Nej eller hur. Hon har förstört de drömmarna tror jag. Varför ska alla vara så märkvärdiga. Varför vill man satsa på att bli instagramkändis? Inget fel att drömma men släpp hörnflagg och kom in i matchen. Hon kan inte bli modell.. plugga kanske vore nåt att börja med för hennes del.

Jag tyckte hon såg bra ut i början men allt mer som hon och Julia spelar fult, skriker, gapar och är giriga desto fulare har de blivit.
2020-04-29, 02:46
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Jag vet det avsnittet är för mycket. Hon kräks inte ens. Och kasta med huvudet bakåt som ett barn och stortjuta. Nej fy fan alltså.
Att se en "vuxen" kvinna hålla på så här är ju horribelt.
Hade jag betett mig så när jag var 5 hade jag fått en örfil så det rungade.
2020-04-29, 02:48
Medlem
Psyko Dads avatar
Att Jassa har modellplaner borde hon kunna slå ur hågen då dagens modeller är runt 14 och visst finns det äldre men då ska de nog ha något mer speciellt att komma med än att vara lång och smalfet.
2020-04-29, 02:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Att se en "vuxen" kvinna hålla på så här är ju horribelt.
Hade jag betett mig så när jag var 5 hade jag fått en örfil så det rungade.
Hade jag varit i huset hade jag blivit galen och sagt till henne att skärpa sig och växa upp. Att hålla på och springa efter henne och köra med medömkan på det där viset gynnar ingen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in