2020-04-28, 22:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Vilka bästisar Frida och jass har blivit helt plötsligt
Ja när hände det egentligen? Var Inte dom som hund & katt för ett tag sen?
2020-04-28, 22:45
Avslutad
Jassa precis "Jag blev dumpad 1 mån innan BB". Och redan nu älskar hon en annan man....mina varningsklockor slogs precis sönder....
2020-04-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Säger ju det. Jag blev typ äcklad och förvånad att en människa på 26 år kan hålla på så och tro att det ser äkta ut.

Frida i lögndetektorn för några dagar sedan: "Vad hade du valt, Martin eller miljonen?" Jas: "Miljonen just nu" - klipp till "panikattacken" när Martin fick lämna.
2020-04-28, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jo det gjorde han säkert som vanligt. Sen verkade det vara bra mellan dem igen men vet inte om han kände sig ensam i bubbelpoolen och började tänka på hur olyckligt kär han är i Lennie för sen började han igen. Väldigt känslig kille. Jag undrar nästan om det hänt något annat egentligen som han inte pratar om? Varit ledsen sen i fredags eller?

Det började nog när Lennie tyckte att Mergim pussades för mycket? Efter deras hångel. Allt blev väl tydligt kanske
2020-04-28, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja när hände det egentligen? Var Inte dom som hund & katt för ett tag sen?

Frida har ju tyvärr använts som ett redskap av de flesta där inne. Amilia, Jassa, Julia osv.... Julia var ju så tjenis med henne typ i fredags? För att sedan vara spydig, tror Sami sa något om det, mot henne på lördagen. Samma sak sker med Jassa nu. Frida blir lite som ett skilsmässobarn... Och varit sedan Glasman lämnade. Kanske att hon satt sig i den sitsen själv och folk utnyttjar det.. dont know
2020-04-28, 22:52
Medlem
Som vanligt med denna produktion. 2 pers i vid bubbelpoolen, 2 pers i poolrummet och 2 pers på utegården och självklart är DC på utegården där det redan finns en kamera istället för i dom andra rummen där det saknas kameror
2020-04-28, 22:55
Medlem
Så fort man byter till ett rum där DC inte är så hörs knappt deras röster? Låter som att ljudet enbart kommer från kamerorna och att exempelvis Fridas och Mergims mikrofoner inte hörs i köket...
2020-04-28, 22:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Frida har ju tyvärr använts som ett redskap av de flesta där inne. Amilia, Jassa, Julia osv.... Julia var ju så tjenis med henne typ i fredags? För att sedan vara spydig, tror Sami sa något om det, mot henne på lördagen. Samma sak sker med Jassa nu. Frida blir lite som ett skilsmässobarn... Och varit sedan Glasman lämnade. Kanske att hon satt sig i den sitsen själv och folk utnyttjar det.. dont know
Tack för redogörelsen. Har liksom aldrig insett hur hon har bollats mellan grupperna/personer. Men det du säger make sense.
2020-04-28, 22:57
Medlem
Lunatics avatar
Hoppas Lennie hänger löst på Måndag. Ryggradslösa Ynkrygg Klumpen måste ut.
Alla andra får vänta tills Fotsvampen Lennie åkt ut. Sen ska Jassa, Frida, Mergim ut.
2020-04-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tack för redogörelsen. Har liksom aldrig insett hur hon har bollats mellan grupperna/personer. Men det du säger make sense.

Är ju iofs bara som JAG tolkat det. Kan ju också bero på att hon blir lätt att bolla emellan sig, i och med att hon verkar genuint snäll och vill finnas där för folk. Medan Jassa och Julia kastat varandra under bussen ett otal gånger. Och då vänt sig till Frida. Rosarummet såg sin chans att ta Frida under vingarna under en period där Jassa och Julia var BFFs samtidigt som Rosa (Amilia?) Snackat om henne innan. Var väl lite det Martin försökte få ut under sitt FANTASTISKT dåliga fyllesnack med Frida. Han hade en poäng men den försvann på vägen...

Shit vilket utlägg. Sorry, kom igång 😬
2020-04-28, 23:06
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hoppas Lennie hänger löst på Måndag. Ryggradslösa Ynkrygg Klumpen måste ut.
Alla andra får vänta tills Fotsvampen Lennie åkt ut. Sen ska Jassa, Frida, Mergim ut.
Guld i mina öron.
Dock skulle jag vilja skicka ut DumFrida. En bitter människa som ville så gärna vara med Rainbow men Rainbow ville ha peewee och inte en suggan. Hon blev så bitter att hon hoppade gärna över till Amilia, men även dom tyckte hon var äcklig. Sedan sätter hon Amilia i stolen för att bli kvitt henne och köra med Lennie och Mergim. Lennie stötte bort hennes kropp och nu klänger hon på Mergim med hela sin nakna kropp och suger fast honom trots att han är obekväm när hon hela tiden kramar och curlar honom. En så jävla lurig jävel.
2020-04-28, 23:08
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Frida i lögndetektorn för några dagar sedan: "Vad hade du valt, Martin eller miljonen?" Jas: "Miljonen just nu" - klipp till "panikattacken" när Martin fick lämna.
Eller hur. Hörde hur hon bjöd in Lennie till hennes bröllop nyss. Är inte så säker på att Martin väntar på henne på utsidan om han väljer att se allt från huset vill säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in